Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Залежність собівартоснті перевезення 1 тонни вантажу на розвізних маршрутах від середньої технічної швидкості автомобіля, .

Залежність собівартості перевезення 1 тонни вантажу на розвізних маршрутах від коефіцієнта супутнього збору, .

Залежність собівартості перевезення 1 тонни вантажу на розвізних маршрутах від середнього розміру завезеної партії вантажу та часу перебування автомобіля у наряді .

Вплив ступіня використання вантажопідйомності автомобіля при розвозі на собівартість перевезення 1 тонни вантажу, тобто .

Факторне дослідження собівартості перевезень на розвізних маршрутах

Як і при аналізі впливу ТЕП на годинну продуктивність автомобіля або собівартість перевезення 1 тонни вантажу при виконанні ним простого циклу перевезень, в першу чергу необхідно привести вираз Sт для визначення її на розвізних маршрутах до вигляду однієї із функцій - лінійної або дробно-лінійної. Ми не будемо виконувати усіх перетворень, як ми це робили у попередніх аналізах для простого циклу перевезень, тому що вони досить громіздкі, а зразу графічно визначатимемо характер залежностей між показником та величиною Sт для розвізних маршрутів.

Залежність між Sт та ступенем використання вантажопідйомності автомобіля при розвозі є дробно-лінійною.

Висновок: Залежність собівартості перевезення 1 тонни вантажу на розвізних маршрутах від ступіня використання вантажопідйомності при розвозі - дробно-лінійна, представлена гіперболою. Із збільшенням значення ступіня використання вантажопідйомності автомобіля при розвозі до певної межі значення Sт зменшується. Але після певного значення цього показника, якому можна надати визначення як оптимальне значення, величина собівартості збільшується.

 

Вид залежності - дробно-лінійний.

Висновок: Залежність собівартості перевезення 1 тонни вантажу від середнього розміру партії вантажу та часу перебування автомобіля в наряді при виконанні перевезень на розвізних маршрутах - дробно-лінійна, представлена спадаючою гіперболою. Із збільшенням значення цих величин значення Sт зменшується.

 

Вид залежності - дробно-лінійний.

Висновок: Залежність собівартості перевезення 1 тонни вантажу на розвізних маршрутах від коефіцієнту супутнього збору - дробно-лінійна, представлена спадаючою гіперболою. Із збільшенням значення величини коефіцієнту супутнього збору значення Sт зменшується.

 

Вид залежності - дробно-лінійний.

Висновок: Залежність собівартості перевезення 1 тонни вантажу на розвізних маршрутах від технічної швидкості автомобіля - дробно-лінійна, представлена спадаючою гіперболою. Із збільшенням значення величини технічної швидкості автомобіля значення Sт зменшується.

 


Читайте також:

  1. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  2. Алгоритм безпосередньої заміни
  3. Безпека перевезення.
  4. Безпека під час вантажно –розвантажувальних робіт.
  5. Безрозмірною характеристикою гідротрансформатора називається залежність коефіцієнтів пропорційності моментів насосного і турбінного коліс від його передаточного відношення.
  6. Бистрість – це здатність людини до термінового реагування на подразники та до високої швидкості рухів, що виконуються при відсутності значного зовнішнього опору.
  7. Боротьба за возз’єднання Української держави, за незалежність у 60- 80-х роках XVII ст.
  8. Боротьба за возз’єднання Української держави, за незалежність у 60-80-х роках XVII ст.
  9. Бюро технічної інвентаризації
  10. Ваги на фронтальнийнавантажувач
  11. Вектори кутової швидкості і кутового прискорення.
  12. Взаємозалежність еластичності попиту від доходу, частки витрат на певний товар у загальних витратах Домогосподарств і обсягу попиту




Переглядів: 932

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фактори, що впливають на собівартість перевезень при роботі на розвізних маршрутах | Показники першої групи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.