Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спільні і відмінні ознаки ПР і журналістики

Спільні ознаки ПР і журналістики Особливості ПР і журналістики
ПР Журналістика
1. Використання як джерела інформації для різноманітних аудиторій. 2. Сприяння діловим відносинам. 3. Поширення знань і відомостей про життя суспільства. 4. Можливість вивчення громадської думки. 5. Участь у формуванні громадської думки 1. Досягнення взаєморозуміння через добровільне прийняття думок та ідей. 2. Визнання довгострокової спільної зацікавленості. 3. Базування на етичних нормах. 4. Неприйнятність негативного підходу. 5. Відповідальність за результати дій. 6. Орієнтація на широку аудиторію 1. Ідеологічна спрямованість. 2. Фінансова залежність. 3. Залежність від уподобань журналістів. 4. Відбір інформації за певними критеріями. 5. Дозоване переда­вання інформації (номерами, програмами). 6. Орієнтація на певну аудиторію

 

ПР нерідко ототожнюють також з рекламою. Спри­чинено це тим, що окремі рекламні звернення сприяють налагодженню суспільних зв’язків, а реклама загалом є одним із засобів досягнення мети, яку переслідує ПР. Однак за багатьма ознаками ПР і реклама різняться між собою.

За своїми функціям реклама спрямована лише на просування товарів (послуг) і не передбачає розв’язання інших завдань. Крім того, термін «реклама» використо­вують для означення певної оплачуваної діяльності (організація виставок, замовлення публікацій, створення роликів), а ПР-акції не передбачають оплату, викори­стовують інші комунікаційні й заохочувальні методи.

Реклама часто орієнтується на майже безадресне просування товарів або послуг, не завжди зважає на осо­бливості психології, настроїв окремих верств суспіль­ства, стан економіки. Ігнорування цього нерідко поро­джує негативний ефект і критичне ставлення різних груп населення до рекламних кампаній і реклами зага­лом. Крім того, реклама не завжди створює адекватне уявлення про те, що рекламується.

ПР, навпаки, передбачає двостороннє спілкуван­ня, він настільки відрізняється від реклами, наскіль­ки різними за своєю суттю є взаємодія і маніпулювання. Вся система ПР спрямована на досягнення суспільного консенсусу, у т.ч. й у процесі купівлі-продажу, а не на отримання конкретного (комерційного) результату. Тому часто її трактують як «стратегію довіри», на відмі­ну від «стратегії бажання», на якій заснована реклама.

Метою реклами є реалізація товарів (послуг), форму­вання попиту на них, метою ПР — досягнення розумін­ня соціальними спільнотами, суспільством і здобуття їх довіри. Тому ПР-фахівці передбачають не тільки реак­цію на репрезентований ними продукт, а й реакцію на цю реакцію (табл.. 1.2).

Таблиця 1.2.


Читайте також:

  1. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  4. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  5. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  6. Аксіоми. Теореми. Ознаки.
  7. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  8. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  9. Аналіз однієї ознаки
  10. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  11. Бази оцінки, відмінні від ринкової вартості
  12. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.




Переглядів: 1549

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Паблік рілейшнз - це система зв'язків з громадськістю, що передбачає постійну діяльність з розвитку взаємин між фірмою та громадськістю. | Спільні і відмінні ознаки ПР і реклами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.