МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Відмінність PR від журналістики та рекламної діяльностіНеобхідність та переваги PR За нинішніх умов без обговорення проблеми не варто ратувати за розвиток PR. Так, у журналістиці просто необхідні фахівці, які б «наводили мости» із представниками громадськості – з електоратом у його активних обличчях, із владними структурами – в особах тих, чиїми підписами і підказками (керівники міста, регіону, країни) приймаються глобальні рішення. PR – діяльність можна визначити так: «Спочатку ми працюємо на ім'я, а потім воно працює на нас» У видавничому бізнесі тільки що зареєстрована газета чи журнал видається силами кількох людей. Тираж малий. Для збільшення тиражу, а отже, і прибутку виробникам газети, необхідно щось зробити для того, щоб газету купували. Питаннями, зв'язаними з підвищенням купівельної спроможності товару якраз і повинен займатися фахівець з паблік рілейшнз. У промисловій сфері, наприклад, якщо справи підприємства, що робить верстати, будуть іти погано, варто говорити про те, що на ньому немає відділу, який би займався пропагуванням і поширенням інформації про те, які якісні і недорогі товари випускаються. Навряд чи на цьому підприємстві хтось займається відслідковуванням думки громадськості: наскільки потрібен його товар на ринку в цьому місті, регіоні. До всього сказаного можна додати, приміром, випадок, коли чиновник з держадміністрації підписав документ, який обмежує купівельну спроможність товару обговорюваного підприємства, а безпосередній керівник не піклується про престиж його, дозволяючи собі з'являтися перед журналістами в неохайному вигляді з розстібнутим комірцем сорочки, тощо. Не варто далі перелічувати того, чого не зробив і не врахував керівник горе-підприємства, про яке йшла мова. Для врегулювання таких, на перший погляд, дріб'язків і потрібний на підприємстві фахівець PR. Для рекламування організації, налагодження зовнішніх зв'язків з партнерами, проведення політичних кампаній, входження у владні структури, подолання і профілактики можливих кризових ситуацій варто мати у своїй організації відділ PR, чи фахівця з PR. До речі створення при Європейському університеті маркетингового центру зв'язків з громадскістю дозволило налагодити необхідні сталі зв'язки, організувати активну участь у республіканських заходах і стати переможцем у конкурсі «Вибір нового покоління», Національному конкурсі з якості, Міжнародному конкурсі «Краща Золота торгова марка» і т.п. Від журналістики та рекламної діяльності PR відрізняються такими видами діяльності: —PR не втягує подібно ЗМІ широкі маси населення в обговорення яких-небудь проблем, а робить це камерно; —преса формує обличчя всього цивілізованого суспільства – PR формує обличчя конкретної фірми, підприємства; —преса впливає на процеси демократизації в суспільстві – PR не займається проблемами демократизації; —СМІ розширює гласність – PR не займається розголосом конфіденційних фактів; —преса – частина суспільства – PR – підрозділ організації по налагодженню зв'язків з цим суспільством, щодо формування її іміджу; —преса здатна дати споживачу тільки частину інформації «порціями», – PR надає інформацію цілими блоками «порцій»; —мас-медіа підлеглі ідеологічним установкам від редактора, членів редакції, засновника – PR підпорядковується тільки замовнику; —преса може публікувати короткі чи звітні матеріали про події, що відбулися – PR ретельно готує і збирає інформацію про наміри на майбутнє; —у сучасних газетах і журналах немає системності у висвітленні подій і їхніх коментарів – у PR системність – головна ознака діяльності; —преса не зацікавлена в довгостроковому співробітництві з іншими джерелами інформації, – PR – довгострокові, плановані і контрольовані; —ЗМІ нав'язують свою думку суспільству – PR визнає тільки добровільне прийняття достовірної інформації про діяльність замовника. Основні переваги PR зведені в таблицю 4.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|