МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дати відповідіВ послідовних регістрах слова приймаються і видаються розряд за розрядом їх називають регістри зсуву, так як тактуючі сигнали при введені і виведені слів переміщують їх в розрядній сітці. Ці регістри виконують зсув розрядів вихідного слова в одному напрямку вліво або вправо (нереверсивні регістри), якщо є можливість зсуву слова в обох напрямках, то такі регістри мають назву реверсивних. Схема трьох розрядного послідовного регістра побудована на D – тригерах і приведена на рис. 2а, де пунктирною лінією позначено зсув слова по колу, а його часова діаграма та схематичне виконання операції зсуву на рис. 2б. Такі регістри мають один вхід (D) та вихід (Q). Рис. 2а.
Рис. 2в. Рис. 2б.
В паралельних (статичних) регістрах схеми розряди не обмінюються даними між собою. Спільними для розрядів зазвичай являються: ланцюги тактування, скидання/установка, дозвіл виходу або прийому, ланцюги управління. Приклад схеми 4-х розрядного статичного регістра на рис. 3а, його УГП на рис. 3б. Виходи регістра Qi з трьома станами. Два стани виходів – це звичайна видача значень логічного «0» і логічної «1». Третій стан характеризується нескінченно високим вихідним опором, коли елемент практично цілком відключається від навантаження. Це досягається управляючим сигналом EZ. Більшість регістрів мають виходи з третім станом, деякі регістри відносяться до числа буферних, тобто розраховані на роботу з великими ємкісними і/або низькоомними активними навантаженнями. Це забезпечує їх роботу безпосередньо на магістраль (без додаткових схем інтерфейсу). Рис. 3а. Рис. 3б 1. Який тип тригера використовується в схемі рис.3а__________________. 2. Який вхід використовується для скидання _________________________. 3. Який тип керування використовується ____________________________.
Послідовно-паралельні регістри мають входи/виходи одночасно послідовного і паралельного типу, УГП такого регістра на рис.4. Крім того існують варіанти з послідовним входом і паралельним виходом і навпаки, рис.5а,б. D0 – D7 – інформаційні входи Q0 – Q7 – інформаційні виходи DSR – послідовний вхід (зсув вправо) DSL – послідовний вхід (зсув вліво) S0, S1 – входи управління C – тактуючий вхід R – вхід встановлення регістра в нульовий стан
Рис. 4. Рис. 5. Схема регістра котрий здійснює перетворення послідовного коду в паралельний приведена на рис.6. Рис. 6. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|