Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

 

  ІСТОРІЯ МІЖНАРОДНОГО СПОРТИВНОГО ТА ОЛІМПІЙСЬКОГО РУХІВ. історія фізичної культури і спорту в Україні.
  Всього годин
Олімпійські ігри Стародавньої Греції. - Значення спорту у житті античних греків. - Передумови виникнення Олімпійських ігор у Стародавній Греції. - Програма, зміст, учасники Олімпійських ігор. - Спортивні споруди Стародавньої Греції. - Причини занепаду давньогрецьких Олімпійських ігор.
Відродження Олімпійських ігор сучасності. Діяльність П’єра де Кубертена. - Передумови відродження Олімпійських ігор сучасності. Піонери відродження Олімпійських ігор. Розкопки Олімпії. - Життя та діяльність П. де Кубертена. - Атлетичний конгрес 1894 року та його значення. - Діяльність О.Бутовського.
Історичні особливості розвитку міжнародного олімпійського руху. - Організація, проведення та значення Ігор I Олімпіади. - Хронологія та аналіз Олімпійських ігор сучасності. - Діяльність Міжнародного Олімпійського Комітету та його президентів. - Олімпійська символіка та атрибутика. - “Ода спорту” та її гуманістична цінність. - Параолімпійські ігри та їх значення.
Особливості розвитку міжнародного спортивного руху сучасності. - Міжнародний робітничий рух 20-30-х років. - Регіональні та континентальні ігри як складова частина міжнародного спортивного руху. - Міжнародний студентський спортивний рух. - Розвиток неолімпійських видів спорту. - Проблеми та перспективи розвитку сучасного міжнародного спортивного та олімпійського рухів.
.5 Витоки фізичної культури в Україні. - Зародження фізичної культури на українських землях у період первіснообщинного ладу. - Особливості фізичної культури скіфо-сарматської доби. - Розвиток фізичного виховання та спорту в античних державах Північного Причорномор'я. - Значення фізичних вправ у житті стародавніх слов’ян. - Особливості, провідні форми та напрямки фізичного виховання у Київській Русі. - Фізична підготовка запорізького козацтва.
Фізична культура та спорт в Україні у ХІХ-ХХ ст. - Історичні передумови розвитку спортивного руху в Україні. - Особливості розвитку фізичної культури і спорту в Східній Україні у ХІХ-ХХ ст. - Особливості розвитку фізичної культури в Західній Україні (кінець ХІХ–30-і рр. ХХ ст.). Розвиток спорту за часів УРСР. Зародження організаційних, програмно-нормативних та науково-методичних основ системи фізичного виховання.
Україна в олімпійському русі. Проблеми та перспективи спортивного руху в Україні. 9. Україна в міжнародному олімпійському русі. 10. Виступи українських спортсменів у Олімпійських іграх. 11. Створення НОК України та особливості його діяльності. 12. Особливості, проблеми та перспективи розвитку спортивного руху в сучасній Україні. 13. Кращі спортсмени Херсонщини.

Читайте також:

  1. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  2. Види індивідуальних занять
  3. Види навчальних занять.
  4. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  5. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  6. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.
  7. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  8. ВСТУП. ЗНАЧЕННЯ, ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ ПРЕДМЕТУ.
  9. ДЕРЖАВНІ НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЗМІСТ ОСВІТИ
  10. ЕКОНОМІЧНА СИСТЕМА ТА ЇЇ ЗМІСТ.
  11. ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
  12. Завдання для семінарських занять




Переглядів: 724

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ | ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.