Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевезення пасажирів

У автопідприємствах з децентралізованою системою керівництва перевезеннями оперативне керівництво роботою автобусів і маршрутних таксомотор здійснюється лінійними диспетчерами автобусних станцій під керівництвом старшого диспетчера автопідприємства (або замінюючих його чергових диспетчерів}.

Лінійні диспетчери автобусних станцій:

забезпечують (через диспетчерів автопідприємства) своєчасне прибуття автобусів (маршрутних таксомотор) на початкові станції маршрутів відповідно до розкладу;

стежать за точним дотриманням водіями автобусів (маршрутних таксомотор) регулярності рушення;

роблять відмітки в шляхових листах про виконані рейси з вказівкою часу прибуття і відправлення (по розкладу і фактично);

скріпляють своїм підписом запису кондукторами номерів квитків в квитково-обліковому листі;

встановлюють причини відхилення рушення автобусів (маршрутні таксомотор) від розкладу і вживають заходів до їх усунення;

вживають заходів до ліквідації простоїв автобусів (маршрутних таксомотор) на лінії шляхом виклику технічної допомоги і

проводять відправлення і прийом міжміських і приміських автобусів (маршрутних таксомотор); по затвердженому розкладу;

організують і контролюють посадку пасажирів в автобуси (маршрутні таксомотор) і правильність заняття ними місць; перевіряють зовнішній вигляд автомобілів, стан салонів, правильність шляхових документів автобусів і таксомотор, прибулих з автопідприємства для відправлення по розкладу.

Щоденні дані про роботу автобусів і маршрутних таксомотор: про час їх прибуття і відправлення по кожному рейсу, про відхилення рушення, що є від розкладу і прийняті заходи - заносяться лінійним диспетчером в контрольний журнал рушення автобусів по станції, який складається згідно з додатком 11.

Форма підписується черговим лінійним диспетчером і підтверджується підписом начальника автостанції. У кінці зведення підсумовуються підсумки роботи за день з вказівкою кількості рейсів по графіку, фактичних причин зриву рейсів і інших зауважень по роботі автобусів.

Контрольний журнал щодня здається старшому диспетчеру і служить основою для аналізу роботи за минулу добу.

При наявності відхилень рушення автобусів (маршрутних таксомотор) від розкладу, а також недостатнього наповнення автобусів (проти плану) лінійні диспетчери спільно з диспетчерським апаратом автопідприємства здійснюють наступні основні регулювальні заходи:

вводять в роботу резервні автобуси;

перемикають автобуси з одного маршруту на інший;

призначають додаткові рейси і рейси на укорочені відстані;

при необхідної переводять рушення на тимчасовий розклад із зміненим інтервалом рушення.

Роботою легкових і вантажних таксомотор індивідуального обслуговування керує диспетчерський апарат автопідприємства безпосередньо, а при наявності лінійних диспетчерських пунктів - через працівників цих пунктів.

Диспетчерські пункти повинні вести журнал прийому замовлень на таксомотор за формою згідно з додатком 12.

Диспетчерський апарат здійснює:

прийом замовлень на таксомоторні перевезення і напрям таксомотор;

рівномірний розподіл таксомотор по стоянках і перекидання їх з одних стоянок на інші у відповідності з попитом на таксомотор;

ліквідацію простоїв таксомотор на лінії, висилку технічної допомоги і т.д.

Нагляд за роботою водіїв і кондукторів і допомогу ним на лінії виробляються начальниками колон пасажирського автомобільного транспорту в порядку, аналогічному вказаному вище (для перевезень вантажів).

Контроль за роботою автобусних бригад і водіїв таксомотор, а також за рушенням рухомого складу здійснюється працівниками лінійного контролю.

Лінійні контролери:

перевіряють повноту збору виручки кондукторами (водіями) і дотримання ними квиткової системи;

стежать за виконанням водіями розкладу рушення автобусів і маршрутних таксомотор;

перевіряють зовнішній і внутрішній вигляд автобусів і таксомотор, наявність маршрутних покажчиків, виписок з правил користування пасажирським транспортом, таблиць вартості проїзду, схем маршрутів;

контролюють дотримання автобусними бригадами і водіями таксомотор правил перевезення пасажирів, багажу і пошти, а також правил користування таксомотор;

перевіряють правильність оформлення шляхової документації;

стежать за наявністю, справністю і опломбуванням спідометрів і таксометров;

стежать за лінійним оснащенням, за станом доріг;

надають допомогу працівникам автостанцій в організації посадки пасажирів в автобуси і таксомотор.

Результати перевірки роботи лінійних бригад оформляються маршрутними листами за формою № 87.

Маршрутні листи з додатком актів за результатами перевірки роботи кондукторів-водіїв (форма № 88) здаються контролерами по закінченні зміни службі експлуатації.

Розпорядження лінійних диспетчерів, роботи пасажирського транспорту, що стосуються на лінії, обов'язкові для всіх водіїв і кондукторів.

Всі розпорядження по змінах в лінійній роботі повинні передаватися тільки через лінійних диспетчерів.

При управлінні роботою рухомого складу на лінії диспетчерський апарат, лінійний персонал і начальники колон пасажирського транспорту зобов'язані керуватися затвердженими Правилами технічної експлуатації автомобільного транспорту.

При централізованій системі керівництва перевезеннями порядок роботи диспетчерів автобусних станцій і диспетчерських пунктів таксомотор не змінюється, але вони поступають в підкорення служби експлуатації (пасажирської служби) управління, в складі якої утвориться центральна диспетчерська.

Лінійний контроль також передається у ведення централізованої служби експлуатації.


ТЕМА №6


Читайте також:

  1. Безпека перевезення.
  2. Вибір способу перевезення та перевізника
  3. Визначення імовірності партії вантажу, для перевезення якої необхідним є автомобіль відповідної вантажопідйомності.
  4. Витрати на перевезення
  5. Внутрішні та зовнішні перевезення поселень.
  6. Договір перевезення вантажу
  7. Договір перевезення. Відповідальність перевізника, пред’явлення претензій. Транспортне екпедитування.
  8. Загальні положення про договір перевезення
  9. Задачі транспортного сервіса в пасажирських перевезеннях.
  10. Залежність собівартоснті перевезення 1 тонни вантажу на розвізних маршрутах від середньої технічної швидкості автомобіля, .
  11. Залежність собівартості перевезення 1 тонни вантажу від відстані навантаженої їздки, .
  12. Інструкція з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей у банківських установах в Україні




Переглядів: 819

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевезення вантажів | Перевезення вантажів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.