МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Навколишнє середовище маркетингу Внутрішнє та зовнішнє середовище.Психологічні Особистісні - особисті зовнішні характеристики. Соціальні - розподільна політика, соціальна структура суспільства, референтні групи. Референтні групи - це групи, які надають як пряме, так і непрямий вплив на відносини і поведінка людини. Соціальні ролі та статуси - людина є членом безлічі соціальних груп (син, чоловік, директор). Вік і етап життєвого циклу сім'ї Рід занять Образ життя Тип і уявлення про самого себе - сукупність відмінних психологічних характеристик (агресивний, незалежний, насторожений). Мотивація - результат взаємовпливу свідомих і несвідомих, чуттєвих і інтелектуальних, культурних і фізіологічних потреб. Мотив - це прямі причини скоєння людьми дій (теорія Фрейда і теорія Маслоу). Сприйняття. Вмотивована людина готова до дії і характер його дії залежить від того, як він сприймає ситуацію (реакція на балакучого продавця). Сприйняття завжди вибірково. Засвоєння - це певні зміни, що відбуваються в поведінці людини під впливом накопиченого ним досвіду. Переконання. У людей є переконання, з яких складаються образи товарів . Якщо переконання не вірні і перешкоджають здійсненню купівлі, то виробнику і продавцю необхідно провести цілу компанію по їх виправленню. Ставлення - сформована на основі наявних знань стійка сприятлива чи несприятлива оцінка людиною якого-небудь об'єкта чи ідеї, які відчувають до них почуття і можливі дії. 6. Демографічні - чисельність і склад населення, співвідношення між міськими і сільськими жителями. 7. Природно-кліматичні та національно-історичні - географічні умови, традиції, звичаї, умови побуту. Будь-яке підприємство діє і досягає успіху не в безповітряному просторі, а в певній навколишньому середовищу. З точки зору маркетингу, фактори навколишнього середовища, створюють сукупність умов існування підприємства, можуть залежати в тій чи іншій мірі (контрольовані) або бути повністю незалежними від самого підприємстві (неконтрольовані). У першому випадку говорять про внутрішнє середовище, в другому - про зовнішнє середовище. Сучасне підприємство та його керівництво для ефективної роботи на внутрішньому та зовнішньому ринках повинні враховувати маркетингове середовище. Маркетингове середовище – сукупність активних суб`єктів і факторів, які діють за межами підприємства і впливають на його діяльність. Воно утворюється на базі мікро та макро середовища. Мікро – фактори, які стосуються самого підприємства Посередники – юридичні та фізичні особи, які допомагають просувати товар на ринок. Конкуренти – учасники (оператори) ринку. Споживачі – юридичні та фізичні особи, які купують товари для задоволення своїх потреб. Макро – передбачають фактори, які не підлягають контролю зі сторони підприємства, відносять: o Демографічна ситуація: чисельність, стать, розподіл за регіонами, міграція. o Економічні: типи споживачів, їхні прибутки, рівень безробіття, ціни на товари, заощадження, можливість отримання кредиту. o Природні: наявність сировини, забруднення o Науково-технічні: технології, наявність нових товарів, впровадження досягнень НТП. o Політична ситуація: законодавча база та підзаконні акти, які регулюють виробництво. o Культурне оточення: рівень освіти і культури споживачів, звичаї, традиції, спосіб життя професія. Читайте також:
|
||||||||
|