Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Список використаних джерел

ЗМІСТ

МІЖНАРОДНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ВИДАННЯ

Конспект лекцій для студентів всіх форм навчання

спеціальності 6.030601 „Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності”

 

 


* Підготовлено за матеріалами Микитюк П.П. Інноваційний менеджмент: навчальний посібник/ П.П. Микитюк. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – 295 с.

[1] * Підготовлено за матеріалами Микитюк П.П. Інноваційний менеджмент: навчальний посібник/ П.П. Микитюк. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – 295 с

[2] * Підготовлено за матеріалами Микитюк П.П. Інноваційний менеджмент: навчальний посібник/ П.П. Микитюк. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – 295 с.

[XXX1]Закон України «Про інноваційну діяльність» № 40-IV від 04.07.2002р. [XXX1]

[п2]Микитюк П.П.

Інноваційний менеджмент: Навчальний посібник. – Тернопіль:

Економічна думка, 2006. – 295 с.

[п3]Микитюк П.П.

Інноваційний менеджмент: Навчальний посібник. – Тернопіль:

Економічна думка, 2006. – 295 с.

[п4]Каленюк І.С. Переваги міжнародного інноваційного

Співробітництва / І.С. Каленюк, Холявко Н.І. // Економічні науки. Серія «Економічна теорія та економічна історія». Збірник

наукових праць.ЛНТУ.-Ч.1.-Луцьк, 2010.

[п5]Панченко Є. Г. Міжнародний менеджмент: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц /Є.Г. Панченко. — К.: кнеу, 2004. — 468 с.

[п6]Панченко Є. Г. Міжнародний менеджмент: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц /Є.Г. Панченко. — К.: кнеу, 2004. — 468 с.

[п7]Рибак С.О. Міжнародне співробітництво як запорука інноваційного процесу в національній економіці

/С.О. Рибак // [Електронний ресурс]. — Режим доступу: nbuv.gov.ua.

[п8]Наукова та інноваційна діяльність в Україні. Стат. сб. – К.: Держкомстат. – 2006. – 312 с.

[п9]Рибак С.О. Міжнародне співробітництво як запорука інноваційного процесу в національній економіці

/С.О. Рибак // [Електронний ресурс]. — Режим доступу: nbuv.gov.ua.

[п10]Каленюк І.С. Переваги міжнародного інноваційного

Співробітництва / І.С. Каленюк, Холявко Н.І. // Економічні науки. Серія «Економічна теорія та економічна історія». Збірник

наукових праць.ЛНТУ.-Ч.1.-Луцьк, 2010.

[XXX11]Закон України «Про інноваційну діяльність» № 40-IV від 04.07.2002р. [XXX11]

[п12]Каленюк І.С. Переваги міжнародного інноваційного

Співробітництва / І.С. Каленюк, Холявко Н.І. // Економічні науки. Серія «Економічна теорія та економічна історія». Збірник

наукових праць.ЛНТУ.-Ч.1.-Луцьк, 2010.

[п13]Каленюк І.С. Переваги міжнародного інноваційного

Співробітництва / І.С. Каленюк, Холявко Н.І. // Економічні науки. Серія «Економічна теорія та економічна історія». Збірник

наукових праць.ЛНТУ.-Ч.1.-Луцьк, 2010.

[п14]Каленюк І.С. Переваги міжнародного інноваційного

Співробітництва / І.С. Каленюк, Холявко Н.І. // Економічні науки. Серія «Економічна теорія та економічна історія». Збірник

наукових праць.ЛНТУ.-Ч.1.-Луцьк, 2010.

 

Лекція № 1 „Гідропривід гірничих машин. Переваги та особливості експлуатації гідроприводу. Гідромотори та нагнітачі”

Лекція № 2 „Елементи та схеми гідроприводу. Експлуатація гідравлічного обладнання гірничих машин”

Лекція № 3 „Способи буріння шпурів. Машини для буріння шпурів.

Перфоратори. Конструкція перфораторів”

Лекція № 4 „Класифікація та галузь призначення гірничих свердел. Експлуатація ручних та колонкових свердел”

Лекція № 5 „Установки для буріння шпурів. Класифікація та галузь призначення. Вибір типу та експлуатація установок для буріння шпурів”

Лекція № 6 „Машини для буріння свердловин. Призначення, класифікація галузь застосування та експлуатація. Буровий інструмент для буріння по вугіллю і породі”

Лекція № 7 „Прохідницькі комбайни бурової та вибіркової дії. Класифікація галузь застосування та експлуатація комбайнів. Переваги та недоліки окремих типів комбайнів”

Лекція № 8 „Прохідницькі щити. Призначення, класифікація галузь застосування. Експлуатація прохідницьких щитів”

Лекція № 9 „Обладнання для встановлення покріплення у виробках. Класифікація призначення та галузь застосування. Конструкція різних типів машин”

Лекція № 10 „Навантажувальні і буронавантажувальні машини. Призначення, класифікація, галузь застосування, конструкція. Переваги та недоліки окремих видів машин”

Лекція № 11„Прохідницькі комплекси. Призначення, класифікація, галузь застосування, конструкція. Переваги та недоліки окремих видів. Вибір комплексу згідно з гірничо-геологічними і технологічними умовами у прохідницькому вибою”

Лекція № 12 „Способи буріння стволів. Машини і комплекси для проходження стволів”

Лекція № 13 „Призначення, галузь застосування різних видів будівельних машин. Класифікація будівельних машин”

Лекція № 14 „Призначення, галузь застосування та конструкція відбійного молотка. Класифікація відбійних молотків. Виконавчий інструмент відбійних молотків”

Лекція № 15 „Машини для транспортування матеріалів. Призначення, галузь

застосування та конструкція стрічкових та вібраційних конвеєрів, ковшових елеваторів та гвинтових конвеєрів”

Лекція № 16 „Обладнання для пневматичного транспортування порошкових матеріалів. Класифікація та галузь застосування обладнання пневмотранспортування. Установки всмоктуючої та нагнітаючої дії”

Лекція № 17 „Навантажувально-розвавантажувальні машини безперервної та періодичної дії. Призначення, конструкція та галузь застосування”

Лекція № 18 „Машини для виконання земляних робіт. Призначення, конструкція та галузь застосування одно та багатоковшевих екскаваторів, Призначення та конструкція траншеєкопачів. Машини для гідромеханізації”

Лекція № 19 „Землерийно-транспортні машини. Призначення та галузь застосування бульдозерів, грейдер-елеваторів, автогрейдерів скреперів, їх конструкція”

Лекція № 20 „Машини для підготовчих робіт. Розрихлювачі, корчувачі, деревовали. Призначення, конструкція та галузь застосування”

Лекція № 21 „Вантажопідйомні машини, конструкція та призначення домкратів та лебідок. Будівельні підйомники”

Лекція № 22 „Підйомні крани. Призначення та галузь застосування. Конструкція баштових, мостових, кабельних, козлових, автомобільних, залізничних та інших кранів”

Лекція № 23 „Призначення машин для подрібнення кам’яних матеріалів. Конструкція щокових, валкових, конусних та дробарок ударної дії”

Лекція № 24 „Машини для промивки кам’яних матеріалів. Призначення та конструкція”

Лекція № 25 „Машини для виготовлення і транспортування бетону і розчинів.

Бетоно ірозчино - нагнітачи, конструкція та класифікація”

Лекція № 26 „Розчино і бетонозмішувачі, конструкція та призначення”

Лекція № 27 „Призначення та конструкція станків для заготовлення і зварювання сталі”

Лекція № 28 „Ручний механізований інструмент”

 


Читайте також:

  1. MOV приймач, джерело
  2. VІ. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
  3. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  4. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  5. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  6. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
  7. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  8. Аналіз складу майна та джерел його утворення.
  9. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування
  10. Аналіз структури майна та динаміки джерел його формування
  11. Антропогенне забруднення природного середовища. Джерела забруднень
  12. Антропологічні джерела




Переглядів: 646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка концепції інноваційного проекту | Галузь застосування гідроприводу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.