Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дати відповіді

В послідовних регістрах слова приймаються і видаються розряд за розрядом їх називають регістри зсуву, так як тактуючі сигнали при введені і виведені слів переміщують їх в розрядній сітці. Ці регістри виконують зсув розрядів вихідного слова в одному напрямку вліво або вправо (нереверсивні регістри), якщо є можливість зсуву слова в обох напрямках, то такі регістри мають назву реверсивних.

Схема трьох розрядного послідовного регістра побудована на D – тригерах і приведена на рис. 2а, де пунктирною лінією позначено зсув слова по колу, а його часова діаграма та схематичне виконання операції зсуву на рис. 2б. Такі регістри мають один вхід (D) та вихід (Q).

Рис. 2а.

                               
с/с                              
                               
R                              
                               
D                              
                               
Q3                              
                               
Q2                              
                               
Q1                              
  t1 t2 t3 t4 t5 t6      
                               

Рис. 2в.

Рис. 2б.

 

В паралельних (статичних) регістрах схеми розряди не обмінюються даними між собою. Спільними для розрядів зазвичай являються: ланцюги тактування, скидання/установка, дозвіл виходу або прийому, ланцюги управління.

Приклад схеми 4-х розрядного статичного регістра на рис. 3а, його УГП на рис. 3б. Виходи регістра Qi з трьома станами. Два стани виходів – це звичайна видача значень логічного «0» і логічної «1». Третій стан характеризується нескінченно високим вихідним опором, коли елемент практично цілком відключається від навантаження. Це досягається управляючим сигналом EZ.

Більшість регістрів мають виходи з третім станом, деякі регістри відносяться до числа буферних, тобто розраховані на роботу з великими ємкісними і/або низькоомними активними навантаженнями. Це забезпечує їх роботу безпосередньо на магістраль (без додаткових схем інтерфейсу).

Рис. 3а.

Рис. 3б

1. Який тип тригера використовується в схемі рис.3а__________________.

2. Який вхід використовується для скидання _________________________.

3. Який тип керування використовується ____________________________.

 

Послідовно-паралельні регістри мають входи/виходи одночасно послідовного і паралельного типу, УГП такого регістра на рис.4.

Крім того існують варіанти з послідовним входом і паралельним виходом і навпаки, рис.5а,б.

D0 – D7 – інформаційні входи

Q0 – Q7 – інформаційні виходи

DSR – послідовний вхід (зсув вправо)

DSL – послідовний вхід (зсув вліво)

S0, S1 – входи управління

C – тактуючий вхід

R – вхід встановлення регістра в нульовий стан

 

 

Рис. 4.

Рис. 5.

Схема регістра котрий здійснює перетворення послідовного коду в паралельний приведена на рис.6.

Рис. 6.


Читайте також:

  1. D) усі відповіді вірні.
  2. D) усі попередні відповіді вірні.
  3. D) усі попередні відповіді вірні.
  4. Виберіть 1 варіант відповіді.
  5. ВІДПОВІДІ
  6. Відповіді до самостійної роботи
  7. Відповіді на питання № 2 – 7
  8. Відповіді на ситуаційні задачі.
  9. Відповіді на ситуаційні задачі.
  10. ВКАЖІТЬ НОМЕР ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
  11. Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді
  12. Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Регістри призначені для короткочасного запам’ятовування двійкової інформації або її обробки за незмінними правилами. | Контрольні запитання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.