МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
РесурсиПлан Телефонна розмова Це один із видів усного мовлення. Службова телефонна розмова складається з таких компонентів: Момент встановлення зв'язку; Виклад справи; Заключні слова, знак, що розмову закінчено 1. Початкові фрази в службовій розмові повинні вказувати не лише на те, що зв'язок між сторонами встановлений: Алло -Я слухаю! Вас слухають, але й визначити ці сторони. Службова особа, знявши трубку, називає прізвище або місце роботи: Кафедра. Бухгалтерія. Секретаріат. Той. Хто починає розмову, називає своє прізвище, ім'я по батькові, а також установу чи особу. Від чийого імені він говорить. У відповідь теж називають себе й установу або себе й свою посаду. При цьому сторони вітаються. Якщо ініціатор розмови не впевнений у правильності набраного номера. Він послуговується формулою: Пробачте, це секретар ректора? Пробачте, це Світлана Іванівна? Якщо ви помилились номером, припиніть розмову словами: пробачте. Це помилка. До речі, якщо до вас подзвонили помилково, не треба сердитись і ображати людину на другому кінці міста чи країни. Якщо хочуть розмовляти не з тим, хто взяв трубку, кажуть: - Добрий день. Чи можу я попросити до телефона Миколу Петровича На це відповідають: -Добрий день! Одну хвилину, я зараз передаю трубку. Або: -Прошу зачекати. Або: -На жаль, Микола Петрович вийшов, буде о третій. Чи можу я йому щось переказати? Або: -Є його колега (заступник). Будете розмовляти? Ось фрази на ознаку особливої ввічливості: -Чи можна попросити... . -Чи не можна покликати... . -Ви можете покликати... .
1. Організаційні основи та форми медичного страхування. 2. Особливості складання договору «асистанс». 3. Сучасний стан медичного страхування в Україні.
Основна література 1. Закон України Про Державний бюджет України на відповідний рік. 2. Основи законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування № 16/98-ВР від 04.01.1998р. із змінами та доповненнями. 3. Проект Закону України «Про загальнообов’язкове державне медичне страхування» № 11077 від 13.08.2012 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.apteka.ua/article/156076 Додаткова література 4. Богуславський Є. І. Медичне страхування в Україні: проблеми та перспективи / Є. І. Богуславський, Ю. С. Шибалкіна // Зовнішня торгівля: право та економіка. – 2008. – №4. – С. 83-86. – Бібліогр.: с.86 5. Внукова Н. М. Соціальне страхування : навч. посіб. / Н. М. Внукова, Н. В. Кузьминчук. – К. : Кондор, 2006. – 352 с. 6. Мних М.В. Медичне страхування та необхідність його запровадження в Україні// Економіка та держава. – 2009. - №2. – С.40-41. 7. Реверчук С. К. Історія страхування: Підручник /, С. К., Реверчук Т. В. Сива, С. І. Кубів, О. Д. Вовчак; За ред. С. К. Реверчука. – К.: Знання, 2005. – 213 с. 8. Толкач О. Л. Інноваційна стратегія держави у вирішенні медико-соціальної проблеми здоров'я нації / О. Л. Толкач // Економіка та держава. – 2009. – №4. – С. 67-69 9. Троцька А.О., Русул Л.В. Перспективи розвитку медичного страхування в Україні// Збірник статтей та доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (14-15 травня 2009р.). – 2009. – Т.2. – С.122-123. 10. Тулай, О. Медичне страхування в системі фінансування охорони здоров'я / Оксана Тулай // Вісник Тернопільського національного економічного уіверситету. – Тернопіль : Економічна думка, 2009. – Вип. 1. – С. 136-148. 11. Юрій С.І. Соціальне страхування: підруч./ С.І. Юрій, М.П. Шварина, Н.В Шаманська. – К.: Кондор. – 2006.- 464 с. 12. Офіційний сайт Кабінету Міністрів України [сайт http:// www.kmu.gov.ua]. 13. Офіційний сайт Міністерства праці та соціальної політики [сайт http:// www.mlsp.gov.ua]. 14. Офіційний сайт Державного комітету статистики України [сайт http:// www.ukrstat.com.ua]. 15. Офіційний сайт Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського [сайт http:// www.nbuv.gov.ua]. 16. Офіційний сайт Міністерства охорони здоров’я [сайт http://www.moz.gov.ua]
Читайте також:
|
||||||||
|