Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перевезення вантажів

ОБРОБКА ДАНИХ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТРАНСПОРТНОЇ РОБОТИ

Після повернення водійів з лінії черговий диспетчер приймає від них заповнені шляхові листи з додатком товарно-транспортних накладних або актів виміру (зважування), отриманих від підприємств і організацій - вантажовідправників.

При прийомі від водіїв шляхових листів і товарно-транспортних документів черговий диспетчер:

ретельно перевіряє правильність їх заповнення і оформлення (наявність відповідних підписів і печатей), звіряє тотожність записів в шляхових листах, накладних і актах;

перевіряє виконання водієм змінного завдання, дотримання маршрутів рушення і т.д.; у разі невиконання завдання, порушень маршруту,

Зразкова схема документообігу при вантажних перевезеннях.

 

Примітка. Товарно-транспортна накладна з розпискою вантажоодержувача додається:

1- й примірник - до рахунку за перевезення;

2- й примірник - до шляхового листа для обліку транспортної роботи неправильного оформлення шляхових документів і т.д. з'ясовує причини для подальшої доповіді старшому диспетчеру.

У автопідприємствах з децентралізованою системою керівництва перевезеннями після прийому товарно-транспортних документів диспетчери виробляють наступні операції по первинній обробці шляхових листів на кожний автомобіль нарізно:

підрахунок загального і навантаженого пробігів, звірення встановленого пробігу з свідченням спідометра і списками відстаней (при необхідної з перевіркою по карті), визначення часу в рушенні і простої, а також числа їздців з вантажем і виконаного об'єму роботи в тоннах і тонно-кілометрах. Результати роботи по кожному автомобілю заносяться у відповідні графи відомості випуску (див. додаток 7);

тарифікацію виконаних транспортних робіт і допоміжних операцій з розрахунком штрафних санкцій, знижок і надбавок.

Порядок розрахунків за перевезення вантажів і за користування вантажними автомобілями встановлюється діючими Єдиними тарифами на перевезення вантажів автомобільним транспортом і правилами їх застосування

Перевірені і тарифікування товарно-транспортні документи (акти виміру або зважування) передаються по реєстру в бухгалтерію для виписки і пред'явлення рахунків підприємствам і організаціям замовникам транспорту.

На перевезення по почасовому тарифу в бухгалтерію передаються шляхові листи, завірені замовником автомобіля.

Оброблені шляхові листи з додатком 1 примірника накладних або актів виміру або зважування при реєстрі передаються технічній службі для обліку витрати палива і далі економісту для обліку транспортної роботи.

Після цього шляхові листи передаються в бухгалтерію для нарахування заробітної плати водійам, вантажникам і іншим особам і на зберігання.

Зразковий порядок документообігу при вантажних перевезеннях показаний на схемі мал. 4.

Обробка результатів роботи по шляхових листах, складання зведених даних по кожному автомобілю нарізно і по роботі автогосподарства загалом, а також виписка рахунків (по заздалегідь тарифікованим документах) можуть виконуватися на машинорахункових станціях або власних станціях автотранспортних організацій.

При централізованій системі керівництва перевезеннями шляхові листи і товарно-транспортні документи після прийому їх від водійів і належної перевірки диспетчерським апаратом автогосподарств прямують в централізовану службу експлуатації (автотрест, управління), яка і проводить їх обробку і тарифікацію, а також пред'явлення рахунків замовникам за виконані перевезення.

Централізована служба, як правило, обробляє результати роботи по шляхових листах повністю, включаючи витрату палива і таксировку заробітної плати. Централізована служба веде також облік і аналіз знятих з шляхових листів основних показників роботи (виконання плану в тоннах і тонні-кілометрах, коефіцієнта використання пробігу і

Після обробки шляхові листи повертаються в автогосподарства (технічній службі для загального обліку витрати палива і економісту для обліку показників роботи і заробітної плати водійа).

Автогосподарствам прямують також копії рахунків, пред'явлених замовникам за виконані перевезення, для подальшого контролю взаєморозрахунків між централізованою службою експлуатації і автогосподарствами.


Читайте також:

  1. Безпека перевезення.
  2. Вантажна митна декларація як основний документ при здійсненні митного оформлення вантажів
  3. Вибір способу перевезення та перевізника
  4. Визначення імовірності партії вантажу, для перевезення якої необхідним є автомобіль відповідної вантажопідйомності.
  5. Вимірювання маси вантажів
  6. Витрати на перевезення
  7. Внутрішні та зовнішні перевезення поселень.
  8. Граничні норми підіймання та переміщення вантажів непованолітніми під час короткочасної та тривалої роботи
  9. Декларування вантажів як структурний елемент системи митного оформлення
  10. Договір перевезення вантажу
  11. Договір перевезення. Відповідальність перевізника, пред’явлення претензій. Транспортне екпедитування.
  12. Загальна норма вивантаження підрозділяється по родах вагонів, з неї виділяють вивантаження найважливіших вантажів.




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевезення пасажирів | Оперативний облік, звітність і аналіз роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.