Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відмінність PR від журналістики та рекламної діяльності

Необхідність та переваги PR

За нинішніх умов без обговорення проблеми не варто ратувати за розвиток PR. Так, у журналістиці просто необхідні фахівці, які б «наводили мости» із представниками громадсь­кості – з електоратом у його активних обличчях, із владними структурами – в особах тих, чиїми підписами і підказками (керівники міста, регіону, країни) приймаються глобальні рішення.

PR – діяльність можна визначити так: «Спочатку ми працюємо на ім'я, а потім воно працює на нас»

У видавничому бізнесі тільки що зареєстрована газета чи журнал видається силами кількох людей. Тираж малий. Для збільшення тиражу, а отже, і прибутку виробникам газети, не­обхідно щось зробити для того, щоб газету купували. Питання­ми, зв'язаними з підвищенням купівельної спроможності това­ру якраз і повинен займатися фахівець з паблік рілейшнз.

У промисловій сфері, наприклад, якщо справи підпри­ємства, що робить верстати, будуть іти погано, варто говори­ти про те, що на ньому немає відділу, який би займався про­пагуванням і поширенням інформації про те, які якісні і не­дорогі товари випускаються. Навряд чи на цьому підпри­ємстві хтось займається відслідковуванням думки громадсь­кості: наскільки потрібен його товар на ринку в цьому місті, регіоні.

До всього сказаного можна додати, приміром, випадок, коли чиновник з держадміністрації підписав документ, який обмежує купівельну спроможність товару обговорюваного підприємства, а безпосередній керівник не піклується про престиж його, дозволяючи собі з'являтися перед журналіста­ми в неохайному вигляді з розстібнутим комірцем сорочки, тощо. Не варто далі перелічувати того, чого не зробив і не вра­хував керівник горе-підприємства, про яке йшла мова. Для врегулювання таких, на перший погляд, дріб'язків і потрібний на підприємстві фахівець PR.

Для рекламування організації, налагодження зовнішніх зв'язків з партнерами, проведення політичних кампаній, вхо­дження у владні структури, подолання і профілактики мож­ливих кризових ситуацій варто мати у своїй організації відділ PR, чи фахівця з PR. До речі створення при Європейському університеті маркетингового центру зв'язків з громадскістю дозволило налагодити необхідні сталі зв'язки, організувати активну участь у республіканських заходах і стати перемож­цем у конкурсі «Вибір нового покоління», Національному конкурсі з якості, Міжнародному конкурсі «Краща Золота торгова марка» і т.п.

Від журналістики та рекламної діяльності PR відрізняють­ся такими видами діяльності:

PR не втягує подібно ЗМІ широкі маси населення в об­говорення яких-небудь проблем, а робить це камерно;

—преса формує обличчя всього цивілізованого суспіль­ства – PR формує обличчя конкретної фірми, підприємства;

—преса впливає на процеси демократизації в суспіль­стві – PR не займається проблемами демократизації;

—СМІ розширює гласність – PR не займається розголо­сом конфіденційних фактів;

—преса – частина суспільства – PR – підрозділ органі­зації по налагодженню зв'язків з цим суспільством, щодо формування її іміджу;

—преса здатна дати споживачу тільки частину інформації «порціями», – PR надає інформацію цілими блоками «порцій»;

—мас-медіа підлеглі ідеологічним установкам від редак­тора, членів редакції, засновника – PR підпорядковується тільки замовнику;

—преса може публікувати короткі чи звітні матеріали про події, що відбулися – PR ретельно готує і збирає інформацію про наміри на майбутнє;

—у сучасних газетах і журналах немає системності у висвітленні подій і їхніх коментарів – у PR системність – го­ловна ознака діяльності;

—преса не зацікавлена в довгостроковому співробітниц­тві з іншими джерелами інформації, – PR – довгострокові, плановані і контрольовані;

—ЗМІ нав'язують свою думку суспільству – PR визнає тільки добровільне прийняття достовірної інформації про діяльність замовника.

Основні переваги PR зведені в таблицю 4.

Інформативність Всі засоби PR дозволяють розміщувати більш повну інформацію про основну проблему в порівняні з іншими засобами;
Довіра Прихована реклама в ЗМІ – публікації в пресі, передачі на радіо чи телебаченні, а також можливість побачити особисто представника організації, послухати його – створює в аудиторії почуття ілюзії достовірності подій;
Надійність Детально і аргументовано подана рекламна інформація про фірму або її товар викликає в аудиторії враження надійності цієї інформації.
Дешевизна Для зменшення грошових витрат служба PR повинна вміти професіонально розмішувати рекламні матеріали, розсилати прес-релізи, організовувати і проводити іміджеві заходи.
Селективність Канали розповсюдження засобів PR завжди повинні бути зорієнтовані на конкретні аудиторії.
Прогнозованість ефекту Широке використання наукових підходів та дослідницьких інструментів дозволяє чітко прогнозувати ефект PR - компанії.
Конкурентоздатність Значний спектр засобів PR, велика кількість рекламних заходів дозволяють створювати безліч альтернативних комунікативних стратегій щодо визначення конкретних сегментів ринку, що не зайняті конкурентами.
Результатив-ність Вищезазначені переваги PR-компанії визначають їх результативність за тих обставин, коли інші маркетингові комунікації стають менш ефективними.

Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  6. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  7. Автоматизація метрологічної діяльності
  8. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  9. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  10. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  11. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  12. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини




Переглядів: 3172

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Суть пропаганди | Функції PR та їхня сутність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.071 сек.