Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оперативний облік, звітність і аналіз роботи

Перевезення пасажирів

Після повернення в автогосподарство автобусів (маршрутних таксомотор) водії здають заповнені на лінії шляхові листи черговому диспетчеру автогосподарства. Останній після перевірки правильності оформлення шляхового листа робить відмітки про час повернення автобуса і про повернення шляхового листа в рознарядці на роботу пасажирських автомобілів (див. додаток 10).

Після прийому шляхових листів черговий диспетчер проводить обробку результатів роботи кожного автобуса, заповнюючи в шляхових листах розділ «облік роботи».

Оброблені шляхові листи при реєстрі передаються технічній службі для обліку витрати палива і далі економісту для обліку показників роботи автобусів. Після цього шляховий лист прямує в бухгалтерію для нарахування заробітної плати водійам і кондукторам і на зберігання.

Квитково-облікові листи здаються кондукторами в пункт інкасації при здачі виручки; заповнений лист передається економісту для обліку виручки, після чого прямує в бухгалтерію.

Після повернення в автогосподарство водії пред'являють шляхові листи черговому диспетчеру автогосподарства. Останній особисто виготовляє в шляхових листах записи свідчення таксометра, після чого підраховує результат виручки (свідчення каси), і повертає шляхові листи водійам для здачі виручки в касу.

Разом з готівкою водій здає в касу також довідки про роботу, зроблену по безготівковому розрахунку (по замовленнях організацій та інш.).

Після внесення виручки водій здає шляховий лист черговому диспетчеру, який проводить остаточну обробку результатів роботи по шляховому листу:

робить підрахунок плану виручки виходячи із загальної кількості часів роботи на лінії і вносить цифри у відповідний розділ шляхового листа;

заповнює всі графи розділу «Години роботи водійа».

Оброблені шляхові листи при реєстрі передаються технічній службі, економісту і далі бухгалтерії в тому ж порядку, що і для автобусів.

Служба експлуатації автогосподарства здійснює щоденний оперативний облік і звітність про роботу автомобільного транспорту, а також аналіз виконання плану перевезень по автогосподарству загалом, кожній колоні і автомобілю нарізно.

Облік і звітність по службі експлуатації ведуться на основі оперативного плану, відомості випуску (рознарядки) автомобілів і перевірених даних шляхових листів автомобілів.

Основними формами оперативного обліку і звітності є:

а) диспетчерський журнал;

б) диспетчерське донесення про випуск рухомого складу на лінію;

в) диспетчерська доповідь про виконання плану перевезень.

Диспетчерський журнал ведеться черговим диспетчером автогосподарства за формою згідно з додатком 13.

У диспетчерський журнал повинні бути точно записані отримані в письмовій або усній формі накази і розпорядження вищестоящих організацій, а також все донесення про відхилення від плану, простої автомобілів і про різні випадки на лінії. Віддавши вказівки водійам, працюючим на лінії, і зробивши необхідні записи в диспетчерському журналі, черговий диспетчер повідомляє водійу порядковий номер цього запису як основу для виконання вказівки диспетчера і подальшого контролю.

Примітка. У диспетчерському журналі відбиваються дані про всі випадки аварій і дорожньо-транспортних випадків згідно з повідомленнями, що поступили, результатами виїзду на місце, складеними актами і

Докладний облік дорожньо-транспортних випадків ведеться в особливому журналі за формою № 107 начальниками колон (гаража) або спеціально виділеним працівником по боротьбі з аварійністю.

Диспетчерське донесення про випуск рухомого складу на лінію складається черговим диспетчером автогосподарства за станом на 9 часів ранку за формою згідно з додатком 14. Донесення передається керівництву автогосподарства і автотреста.

По закінченні діб старші диспетчери складають диспетчерські доповіді, що відображають основні підсумки роботи автогосподарства за минулу добу. Доповіді передаються до 12 часів дня керівництву автогосподарства і автотреста.

Диспетчерська доповідь по перевезеннях вантажів, що містить дані про роботу за минулу добу і наростаючим підсумком з початку місяця, складається за формою згідно з додатком 15. Відповідні розділи диспетчерської доповіді заповнюються на основі попередньої обробки шляхових листів, записів в диспетчерському журналі і відомості випуску автомобілів на лінію.

Диспетчерська доповідь по перевезеннях пасажирів складається: по рушенню автобусів за формою згідно з додатком 16 і про роботу таксомотор згідно з додатком 17.

Основою для складання доповіді служать дані з контрольних журналів рушення автобусних станцій, записи у виконаних рознарядках на роботу пасажирських автомобілів і диспетчерському журналі.

На основі обробки даних шляхових листів, диспетчерських донесень і доповідей, записів в диспетчерському журналі і результатів особистої перевірки фактів працівниками служби експлуатації старші диспетчери автогосподарств проводять аналіз виконання добового оперативного плану перевезень вантажів і плану роботи пасажирського транспорту. При цьому аналізі повинні бути виявлені:

міра виконання встановленого оперативним планом об'єму перевезень за минулу добу по автогосподарству;

виконання добового оперативного плану перевезень по найважливіших вантажах і об'єктах централізованих перевезень;

дотримання розкладів і графіків пасажирського рушення;

хід виконання місячного плану перевезень і основних експлуатаційних показників роботи;

причини і обставини: відхилення від плану перевезень, невиконання плану випуску рухомого складу, зривів графіка випуску, простоїв на лінії, заїздів і передчасного повернення в автогосподарство, порушення маршрутів, а також випадків на лінії.

Начальник відділу експлуатації (старший диспетчер), здійснює також нагляд і аналіз:

по забезпеченню передбаченої планом прибуткової ставки (виручки) і собівартості перевезень;

за станом дебіторської заборгованості за перевезення вантажів.

За результатами аналізу начальник відділу експлуатації і старші диспетчери проводять необхідні заходи щодо усунення виявлених недоліків і забезпеченню виконання виробничого плану, а також встановлених експлуатаційних і фінансових показників роботи як загалом по автогосподарству, так і по колонах.

Особливо звертається увагу на роботу з окремими водійами, що не виконують оперативні завдання і маюче відставання по показниках роботи.

Результати експлуатаційної діяльності автогосподарства рекомендується періодично обговорювати на диспетчерських нарадах з участю керівного складу автогосподарства.

На диспетчерські наради виносяться наступні питання по службі експлуатації:

розглядається виконання оперативного плану за минулий період по випуску рухомого складу на лінію і об'єму перевезень, виконання плану по номенклатурі вантажів і по підприємствах-вантажовідправниках, дотримання розкладів і графіків; з'ясовуються причини відхилень, намічаються заходи для ліквідації допущених зривів;

розглядаються і затверджуються заходи щодо подальшого забезпечення оперативного плану робіт;

розбираються і аналізуються аварії рухомого складу, випадки втрати і розкрадання вантажів, непродуктивні простої і повернення автомобільного транспорту, спізнення і недовипуск, намічаються заходи щодо їх запобігання і


ТЕМА 7


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. SWOT-аналіз у туризмі
  10. SWOT-аналіз.
  11. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  12. V. Нюховий аналізатор




Переглядів: 1256

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевезення вантажів | РОЗПОРЯДОК РОБОТИ І ЗАСОБИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО АПАРАТУ АВТОГОСПОДАРСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.