![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загальна форма ЗЛПТранспортна задача У кожного із постачальників накопичено відповідно 300, 250, 110 одиниць товару. Потреби споживачів складають відповідно 100, 200, 150, 210 одиниць товару. Вартості перевезення товару від В даному випадку маємо транспортну задачу з правильним балансом, тобто обсяги потреб та запасів рівні:
Математична постановка задачі Організувати перевезення однорідного вантажу від трьох постачальників Позначимо Таблиця 1.6
З таблиці бачимо, що кількість товару, перевезеного від постачальників, задовольняє умову (a), а кількість товару, доставленого споживачам, задовольняє умову (b):
Загальна вартість усіх перевезень повинна бути мінімальною, тобто:
за умов (a), (b) та 1.10.7. Модель «Витрати-випуск» В. В. Леонтьєва Розглянемо одну із класичних задач дослідження операцій – закриту і стійку модель. Будемо вважати, що об’єкт економічної діяльності випускає
де
Припустимо, що
У деталізованому вигляді матричне рівняння (
де
Якщо технічні коефіцієнти 1. виробничу матрицю 2. матрицю повних витрат 3. матрицю непрямих витрат 4. вектор валового випуску кожної галузі 5. виробничу програму кожної галузі 6. виробничу собівартість
1.11. Форми запису задачі лінійного програмування (ЗЛП) Усі розглянуті вище задачі, – це задачі на знаходження мінімуму чи максимуму за певних умов. У кожному конкретному випадку умови мали вигляд або нерівностей або рівнянь або одночасно одни і других, а також, як правило, на всі змінні задачі накладались умови невід’ємності, що випливає із природи розглядуваних явищ. Розглянуті задачі мають різний економічний зміст але наділені спільними рисами. Зокрема, у кожній такій задачі потрібно знайти екстремум функції
за обмежень
та умов невід’ємності
Необхідно знайти такий розв’язок системи Можна використовувати і більш стислий запис:
при обмеженнях
Система (1.11) називається системою обмежень. Оптимальним розв’язком (або оптимальним планом) задачі ЛП називається розв’язок В загальній формі ЗЛП умови невід’ємності можуть накладатися або на деякі змінні або не накладатися зовсім. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|