Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІСТОРІЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

ПРОГРАМНИЙ ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ

Пояснювальна записка

Мета курсу: формування системи знань щодо виникнення й розвитку засобів, форм, методів, ідей та теорій фізичного виховання та спорту.

Завдання курсу:

1. Методичні:

а) вироблення умінь застосовувати набуті знання у професійній діяльності, для орієнтації в сучасних тенденціях розвитку фізичної культури та спорту, оцінки спортивних явищ та подій.

2. Пізнавальні:

а) прищеплення фахівцям навичок наукового аналізу, спрямованих на забезпечення самостійного осмислення закономірностей історичного розвитку фізичної культури та спорту.

3. Практичні:

а) навчання практичних навичок роботи з історичною та науковою літературою, критичного осмислення документів та першоджерел

б) розвиток професійної самосвідомості майбутніх фахівців.

в) виховання морально-етичних та ідейно-патріотичних переконань фахівця, причетності до світової історичної спадщини та традицій в галузі фізичної культури.

 

Кафедра: теорії та методики фізичного виховання

 

 

№ п/п   Зміст заняття
Модуль І. СВІТОВА ІСТОРІЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ 1.1. ЗМІСТ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ
Всього лекцій
1. Вступ. Значення, зміст та завдання предмету. - “Історія фізичної культури” як навчальна і наукова дисципліна. - Структура курсу, його зв’язок з іншими предметами. - Основні терміни і поняття дисципліни та еволюція їх розвитку. - Періодизація та джерела вивчення історії фізичної культури.
2. Витоки фізичної культури. Фізична культура в первісному суспільстві. - Передумови виникнення і розвитку фізичних вправ та ігор у первісному суспільстві. - Теорії походження фізичної культури.
3. Фізична культура стародавнього світу. - Особливості, провідні форми та суспільне значення фізичної культури стародавнього світу. - Значення фізичного виховання в житті Стародавньої Греції. Зміст античної гімнастики. - Особливості фізичної культури Стародавнього Риму. - Особливості фізичної культури у країнах стародавнього Сходу та Америки.
4. Фізична культура епохи середньовіччя. - Особливості європейської фізичної культури в середні віки. - Особливості фізичного виховання у середні віки в країнах Сходу. - Лицарська система фізичного виховання. - Розвиток фізичної культури серед селян та ремісників-міщан європейських країн. - Вплив християнської релігії на розвиток фізичного виховання. - Зародження науково-методичної думки в галузі фізичного виховання.
5. Фізична культура нового часу. - Передумови формування національних систем фізичного виховання у ХVІІІ-ХІХ ст. - Особливості німецької, шведської, французької та сокільської систем фізичного виховання. - Утворення нових форм та структур фізичного виховання: релігійних, жіночих, робітничих. Скаутський рух.
6. Особливості розвитку спорту нового часу. - Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда. - Формування системи міжнародних змагань та організаційних структур міжнародного спорту. - Формування наукових основ розвитку спорту.

Читайте також:

  1. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  2. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  3. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  4. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  5. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  6. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  7. Біблійні теми та історія раннього християнства у драмах Лесі Українки
  8. Братства та їх роль в розвитку української культури.
  9. Варни і касти, їх роль у розвитку культури. Поширення буддизму та джайнізму.
  10. Вибір слова – основа культури мовлення
  11. Визнання фізичної особи безвісно відсутньою. Визнання громадянина померлим.
  12. Визначення фізичної особи безвісно відсутньою та оголошення її померлою.




Переглядів: 996

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Степанюк С.І., Гречанюк О.О., Маляренко І.В. | ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.