МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Навколишнє середовище маркетингу Внутрішнє та зовнішнє середовище.Психологічні Особистісні - особисті зовнішні характеристики. Соціальні - розподільна політика, соціальна структура суспільства, референтні групи. Референтні групи - це групи, які надають як пряме, так і непрямий вплив на відносини і поведінка людини. Соціальні ролі та статуси - людина є членом безлічі соціальних груп (син, чоловік, директор). Вік і етап життєвого циклу сім'ї Рід занять Образ життя Тип і уявлення про самого себе - сукупність відмінних психологічних характеристик (агресивний, незалежний, насторожений). Мотивація - результат взаємовпливу свідомих і несвідомих, чуттєвих і інтелектуальних, культурних і фізіологічних потреб. Мотив - це прямі причини скоєння людьми дій (теорія Фрейда і теорія Маслоу). Сприйняття. Вмотивована людина готова до дії і характер його дії залежить від того, як він сприймає ситуацію (реакція на балакучого продавця). Сприйняття завжди вибірково. Засвоєння - це певні зміни, що відбуваються в поведінці людини під впливом накопиченого ним досвіду. Переконання. У людей є переконання, з яких складаються образи товарів . Якщо переконання не вірні і перешкоджають здійсненню купівлі, то виробнику і продавцю необхідно провести цілу компанію по їх виправленню. Ставлення - сформована на основі наявних знань стійка сприятлива чи несприятлива оцінка людиною якого-небудь об'єкта чи ідеї, які відчувають до них почуття і можливі дії. 6. Демографічні - чисельність і склад населення, співвідношення між міськими і сільськими жителями. 7. Природно-кліматичні та національно-історичні - географічні умови, традиції, звичаї, умови побуту. Будь-яке підприємство діє і досягає успіху не в безповітряному просторі, а в певній навколишньому середовищу. З точки зору маркетингу, фактори навколишнього середовища, створюють сукупність умов існування підприємства, можуть залежати в тій чи іншій мірі (контрольовані) або бути повністю незалежними від самого підприємстві (неконтрольовані). У першому випадку говорять про внутрішнє середовище, в другому - про зовнішнє середовище. Сучасне підприємство та його керівництво для ефективної роботи на внутрішньому та зовнішньому ринках повинні враховувати маркетингове середовище. Маркетингове середовище – сукупність активних суб`єктів і факторів, які діють за межами підприємства і впливають на його діяльність. Воно утворюється на базі мікро та макро середовища. Мікро – фактори, які стосуються самого підприємства Посередники – юридичні та фізичні особи, які допомагають просувати товар на ринок. Конкуренти – учасники (оператори) ринку. Споживачі – юридичні та фізичні особи, які купують товари для задоволення своїх потреб. Макро – передбачають фактори, які не підлягають контролю зі сторони підприємства, відносять: o Демографічна ситуація: чисельність, стать, розподіл за регіонами, міграція. o Економічні: типи споживачів, їхні прибутки, рівень безробіття, ціни на товари, заощадження, можливість отримання кредиту. o Природні: наявність сировини, забруднення o Науково-технічні: технології, наявність нових товарів, впровадження досягнень НТП. o Політична ситуація: законодавча база та підзаконні акти, які регулюють виробництво. o Культурне оточення: рівень освіти і культури споживачів, звичаї, традиції, спосіб життя професія. Читайте також:
|
||||||||
|