МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Управління торговим персоналомЛекція 10 10.1. Розробка системи збуту фірми 10.2. Управління торговим персоналом системи збуту 10.3. Навчання торгового персоналу
10.1. Розробка системи збуту фірми розробка системи збуту передба_ чає постановку цілей, розробку стратегії збуту, визначення структури і розміру системи, а також розробку системи винагороди працівників. За належного відбору і навчання сучасний торговий персо_ нал компанії здатний виконувати такі функції: •оцінка перспектив — пошук перспективних ринків, потенційно вигідних споживачів тощо; •постановка цілей — вирішення, як розподілити свій час між ро_ ботою з конкретними споживачами і роботою на перспективу; •комунікація — кваліфіковане поширення інформації про товари і послуги компанії; •продаж — володіння мистецтвом торгівлі — підходом до спожи_ вача, поданням товару, задоволенням запитів покупця і здійсненням угоди; •послуги — надання різноманітних послуг споживачам: консуль_ тації з проблем, що виникають, надання технічної допомоги, забезпе_ чення доставки товару тощо; •збирання інформації — робота з дослідження ринку, виконання окремих завдань збирання й обробки інформації; •розподіл — прийняття рішень щодо окремих проблем розподілу (наприклад, хто із споживачів отримає певний товар, якщо він дефіцитний). Вибрана компанією стратегія збуту визначає структуру і розміри системи збуту. Найчастіше використовують такі структури: тери_ торіальну, товарну, ринкову, а також складніші комбіновані. Напри_ клад, територіальна структура використовуватиметься скоріше тоді, коли компанія продає один тип продукції підприємствам однієї га_ лузі і споживачі розкидані на великій території. Якщо продається різноманітна продукція різним покупцям, компанія повинна вибра_ ти товарну або ринкову структуру системи збуту.
10.2. Управління торговим персоналом системи збуту основні складові управління системою збуту (управління торговим персона_ лом): наймання і відбір торгового персоналу, його навчання, кон_ троль діяльності, мотивацію і оцінку результатів діяльності. Наймання і відбір торгового персоналу потрібно здійснювати на основі заздалегідь розроблених критеріїв. Після розробки критеріїв відбору претендентів здійснюють їхній пошук і відбір. У разі необхідності проводиться навчання. Контроль діяльності торгового персоналу, його жорсткість зале_ жить, серед іншого, від того, яким чином здійснюється оплата праці. Суворіший контроль застосовується до тих, хто працює на окладі і повинен виконувати певні нормативи 10.3. Навчання торгового персоналу Відомо три основних методи навчання продавців (персоналу збу_ ту), які можна використати як окремо, так і разом, залежно від кон_ кретної ситуації. По+перше, на заняттях можна використовувати різноманітні мето_ дичні матеріали, зокрема книги, статті, аудіо_ і відеозаписи для того, щоб розповісти слухачам про сучасні прийоми продажу товарів чи послуг. По+друге, організовуються рольові ігри: створюються штучні си_ туації, в яких можуть опинитись продавці, з тим, щоб на практиці за_ стосувати придатні варіанти поведінки. По+третє, бізнес_тренер, який проводить навчання, може сам продавати товари, демонструючи продавцям, як це потрібно робити. Як варіант, можна спостерігати за тим, як здійснюють збут продавці, а згодом проаналізувати їх дії. Існує думка, що успішний продаж — не тільки питання техніки, а й концепція. В основу концепції успішного продажу покладено два фундаментальних положення: •покупці купують продукт, бо очікують від нього користь. Тому продавець, якщо він досяг успіху, продає вирішення проблем, а не продукти; •переговори про продаж потрібно вести у формі діалогу, а не мо_ нологу. Таким чином, тренування продавців містить такі основні етапи (заходи): •створення і поглиблення особистих відносин з покупцем; •аналіз ситуації покупця; •консультування покупця; •аргументація і демонстрація корисності продуктів; •аргументація при запереченнях; •переговори про ціну; •оформлення продажу. За будь_яких варіантів навчання буде ефективним (дієвим) тільки тоді, коли воно здійснюється за певною системою. При цьому особ_ ливу увагу потрібно звернути на такі педагогічні і психологічні пра_ вила навчання: 1. До передумов успішного навчання належать регулярність. Без_ системні дії малоефективні. 2. Без готовності до навчання годі чекати успіху. Тому іншою важ_ ливою передумовою успішного навчання є наявність у тих, хто вчиться, мотивів до навчання. Читайте також:
|
||||||||
|