МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 3. Захист населення і території від надзвичайних ситуаційТема 2. Надзвичайні ситуації техногенного характеру Тема 1. Основи цивільної оборони та цивільного захисту України Перелік питань для самостійної роботи ВСТУП К О Н С П Е К Т Л Е К Ц І Й Міністерство освіти і науки України ОДЕСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Кафедра безпеки життєдіяльності
з курсу «ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ» для студентів усіх професійних напрямів підготовки денної та заочної форм навчання
ЗАТВЕРДЖЕНО Методичною радою ОНАХТ Протокол № 1 від 27.09.2010 р.
Одеса ОНАХТ 2010 Конспект лекцій з курсу «Цивільний захист» для студентів усіх професійних напрямів підготовки денної та заочної форм навчання / Автори О.А. Нетребський, З.М. Сахарова, І.А. Дюдіна. – Одеса: ОНАХТ, 2010. – 50 с.
Укладачі: О.А. Нетребський, д-р техн. наук, професор З.М. Сахарова, асистент І.А. Дюдіна, к.б.н., доц.
Відповідальний за випуск завідувач кафедри безпеки життєдіяльності О.А. Нетребський, д-р техн. наук, професор.
ДИСЦИПЛІНА «ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ» Цивільний захист (ЦЗ) або цивільна оборона (ЦО) України є найважливішою складовою державної системи забезпечення національної безпеки. Необхідність існування і розвитку ЦЗ (ЦО) обумовлена наявністю ризику виникнення надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру. Сучасний ЦЗ (ЦО) України за останні 19 років пройшов значний шлях розвитку та удосконалення від цивільної оборони СРСР до потужної системи, яка спроможна об’єктивно оцінювати стан надзвичайних ситуацій, виробляти ефективні заходи і засоби їх локалізації і ліквідації і успішно реалізовувати їх у будь-яких умовах розвитку і існування. Направленість даного конспекту лекцій полягає в наданні майбутнім фахівцям необхідних знань про надзвичайні ситуації, джерела і умови їх виникнення, роль і завдання ЦЗ (ЦО) в надзвичайних ситуаціях, організаційну будову і принципи функціонування ЦЗ(ЦО) в Україні, небезпечні і шкідливі чинники надзвичайних ситуацій техногенного характеру і захист населення і території від їх дії. 1. Основні положення Закону «Про цивільну оборону України». 2. Особливості цивільної оборони підприємств харчової промисловості. 3. Характеристика служб цивільної оборони на об’єктах господарської діяльності. 4. Основні характеристики токсичних властивостей небезпечних хімічних речовин. 5. Вражаючі чинники аварій на радіоактивно небезпечному об’єкті. 6. Захист продовольчої сировини, готової продукції та води в умовах надзвичайних техногенних ситуацій. 7. Основні норми поведінки і дії людей при техногенних надзвичайних ситуаціях. 8. Само- і взаємодопомога при травмах і ураженнях. Самостійна робота студента (СРС) займає 67% обсягу годин, які передбачені навчальним планом і для даної дисципліни є основним засобом оволодіння матеріалом. Рекомендована література Читайте також:
|
||||||||
|