Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Контроль і управління рекламуванням

Тестування реклами

Перед безпосереднім виконанням обраного виду графіка рекламу тестують. Існують такі методи тестування реклами:

Тестування за допомогою «портфеля». Використовується для перевірки текстової частини звернення. Для цього рекламне звернення вміщують разом з іншими подібними
зверненнями і пропонують для ознайомлення споживачам. Свої враження споживачі оцінюють за запропонованою шка­лою балів.

Тестування за допомогою журі. У цьому випадку тільки одне рекламне звернення пропонується групі цільових споживачів для оцінювання. Після демонстрації матеріалів аудиторія опитується фахівцями. Опитування дає відповіді на такі питання: Подобається матеріал чи ні? Чи з'явилось бажання придбати товар? Чи зрозуміла суть рекламного звернення? Що не було сприйнято або сприйнято неправильно? Недоліком цього методу є побудова висновків на підставі лише одноразового звернення [1].

Тестування за допомогою телебачення. Це один із найсучасніших методів перевірки дієвості реклами. Споживачам пропонується перегляд відеоролика. Реакцію глядачів запису­ють з допомогою спеціального електронного пристрою або вивчають за допомогою опитування.

Існують також фізіологічні методи тестування реклами (вивчення руху зіниць очей читачів, біотоків мозку, зміни го­лосових тональностей тощо).

Тестування реклами дає змогу внести відповідні коректи­ви і перейти до безпосереднього рекламування. Останнє може здійснювати, як вже зазначилось, організація сама або через спеціальні рекламні агентства.

Заключна частина процесу прийняття рішень щодо рек­ламування – планування процесу управління ним і ор­ганізація контролю. Тут передовсім необхідно передбачити, як будуть досягнуті поставлені цілі, визначити слабкі місця, що дають привід до ревізії процесу рекламування. Для цього можуть бути використані такі методи опитування спожи­вачів:

^ Відгуки за допомогою підказки. Респондентів просять відповісти, звідки вони дізнались про товар чи фірму (прочи­тавши, побачивши чи почувши запропоновану рекламу)?

^ Відгуки без підказки. Респондентів питають, які реклам­ні оголошення вони пам'ятають або яку рекламу вони бачили вчора по телебаченню.

^ Визначення ставлення. Опитуванням виявляють зміни в ставленні споживачів до послуги або продукту після закінчення рекламної кампанії. Виявляється, що запам'яталось, що врази­ло, що не сподобалось? Результати подібного опитування дають можливість визначити ступінь цільового попадання реклами.

^ Аналіз зацікавлення. Читачам чи глядачам рекламних повідомлень пропонується додаткова інформація. Найбільш ефективним вважають рекламування, яке викликає най­більшу кількість запитань.

Крім опитувань проводиться також аналіз результатів продажу товарів. Наприклад, якщо для одного товару ви­користовувалось рекламу­вання через газету, а для дру­гого – через радіо. Порівняння отриманих ре­зультатів збуту дозволяє об­рати більш дійову форму рекламування.

Обов'язкове планування вивчення результатів рекламу­вання дозволяє вносити відповідні корективи, які полягають у заміні однієї реклами іншою, зміні графіків чи масштабів проведення рекламної кампанії тощо.

 

3. ПРОПАГАНДА, АБО ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ (PR)

PR – це мистецтво і наука досягнення гармонії завдяки взаєморозумінню і повній інформованості Сем Блек

 

Одним із найважливіших елементів маркетингової комунікації сьогодні є пропаганда. Особливо вона важлива у сфері послуг. Саме в цій царині та голов­на особливість пропаганди, що полягає у надходженні інфор­мації від незалежного, а тому об'єктивного джерела, що робить її найдійовішою з погляду досягнення запланованих цілей.

Засоби масової інформації можуть розміщувати пропа­гандистські матеріали у часі та просторі (а також за їхнім змістом), виходячи із власних інтересів (звичайно, якщо такі засоби незалежні від джерела інформації), і мінімальному контролю з боку фірми за змістом публікацій, графіком і спо­собом їх подачі. Саме це і створює навколо ореол об'єктив­ності, збільшує міру довіри до них.


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. Контроль знань
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. Oracle Управління преміальними
  6. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  7. VII Контроль постачальника
  8. А. Видання прав актів управління
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  10. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  11. Адаптивні організаційні структури управління.
  12. Адміністративне право і державне управління.




Переглядів: 295

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ | Суть пропаганди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.