МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контроль і управління рекламуваннямТестування реклами Перед безпосереднім виконанням обраного виду графіка рекламу тестують. Існують такі методи тестування реклами: – Тестування за допомогою «портфеля». Використовується для перевірки текстової частини звернення. Для цього рекламне звернення вміщують разом з іншими подібними – Тестування за допомогою журі. У цьому випадку тільки одне рекламне звернення пропонується групі цільових споживачів для оцінювання. Після демонстрації матеріалів аудиторія опитується фахівцями. Опитування дає відповіді на такі питання: – Подобається матеріал чи ні? Чи з'явилось бажання придбати товар? Чи зрозуміла суть рекламного звернення? Що не було сприйнято або сприйнято неправильно? Недоліком цього методу є побудова висновків на підставі лише одноразового звернення [1]. – Тестування за допомогою телебачення. Це один із найсучасніших методів перевірки дієвості реклами. Споживачам пропонується перегляд відеоролика. Реакцію глядачів записують з допомогою спеціального електронного пристрою або вивчають за допомогою опитування. Існують також фізіологічні методи тестування реклами (вивчення руху зіниць очей читачів, біотоків мозку, зміни голосових тональностей тощо). Тестування реклами дає змогу внести відповідні корективи і перейти до безпосереднього рекламування. Останнє може здійснювати, як вже зазначилось, організація сама або через спеціальні рекламні агентства. Заключна частина процесу прийняття рішень щодо рекламування – планування процесу управління ним і організація контролю. Тут передовсім необхідно передбачити, як будуть досягнуті поставлені цілі, визначити слабкі місця, що дають привід до ревізії процесу рекламування. Для цього можуть бути використані такі методи опитування споживачів: ^ Відгуки за допомогою підказки. Респондентів просять відповісти, звідки вони дізнались про товар чи фірму (прочитавши, побачивши чи почувши запропоновану рекламу)? ^ Відгуки без підказки. Респондентів питають, які рекламні оголошення вони пам'ятають або яку рекламу вони бачили вчора по телебаченню. ^ Визначення ставлення. Опитуванням виявляють зміни в ставленні споживачів до послуги або продукту після закінчення рекламної кампанії. Виявляється, що запам'яталось, що вразило, що не сподобалось? Результати подібного опитування дають можливість визначити ступінь цільового попадання реклами. ^ Аналіз зацікавлення. Читачам чи глядачам рекламних повідомлень пропонується додаткова інформація. Найбільш ефективним вважають рекламування, яке викликає найбільшу кількість запитань. Крім опитувань проводиться також аналіз результатів продажу товарів. Наприклад, якщо для одного товару використовувалось рекламування через газету, а для другого – через радіо. Порівняння отриманих результатів збуту дозволяє обрати більш дійову форму рекламування. Обов'язкове планування вивчення результатів рекламування дозволяє вносити відповідні корективи, які полягають у заміні однієї реклами іншою, зміні графіків чи масштабів проведення рекламної кампанії тощо.
3. ПРОПАГАНДА, АБО ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ (PR) PR – це мистецтво і наука досягнення гармонії завдяки взаєморозумінню і повній інформованості Сем Блек
Одним із найважливіших елементів маркетингової комунікації сьогодні є пропаганда. Особливо вона важлива у сфері послуг. Саме в цій царині та головна особливість пропаганди, що полягає у надходженні інформації від незалежного, а тому об'єктивного джерела, що робить її найдійовішою з погляду досягнення запланованих цілей. Засоби масової інформації можуть розміщувати пропагандистські матеріали у часі та просторі (а також за їхнім змістом), виходячи із власних інтересів (звичайно, якщо такі засоби незалежні від джерела інформації), і мінімальному контролю з боку фірми за змістом публікацій, графіком і способом їх подачі. Саме це і створює навколо ореол об'єктивності, збільшує міру довіри до них. Читайте також:
|
||||||||
|