МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Відмінність PR від журналістики та рекламної діяльностіНеобхідність та переваги PR За нинішніх умов без обговорення проблеми не варто ратувати за розвиток PR. Так, у журналістиці просто необхідні фахівці, які б «наводили мости» із представниками громадськості – з електоратом у його активних обличчях, із владними структурами – в особах тих, чиїми підписами і підказками (керівники міста, регіону, країни) приймаються глобальні рішення. PR – діяльність можна визначити так: «Спочатку ми працюємо на ім'я, а потім воно працює на нас» У видавничому бізнесі тільки що зареєстрована газета чи журнал видається силами кількох людей. Тираж малий. Для збільшення тиражу, а отже, і прибутку виробникам газети, необхідно щось зробити для того, щоб газету купували. Питаннями, зв'язаними з підвищенням купівельної спроможності товару якраз і повинен займатися фахівець з паблік рілейшнз. У промисловій сфері, наприклад, якщо справи підприємства, що робить верстати, будуть іти погано, варто говорити про те, що на ньому немає відділу, який би займався пропагуванням і поширенням інформації про те, які якісні і недорогі товари випускаються. Навряд чи на цьому підприємстві хтось займається відслідковуванням думки громадськості: наскільки потрібен його товар на ринку в цьому місті, регіоні. До всього сказаного можна додати, приміром, випадок, коли чиновник з держадміністрації підписав документ, який обмежує купівельну спроможність товару обговорюваного підприємства, а безпосередній керівник не піклується про престиж його, дозволяючи собі з'являтися перед журналістами в неохайному вигляді з розстібнутим комірцем сорочки, тощо. Не варто далі перелічувати того, чого не зробив і не врахував керівник горе-підприємства, про яке йшла мова. Для врегулювання таких, на перший погляд, дріб'язків і потрібний на підприємстві фахівець PR. Для рекламування організації, налагодження зовнішніх зв'язків з партнерами, проведення політичних кампаній, входження у владні структури, подолання і профілактики можливих кризових ситуацій варто мати у своїй організації відділ PR, чи фахівця з PR. До речі створення при Європейському університеті маркетингового центру зв'язків з громадскістю дозволило налагодити необхідні сталі зв'язки, організувати активну участь у республіканських заходах і стати переможцем у конкурсі «Вибір нового покоління», Національному конкурсі з якості, Міжнародному конкурсі «Краща Золота торгова марка» і т.п. Від журналістики та рекламної діяльності PR відрізняються такими видами діяльності: —PR не втягує подібно ЗМІ широкі маси населення в обговорення яких-небудь проблем, а робить це камерно; —преса формує обличчя всього цивілізованого суспільства – PR формує обличчя конкретної фірми, підприємства; —преса впливає на процеси демократизації в суспільстві – PR не займається проблемами демократизації; —СМІ розширює гласність – PR не займається розголосом конфіденційних фактів; —преса – частина суспільства – PR – підрозділ організації по налагодженню зв'язків з цим суспільством, щодо формування її іміджу; —преса здатна дати споживачу тільки частину інформації «порціями», – PR надає інформацію цілими блоками «порцій»; —мас-медіа підлеглі ідеологічним установкам від редактора, членів редакції, засновника – PR підпорядковується тільки замовнику; —преса може публікувати короткі чи звітні матеріали про події, що відбулися – PR ретельно готує і збирає інформацію про наміри на майбутнє; —у сучасних газетах і журналах немає системності у висвітленні подій і їхніх коментарів – у PR системність – головна ознака діяльності; —преса не зацікавлена в довгостроковому співробітництві з іншими джерелами інформації, – PR – довгострокові, плановані і контрольовані; —ЗМІ нав'язують свою думку суспільству – PR визнає тільки добровільне прийняття достовірної інформації про діяльність замовника. Основні переваги PR зведені в таблицю 4.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|