Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінар № 10

Література

Питання для обговорення

Семінар № 9

Література

Питання для обговорення

Семінар № 8

Література

Питання для обговорення

Семінар № 7

Література

Питання для обговорення

Семінар № 6

Література

Питання для обговорення

Семінар № 5

Література

Основна:[1, 4, 12, 25]

Додаткова:[2, 15, 33]


 

Тема: «Основи економіки природокористування»

1. Економіка природокористування та її основні завдання.

2. Сплата збору за забруднення стаціонарними джерелами забруднення:

– порядок сплати за викиди шкідливих речовин в атмосферне повітря;

– порядок сплати за розміщення відходів;

– порядок сплати за скиди шкідливих (забруднюючих) речовин у водні об’єкти;

– порядок сплати збору.

3. Досвід економічно-розвинених країн у сфері економічного стимулювання до охорони НПС та раціонального використання природних ресурсів.

4. Розрахунок економічних збитків від забруднення природного середовища.

5. Економічна та соціальна ефективність природоохоронної діяльності.

6. Головні еколого-економічні принципи природоохоронних заходів

Основна: [7, 12, 26, 27]

Додаткова:[4, 7, 9]

Тема: «Світовий досвід і міжнародне співробітництво у сфері охорони НПС»

1. Міжнародна діяльність в галузі збереження біосфери і цивілізації.

2. Програми охорони навколишнього середовища. Основні міжнародні і громадські екологічні організації та рухи.

3. Концепція стійкого розвитку (конференція ООН у Ріо-де-Жанейро, 1992р.). Принципи екорозвитку.

4. Участь України у міжнародному співробітництві у галузі охорони довкілля.

 

Основна:[3, 8, 12]

Додаткова: [24-26, 28, 31]

 

Тема: «Екологічні проблеми України та її регіонів»

1. Характеристика сучасного стану природного середовища України.

2. Обґрунтування причин виникнення екологічної кризи на Україні.

3. Стан природних ресурсів в Україні.

4. Аналіз наслідків аварії на ЧАЕС.

5. Аналіз екологічних проблем окремих регіонів України.

 

Основна: [5, 12]

Тема: «Правовий шлях охорони НПС»

1. Основні законодавчі акти в галузі охорони НПС.

2. Принципи КЗУ «Про охорону НПС».

3. Екологічні права та обов’язки громадян України.

4. Система держуправління в галузі охорони НПС.

5. Спеціально уповноважені органи в галузі охорони НПС.

6. Види відповідальності за екозлочини.

 

Основна:[1, 9, 12, 16]

Додаткова: [14, 24]

Тема: «Шляхи виходу з екологічної кризи в Україні»

1. Основні шляхи вирішення екологічних проблем на локальному, регіональному та глобальному рівнях.

2. Суть та головні складові екологізації економіки.

3. Екологізація основних галузей народного господарства.

4. Збалансоване використання і відновлення природних ресурсів

Основна:[1, 7, 9, 12]

Додаткова:[22, 24, 28]

(написання підсумкової контрольної роботи)



Читайте також:

  1. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. Завдання для семінарських занять
  4. Запитання до семінару
  5. ЗМІСТ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
  6. І. Методичні рекомендації до проведення семінарських занять
  7. ІІ. ПІДГОТОВКА ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
  8. КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
  9. Лекційно-семінарська система навчання
  10. Лекційно-семінарська система навчання
  11. Лекційно-семінарська система навчання за М.П. Гузиком, М.П. Пучковим.
  12. Мета і завдання проведення практичних і семінарських занять




Переглядів: 444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: «Техноекологія. Сучасні види науково-практичної діяльності | ПРАКТИЧНІ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.