Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРАКТИЧНІ РОБОТИ

Програмою курсу (модуля) передбачено виконання кожним студентом практичних робіт відповідно до видань 26, 27 в списку основної літератури.

 

ПЕРЕЛІК ПРАКТИЧНИХ РОБІТ

Практична робота № 1 Порядок обчислення та сплати збору за забруднення довкілля
  Практична робота № 2 Визначення збитків від забруднення навколишнього природного середовища
Практична робота № 3 Розрахунок показників загальноекономічних збитків від забруднення довкілля  
Практична робота № 4 Визначення економічного ефекту природоохоронних заходів  
 

 

 

ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ:

– виконання практичних робіт проводиться по варіантах згідно з порядковим номером студента в журналі групи (або за вказівкою викладача );

– кожна практична робота оформляється на аркушах паперу формату А4 згідно до загальноприйнятих вимог щодо оформлення звітів про виконані роботи, (або у зошиті для практичних робіт);

для студентів заочної форми навчанняразом з рефератом практичні роботи здаються до написання підсумкової контрольної роботи, а в разі невиконання – студенти не допускаються до підсумкового контролю знань.

 


ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ

1. Класифікація основних напрямів сучасних екологічних досліджень.

2. Внесок українських вчених в розвиток екології.

3. Біотичні та абіотичні фактори середовища та адаптації до них організмів.

4. Основні екологічні закони, принципи і правила.

5. Принципи екологічної класифікації організмів.

6. Популяції та їх структура.

7. Кругообіги речовин в біосфері як умова її стійкості.

8. Стан природних ресурсів в Україні.

9. Основні етапи еволюції біосфери.

10. Вплив людини на біосферу та його результати.

11. Ноосфера за В.І. Вернадським. Сучасні підходи до ідеї ноосфери.

12. Природні і антропогенні катастрофи та їх наслідки.

13. Проблема озонового шару і шляхи її розв’язання.

14. Проблема охорони і раціонального використання природних ресурсів.

15. Еколого-економічні проблеми природокористування в Україні.

16. Водні ресурси України: стан і охорона.

17. Джерела забруднення атмосфери і його результати.

18. Радіоактивне забруднення середовища і його результати.

19. Екологія людини – біологічні і соціальні аспекти.

20. Екологічна освіта в Україні.

21. Шляхи вирішення екологічних проблем.

22. Правові основи охорони навколишнього природного середовища в Україні.

23. Заповідні території України.

24. Червона книга України: призначення і структура.

25. Національна і глобальна екополітика. Основні міжнародні і громадські екологічні організації.

26. Основні принципи і шляхи екологобезпечного розвитку України.

27. Екологічний моніторинг: сутність, типи, галузева специфіка, методи досліджень; системний екомоніторинг "Україна".

28. Біоіндикація.

29. Екологічний менеджмент і екологічний аудит – головні фактори підвищення ефективності екологізації людської діяльності.

30. Проблеми і перспективи утилізації відходів людської діяльності.

31. Екологічна експертиза (сутність, типи, методи, відповідаль­ність).

32. Проблеми урбанізації.

33. Перспективи розвитку альтернативних джерел енергії в Україні.

34. Кислотні дощі – причини виникнення, райони дії, шляхи нейтралізації.

35. Екологічна токсикологія: структура, завдання, місце серед інших екологічних дисциплін, значення.

36. Екологічна паспортизація, екологічні ліцензії і квоти.

37. Проблеми розвитку екологічного маркетингу в Україні.

38. Екологічна паспортизація підприємств.

39. Екологічне страхування.

40. Бізнес і екологія: точки дотику.

АБО (за рішенням викладача):

Написання кожним студентом реферату на тему «Екологічні проблеми та шляхи їх вирішення в місцевості проживання» відповідно до встановлених вимог до змісту

Складові змісту

ВСТУП  
Розділ 1. Екологічні проблеми (зазначити основні джерела забруднення довкілля, стан атмосферного повітря, водного басейну, ґрунтів, біоресурсів, здоров’я населення тощо; у висновку до розділу чітко сформувати основні екологічні проблеми місцевості де проживаєте)  
Розділ 2. Шляхи вирішення екологічних проблем (зазначити економічні, правові, культурно-освітні та техніко-технологічні засоби та заходи вирішення екологічних проблем в даній місцевості)  
ВИСНОВОК (у висновку обов’язково зазначити власні пропозиції по удосконаленню засобів і заходів вирішення екопроблем місцевості )  
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ  

 

Вимоги до оформлення:

* – загальний обсяг реферату:

друкованого – мінімум 15 стор.

писаного – –//– 20 стор.

* – мова написання – українська.
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  9. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  10. Алгоритм роботи прозорого моста
  11. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку
  12. Аналіз предметної сфери соціальної роботи




Переглядів: 1518

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінар № 10 | Вступ. Роль і місце реконструктивних та будівельно-ремонтних робіт в збільшенні потужності і продовженні терміну експлуатації основних фондів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.