МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Суть пропагандиПропаганда – це планомірне, систематичне і економічно ефективне встановлення зв'язків між організацією і громадськістю (клієнтами, постачальниками, посередниками, акціонерами, робітниками, службовцями, іншими фірмами, державою) з метою завоювання чи зміцнення довіри, створення відповідного іміджу, поширення комерційно важливих даних через засоби масової інформації або інші канали маркетингової комунікації. Традиційними інструментами пропаганди є підтримування стійких контактів із електронними та друкованими засобами масової інформації для періодичного висвітлювання діяльності фірми (нові зразки товарів, удосконалення виробничих потужностей, розвиток технологічних процесів), проведення презентацій, ювілейних заходів, днів відкритих дверей, виставок, організації консультування споживачів чи посередницьких організацій. Широко використовуються також різноманітні громадські заходи спонсорського характеру. Наприклад, аби набути популярності, організації беруть участь у підтримці якихось спеціальних проектів чи програм (спонсорська підтримка кампаній по боротьбі з голодом, хворобами, благодійні заходи щодо захисту природи, рідкісних видів тварин тощо). Крім цього, для пропагування своєї діяльності організації беруть участь у спеціальних заходах, наприклад, спортивних змаганнях, фестивалях, виступах майстрів мистецтв, виставках, де мають змогу продемонструвати зразки своєї продукції, фірмовий знак, розмістити інформаційні стенди. У західній практиці цей засіб маркетингового впливу більш відомий як публік рілейшнз (взаємовідносини з громадськістю). Він спрямований на створення сприятливого уявлення громадськості про організацію чи її продукцію або послуги. Основне в PR – вплив на стан громадської думки. ♦ Визначення паблік рілейшнз Нині відомо більш 500 визначень паблік рілейшнз (PR). В.А. Мойсеев – президент Клубу паблік рілейшнз у м. Києві, пише «PR – це такий різновид соціально-психологічного менеджменту, у якому на основі точної інформації, отриманої в результаті аналізу тенденцій політичного, соціально-економічного розвитку країни чи регіону, окремих галузей чи підприємств, дотримання загальновизнаних етичних норм і суспільних інтересів планомірно та безперервно здійснюється комплекс заходів щодо досягнення обопільної довіри, гармонійних, взаємовигідних відносин між: фірмою (організацією) і суспільством (його окремими групами), між ними і владою». Доктор Рекс Харлоу (США) запропонував таке визначення PR: «Паблік рілейшнз – це одна з функцій менеджменту, що сприяє встановленню і підтримці спілкування, взаєморозуміння, визнання і співробітництва між: організацією і громадськістю». Відомий фахівець зі світовим іменем у сфері PR, професор університету Сорбона Жан-Пьєр Бодуан говорить: «Паблік рілейшнз – це ефективні відносини з потрібними людьми». В рамках цього афоризму «потрібні люди» – це та цільова аудиторія, яка може тим чи іншим чином впливати на результативність роботи організації. Відомий український фахівець з бізнес комунікацій Т.В. Ляпіна зазначає: «PR – вид комунікативної діяльності, направлений на реалізацію комплексних програм по формуванню та укріпленню ділової і суспільної репутації рекламодавця для створення стійкої конкурентної позиції на ринку». Доктор Ю.К. Бажанов дає найбільш загальне його визначення: «PR – це діяльність керівника по застосуванню засобів переконання, що направляється на формування, корекцію або зміну суспільної думки у визначеному напрямі з метою посилення конкурентоздатності однієї ідеї серед безлічі конкуруючих». Фахівці PR однаковою мірою, направляють свої зусилля на взаємодію з громадськістю, з владними структурами і з самим бізнесом для того, щоб на базі чесної і правдивої інформації встановлювались і розвивалися взаємовигідні відносини між цими структурними елементами. Схематично суть діяльності PR можна визначити в такий спосіб: Сем Блек, зазначив, що PR вміщує такі напPRми: суспільну думку, суспільні відносини, відносини з урядом, життя громадськості, промислові та фінансові стосунки, міжнародні відносини, засоби масової інформації, дослідження і статистику. Безумовно, PR як напрямок рекламної діяльності носить більш науковий характер в порівнянні з іншими маркетинговими комунікаціями. Читайте також:
|
||||||||
|