Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: «Техноекологія. Сучасні види науково-практичної діяльності

Семінар № 4

Література

Питання для обговорення

Семінар № 3

Література

Питання для обговорення

Семінар № 2

Література

Роль екології як комплексної науки про навколишнє середовище.

Питання для обговорення

Семінар № 1

СЕМІНАРСЬКІ ЗАНЯТТЯ

 

Підготовка студентів до семінарського заняття включає як знання лекційного матеріалу, так і матеріалу, що виноситься на самостійне опрацювання.

Плани семінарських занять відповідають Типовій програмі курсу «Екологія» для підготовки бакалаврів неекологічних спеціальностей та змісту модуля 2 «Екологія» навчальної дисципліни «Регіональна економіка».

За вибором викладача семінарські заняття можуть проводитись із застосуванням активних методів навчання таких як: мозкова атака, аналіз виробничих ситуацій, навчальні ділові ігри, брейнстормінг тощо.

Тема: « Основи теоретичної екології»

2. Структура сучасних екологічних знань.

3. Методи екологічних досліджень.

4. Закони Баррі Коммонера.

5. Екологічні фактори та їх класифікація.

6. Характеристика абіотичних факторів. Приклади.

7. Характеристика біотичних факторів. Форми взаємодії біотичних факторів. Приклади.

8. Ековалентність. Поділ живих організмів за ековалентністю. Приклади.

9. Популяції: означення, основні параметри, структури. Приклади.

10. Охарактеризувати просторову структуру популяції. Внутрішньо популяційна структура популяцій.

11. Характеристика модельної системи “Людина – Економіка – Біота – Середовище”.

 

Основна: [1-3, 6, 12, 13, 18, 19]

Додаткова: [6, 10, 17, 19].

 

Тема: « Екосистеми та їх характеристика. Природокористування»

1. Екосистеми: означення, типи, види, стани. Приклади.

2. Функціональна, просторова і видова структури екосистем. Приклади.

3. Екологічні піраміди.

4. Характеристика біогеоценозу та його складових.

5. Загальна характеристика біосфери та її складових. Їх значення для існування живих організмів.

6. Вчення В.І. Вернадського про біо- і ноосферу.

7. Уявлення про зародження життя на Землі.

8. Періоди антропогенезу.

9. Глобальні екологічні проблеми сучасності.

10. Природні ресурси та їх класифікація. Принципи природокористування.

Основна: [1-3, 6, 12, 13, 17, 18]

Додаткова: [5, 8, 13, 17, 26]

Тема: “Екологічний моніторинг та екологічне нормування ”

1. Основні принципи екологічної безпеки територій, екосистем та людини.

2. Екологічно прийнятий ризик.

3. Моніторинг: означення, види, складові, завдання.

4.Основні показники екологічного нормування: суть, характеристика та використання.

Основна: [4, 7, 12]

Додаткова: [14, 15]

 

в галузі охорони НПС»

Питання для обговорення

1. Екологічна технологія та її завдання.

2. Очищення газодимових викидів підприємств.

3. Очищення промислових та комунальних стічних вод.

4. Основні напрямки безвідходних технологій.

5. Екологічна експертиза: види, методи, завдання. Проблема організації екологічної експертизи.

6. Екологічна паспортизація підприємств.

7. Екологічний менеджмент, маркетинг, аудит та інжиніринг: суть, значення та ступінь використання.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  6. Автоматизація метрологічної діяльності
  7. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  8. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  9. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  10. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  11. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  12. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.




Переглядів: 696

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОСНОВНИХ ЕКОЛОГІЧНИХ ТЕРМІНІВ ТА ПОНЯТЬ | Семінар № 10

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.