Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Товарна політика на стадіях зрілості та спаду продажу товарів.

 

Уповільнення зростання обсягу продажу свідчить, що товар досяг стадії зрілості, яка є най тривалішою. Стадію зрілості можна поділити на три фази:

1. зрілість, що зростає, - це поступове збільшення обсягів продажу постійним покупцям;

2. стабільна зрілість (фаза насичення) – характеризується постійним рівнем обсягів продажу товару, що його купують на заміну використаному;

3. зрілість на спаді – обсяги продажу починають зменшуватися, оскільки деякі покупці переходять на аналогічну продукцію інших виробників.

Зниження темпів зростання продажу призводить до появи надлишкових виробничих потужностей і загострення конкуренції. Тому виробники частіше знижують ціни, збільшують витрати на стимулювання збуту і рекламу. Підприємства зі слабкими позиціями на ринку вибувають з боротьби.

На стадії зрілості можливе застосування таких маркетингових стратегій: модифікація ринку; модифікація товару; модифікація маркетингових засобів.

Модифікація ринку – це сукупність дій із розширення контингенту покупців товару. З цією метою шукають нових способів використання товару постійними покупцями, застосовують різноманітні засоби для зміцнення становища товару на ринку.

Основними способами залучення нових покупців можуть бути:

v перетворення принципових противників товару на активних його користувачів;

v пошук нових ринків чи сегментів ринку для товару фірми залежно від географічних, галузевих та інших ознак;

v “переманити” на свій бік споживачів товарів конкурентів.

Модифікація товаруможе здійснюватися в різних формах і найчастіше виявляється у зміні певних його властивостей.

Модифікація товару може спрямовуватись на:

v поліпшення якості товару;

v модернізацію товару, тобто надання йому таких властивостей, які розширюють сферу його застосування, підвищують зручність, спрощують процес використання;

v покращення оформлення товару.

Поліпшення якості товару передбачає підвищення термінів служби і надійності, зміну показників призначення та інших функціональних характеристик. Збільшення обсягів збуту через поліпшення якості є можливим, якщо товар і справді матиме такий резерв, а покупець віритиме в можливість такого поліпшення і реально його відчуватиме.

У процесі модернізації товару надають нові властивості, що розширюють сферу його застосування, підвищують зручність користування, спрощують процес експлуатації.

Велика увага приділяється поліпшенню оформлення товару – зміні кольорової гами, упаковки та інших характерних ознак зовнішнього вигляду. Маючи свій стиль оформлення товару, кожна фірма може досягти того, що її товар покупці одразу відрізнятимуть від інших.

Модифікація маркетингових засобівпередусім здійснюють через зниження цін. З допомогою цього забезпечується вихід на нові ринки, залучаються нові покупці. Ефективним засобом модифікації є використання нових форм реклами і активне стимулювання продажу. Останнє передбачає матеріальне заохочення торгових агентів, надання торгових знижок, подарунки покупцям, призові конкурси серед покупців, гарантування їм різноманітних додаткових послуг. Основою успішної діяльності на ринку є також подальше удосконалення якості товару, ефективне використання збутової мережі з достатнім рекламним забезпеченням.

Різке зменшення продаж характерне для етапу спаду. Причинами спаду можуть бути:

o технологічне відставання;

o зміна потреб покупців;

o зростання конкуренції.

На етапі спаду фірма має три альтернативні напрямки дій:

1. різке скорочення маркетингових програм, обсягів виробництва товару, торговельної мережі;

2. фірма може спробувати активізувати продукт, змінити його становище на ринку або порядок збуту;

3. припинити випуск продукції.

 


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. Автомати для продажу гарячих напоїв
  3. Автомати для продажу гарячих страв
  4. Автомати для продажу штучних товарів
  5. Аграрна політика
  6. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  7. Активна і пасивна державна політика.
  8. Активна політика зайнятості
  9. Антиінфляційна державна політика
  10. Антиінфляційна політика держави
  11. Антиінфляційна політика. Взаємозв’язок інфляції та безробіття.
  12. Антимонопольна політика держави.




Переглядів: 840

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Товарна політика на стадіях впровадження і зростання продажу товарів. | Управління товарною політикою на підприємствах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.