МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Показники якості перевезень.Основні поняття якості обслуговування. Тема 4 Забезпечення якістю транспортних процесів надання послуг Питання якості транспортного обслуговування є актуальними для СРС, оскільки, є зв’язуючи елементом між організаціями всіх галузей економіки та обслуговування населення, він значно впливає на їх діяльність. Термін якість – це набір якостей продукції, що обумовлюють її придатність задовольняти певні вимоги у відповідності до її призначення. Таким чином, поняття якості транспортного обслуговування безперервно пов’язано з запитами споживачів. На основі запитів споживача повинен ґрунтуватися весь процес надання транспортних послуг. Транспортна послуга – це результат діяльності виконавця транспортної послуги по задоволенню вимог пасажира, вантажовідправника та вантажоодержувача у перевезеннях у відповідності до вимог нормативної документації. Послуги поділяються: - на основні – що складають суть послуги (перевезення, виконання НРР, складські роботи та ін..); - додаткові – що дають додаткові зручності споживачу (упаковка, охорона та ін.); - особливі – що виділяють виконавця послуги серед конкурентів (надання інформації про місце знаходження вантажу у режимі реального часу, виконання перевезень за розкладом та ін.). У сучасних умовах встановлене визначення транспортної послуги слід розширити. Все більш широко використовується на автомобільному транспортні логістичних систем доставки вантажу, що викликають партнерські стосунки між учасниками процесу, і у якості замовника транспортної послуги можуть бути як експедиційні підприємства,так і перевізники інших видів транспорту, що не є власниками вантажу. Таким чином, споживачем транспортної послуги, при вантажних перевезеннях може бути юридична та фізична особа, якій: - здійснюють поставки у зазначене місце призначення; - потрібне перевезення від пункту відправника до пункту призначення; - потрібна участь у тій, чи іншій технологічній операції, у процесі доставки вантажу на умовах партнерських чи договірних відносин. У всіх перерахованих випадках вміст транспортної послуги буде різний. У залежності від вмісту транспортної послуги повинні формуватися відповідні цілі, критерії та показники якості виконання транспортної послуги.
Вибір номенклатури показників якості вантажних автомобільних перевезень (ВАП) обґрунтовують наступні чинники: - Характеристики та особливості вантажу, що перевозиться; - РС, що використовується; - Наявність особливих вимог до експедиції вантажу; - Наявність особливих вимог до перевізного процесу; - Задачі управління якістю транспортних послуг; - Склад та структура якостей, що характеризують якість. Показники якості повинні: - Сприяти забезпеченню відповідності якості ВАП/(транспортних послуг) вимогам замовників; - Характеризувати всі якості ВАП, задовольняти потребам замовників; - Зберігати стабільність у процесі надання послуг; - Мати можливість реалізовувати зворотній зв’язок з замовником для спрямованого впливу на якість послуг; - Виключати дублювання окремих показників; - Враховувати сучасні досягнення науки та техніки та основні напрямки науково-технічного прогресу на транспорті та сфері транспортних послуг. Читайте також:
|
||||||||
|