МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИЗМІСТ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ 1. Теорії походження фізичних вправ та ігор. 2. Особливості розвитку фізичної культури стародавнього світу. 3. Розвиток фізичної культури в Античній Греції. 4. Фізичне виховання у Спарті та в Афінах. 5. Легенди та міфи про зародження давньогрецьких Олімпійських ігор. 6. Учасники, програма та значення давньогрецьких Олімпійських ігор. 7. Причини занепаду давньогрецьких Олімпійських ігор. 8. Особливості фізичної культури Стародавнього Риму. 9. Розвиток середньовічної фізичної культури. 10. Національні системи фізичного виховання у ХVІІІ-ХІХ ст.: передумови виникнення та особливості функціонування. 11. Зародження сучасного спорту. 12. Передумови відродження Олімпійських ігор сучасності. 13. Життя та діяльність П’єра де Кубертена. 14. Олімпійський конгрес 1894 року та його значення. 15. МОК та особливості його діяльності. 16. Олімпійська символіка та атрибутика. 17. Діяльність окремих міжнародних спортивних федерацій (на прикладі окремого виду спорту). 18. Міжнародний студентський спортивний рух. Історія проведення Універсіад. 19. Міжнародний скаутський рух. 20. Регіональні спортивні рухи та ігри (Панамериканські, Паназіатські, Панафриканські тощо). 21. Особливості проведення та аналіз окремих ігор Олімпіад. 22. Історія виникнення та проведення зимових Олімпійських ігор. 23. Виступи спортсменів України в Олімпійських іграх. 24. Виступи спортсменів окремого регіону (області) України в Олімпійських іграх. 25. З історії діяльності факультету фізичного виховання та спорту. 26. З історії спортивного руху в рідному місті (селі). 27. Фізичне виховання запорізького козацтва. 28. Фізична культура античного Північного Причорномор’я. 29. Історія утворення та особливості діяльності НОК України. 30. Історія розвитку окремого виду спорту.
ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ НАУКОВОГО РЕФЕРАТУ: 1. Вибір теми. 2. Підбір літературних джерел. 3. Консультація з викладачем. 4. Складання плану реферату. 5. Вивчення змісту літературних джерел. 6. Систематизація накопиченого матеріалу відповідно до плану. 7. Написання реферату, оформлення висновків та опис бібліографічних джерел. 8. Захист реферату та підготовка виступу за темою реферату.
СТРУКТУРА РЕФЕРАТУ: 1. Титульна сторінка (назва закладу; кафедри; тема реферату; прізвище виконавця, факультет, курс, група; рік виконання). 2. План (3-5 пунктів). 3. Виклад матеріалу за планом. 4. Висновки. 5. Список використаних джерел. 6. Додатки (при необхідності). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|