МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Нормативно-правові акти, акти застосування права та інтерпретаційні акти: співвідношення.Співвідношення зазначених актів засновується на їх спільних рисах, що обумовлюються їх належністю до системи нормативних актів та відмінних рисах, що характеризують самостійний характер кожного з цих документів. Спільні риси: 1) це офіційні документи; 2) приймаються компетентними суб’єктами; 3) мають визначену структуру; 4) торкаються норм права; 5) мають письмову форму; 6) розробляються і приймаються з дотриманням встановленої процедури; 7) мають обов’язків характер; 8) гарантуються державою; 9) забезпечують правове регулювання суспільних відносин; 10) впливають на ефективність правового регулювання; 11) залежать від вимог та правил юридичної техніки; 12) визначаю рівень досконалості правової системи суспільства; 13) належать до системи нормативних актів; 14) приймаються від імені держави; 15) охороняються та гарантуються державою. Відмінні риси:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|