Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Суть пропаганди

Пропаганда – це планомірне, систематичне і економічно ефективне встановлення зв'язків між організацією і громад­ськістю (клієнтами, постачальниками, посередниками, акціо­нерами, робітниками, службовцями, іншими фірмами, держа­вою) з метою завоювання чи зміцнення довіри, створення від­повідного іміджу, поширення комерційно важливих даних через засоби масової інформації або інші канали маркетингової ко­мунікації.

Традиційними інструментами пропаганди є підтримуван­ня стійких контактів із електронними та друкованими засоба­ми масової інформації для періодичного висвітлювання діяльності фірми (нові зразки товарів, удосконалення вироб­ничих потужностей, розвиток технологічних процесів), про­ведення презентацій, ювілейних заходів, днів відкритих две­рей, виставок, організації консультування споживачів чи по­середницьких організацій.

Широко використовуються також різноманітні гро­мадські заходи спонсорського характеру. Наприклад, аби на­бути популярності, організації беруть участь у підтримці яки­хось спеціальних проектів чи програм (спонсорська підтрим­ка кампаній по боротьбі з голодом, хворобами, благодійні за­ходи щодо захисту природи, рідкісних видів тварин тощо).

Крім цього, для пропагування своєї діяльності організації беруть участь у спеціальних заходах, наприклад, спортивних змаганнях, фестивалях, виступах майстрів мистецтв, вистав­ках, де мають змогу продемонструвати зразки своєї продукції, фірмовий знак, розмістити інформаційні стенди.

У західній практиці цей засіб маркетингового впливу більш відомий як публік рілейшнз (взаємовідносини з гро­мадськістю). Він спрямований на створення сприятливого уявлення громадськості про організацію чи її продукцію або послуги. Основне в PR – вплив на стан громадської думки.

Визначення паблік рілейшнз

Нині відомо більш 500 визначень паблік рілейшнз (PR). В.А. Мойсеев – президент Клубу паблік рілейшнз у м. Києві, пише «PR – це такий різновид соціально-психологічного ме­неджменту, у якому на основі точної інформації, отриманої в результаті аналізу тенденцій політичного, соціально-еко­номічного розвитку країни чи регіону, окремих галузей чи під­приємств, дотримання загальновизнаних етичних норм і сус­пільних інтересів планомірно та безперервно здійснюється ком­плекс заходів щодо досягнення обопільної довіри, гармонійних, взаємовигідних відносин між: фірмою (організацією) і суспіль­ством (його окремими групами), між ними і владою».

Доктор Рекс Харлоу (США) запропонував таке визначен­ня PR: «Паблік рілейшнз – це одна з функцій менеджменту, що сприяє встановленню і підтримці спілкування, взаєморозуміння, визнання і співробітництва між: організацією і громадсь­кістю».

Відомий фахівець зі світовим іменем у сфері PR, професор університету Сорбона Жан-Пьєр Бодуан говорить: «Паблік рілейшнз – це ефективні відносини з потрібними людьми». В рамках цього афоризму «потрібні люди» – це та цільова ауди­торія, яка може тим чи іншим чином впливати на результа­тивність роботи організації.

Відомий український фахівець з бізнес комунікацій Т.В. Ляпіна зазначає: «PR – вид комунікативної діяльності, направлений на реалізацію комплексних програм по формуванню та укріпленню ділової і суспільної репутації рекламодавця для створення стійкої конкурентної позиції на ринку».

Доктор Ю.К. Бажанов дає найбільш загальне його визна­чення: «PR – це діяльність керівника по застосуванню засобів переконання, що направляється на формування, корекцію або зміну суспільної думки у визначеному напрямі з метою посилення конкурентоздатності однієї ідеї серед безлічі конкуруючих».

Фахівці PR однаковою мірою, направляють свої зусилля на взаємодію з громадськістю, з владними структурами і з са­мим бізнесом для того, щоб на базі чесної і правдивої інфор­мації встановлювались і розвивалися взаємовигідні відноси­ни між цими структурними елементами. Схематично суть діяльності PR можна визначити в такий спосіб:

Сем Блек, зазначив, що PR вміщує такі напPRми: суспільну думку, суспільні відносини, відносини з урядом, життя громадськості, промислові та фінансові стосунки, міжнародні відносини, засоби масової інформації, дослід­ження і статистику.

Безумовно, PR як напрямок рекламної діяльності носить більш науковий характер в порівнянні з іншими маркетинго­вими комунікаціями.


Читайте також:

  1. Видавнича та пропагандистська діяльність Держстандарту
  2. Паблік рілейшнз діяльність у бізнесі відрізняється від пропаганди.
  3. Помилка № 4: відставання пропаганди бачення майбутнього в 10, 100 і більше разів
  4. ПРОСВІТНИЦЬКО-ПРОПАГАНДИСТСЬКА РОБОТА У РІЗНИХ СФЕРАХ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
  5. Тема 2.1. ПРОСВІТНИЦЬКО-ПРОПАГАНДИСТСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
  6. Технології агітаційно-пропагандистського типу
  7. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОСВІТНИЦЬКО-ПРОПАГАНДИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ




Переглядів: 1123

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контроль і управління рекламуванням | Відмінність PR від журналістики та рекламної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.