МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок оцінювання.Модульно-рейтингова система оцінювання та особливості її застосування в навчальному процесі
Суть системи полягає в тому, що навчальний матеріал розподіляється на модулі-блоки, які є базою для рейтингової оцінки знань. рейтинг — це сума балів, що набирає студент, виконуючи якусь самостійну працю. Рейтингова система оцінювання знань охоплює такі види контролю: тестові завдання, самостійні роботи та індивідуальні завдання та ін. Рейтинговими можуть бути завдання на знання теорії, вирішення типових завдань, розв’язування індивідуальних задач, виконання практичних, залікових робіт, ініціативні виступи на занятті, участь у проведенні дискусії, виконання проблемних завдань, розгляд і рецензування праць своїх товаришів. Як приклад наведемо варіант використання модульно-рейтингової системи в методиці викладання курсу «Методика викладання економічних дисциплін». Весь курс розподілено на 3 блоки-модулі: проблеми формування економічного способу мислення і поведінки; основи методики викладання економіки; проблеми активізації викладання економічних дисциплін. Оцінювання рівня знань студентів проводиться в балах, кількість яких за певну форму контролю визначається програмою з дисципліни «Управлінський облік», фіксується в журналі викладача, є складовою кількості балів, отриманих студентом за роботу в семестрі. Систему ЕСТS - European Соmmunity Course Credit Transfer System - називають системою кредитних одиниць, системою кредитних заліків, системою кредитних рівнів, системою залікових одиниць, заліковою системою отримання диплома про освіту. Система оцінювання повинна виступати в якості індикатора власних здобутків студента, надати навичок для реалізації перспективи навчання протягом життя. Зміст завдань повинен орієнтуватися на необхідність перевірки рівня кваліфікації, щоб студенти могли успішно застосовувати їх для навчання та роботи по всій Європі. Із впровадженням Болонських освітніх стандартів заклади вищої освіти використовують 100-бальну та літерну шкалу за системою ЕСТS, адаптовані до традиційної 4-бальної шкали: Таблиця 9.1 Шкала оцінювання студентів за системою ЕСТS та 4-бальною системою
Термін «кредит» відповідає своїй суті, оскільки дозволяється «взяти» навчальну дисципліну з певною кількістю часу на її засвоєння (позичка) з тим, щоб згодом «повернути» її, залишивши для себе засвоєні знання, про що свідчитимуть набрані бали чи складений іспит. Кількість часу у кредитах, який виділяється на вивчення навчальної дисципліни, адаптується до розумових можливостей середньостатистичного студента. Студенти, які за результатами вивчення дисципліни у семестрі набрали 35-59 балів, отримують незадовільну оцінку з можливістю повторного складання екзамену з дисципліни. Студенти, які за результатами вивчення дисциплін у семестрі набрали 34 і менше балів, отримують оцінку «незадовільно» і обов’язково повторно вивчають дисципліну за додатковими угодами. Після виконання всіх завдань з вивчення дисципліни у семестрі студентам, які набрали 60 і більше балів і не бажають покращити свою оцінку, підсумкова оцінка з навчальної дисципліни виставляється за результатами модульного контролю. Підсумковий семестровий контроль проводиться відповідно до розкладу занять у формі, передбаченій програмою з вивчаємої дисципліни. Результати заносять у відомість та залікову книжку у вигляді традиційної оцінки. Відомість видається безпосередньо викладачу напередодні заліково-екзаменаційного тижня і повертається в деканат відповідного факультету в день проведення семестрового контролю. Підсумковий контроль під час заліково-екзаменаційного тижня проводиться для студентів, які виконали всі види робіт, передбачені програмою дисципліни і в час його проведення не мають підсумкової оцінки (позитивної). Контроль проводиться у формі, передбаченій програмою з дисципліни. Оцінки, отримані під час заліково-екзаменаційного тижня, є остаточними. Об’єкти оцінювання навчальної діяльності студента в балах за видами роботи та модулями мають бути розкриті у навчальних комплексах з дисципліни. Крім самостійної роботи, виконання практичних завдань та теоретичних знань можуть передбачатися додаткові (заохочувальні) бали, які дозволять студенту спростити процес визначення підсумкової оцінки з дисципліни Таблиця 9.2 Отримання студентами додаткових балів при вивченні дисципліни
За порушення навчальної дисципліни до студента можуть застосовуються наступні санкції шляхом зняття балів: Таблиця 9.3 Штрафні бали
Найважливішим об’єктом оцінювання є рівень теоретичних знань та практичних навичок професійного характеру, які повинні виявити Таблиця 9.4 Критерії підсумкового контролю результатів вивчення студентом дисципліни
Продовження таблиці 9.4
Перездача результатів оцінки засвоєння навчального матеріалу 1 змістового модуля дозволяється протягом 1 календарного місяця з моменту закінчення атестації. Щодо перездачі результатів атестації по 2 змістовому модулю, то ця процедура переноситься на період екзаменаційної сесії. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|