МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Управління товарною політикою на підприємствах.
Управління товарною політикою на підприємстві пов’язане із реалізацією функцій маркетингу в торгівлі. Тобто, необхідна чітка визначеність систем маркетингової товарної політики у торгівлі. Існує чотири функції маркетингу у торгівлі: 1. дослідницька – полягає в наступному: 1.1. збір та обробка інформації (економічної, торговельної, виробничої, споживчої, рекламної); 1.2. вивчення кон’юнктури ринку; 1.3. дослідження інформації і маркетингових заходів; 1.4. дослідження конкурентоспроможності товарів різних виробників; 1.5. вивчення мотивації купівлі і поведінки покупців на ринку; 1.6. вивчення типології споживачів і сегментації ринку. 2. управління асортиментом та конкурентоспроможністю товарів і послуг: 2.1. визначення потреб покупців; 2.2. розробка пропозиції щодо оновлення асортименту, удосконалення продукції; 2.3. формування та надання замовлення виробникам; 2.4. формування торговельного асортименту; 2.5. участь у формуванні асортиментної концепції товаровиробників з урахуванням життєвого циклу продукції; 2.6. участь у проведенні конкурсів моди; 2.7. закупівля товарів з урахуванням споживчих властивостей, цін, конкурентоспроможності товарів; 2.8. пошук додаткових товарних ресурсів; 2.9. інтеграція торговельної і виробничої політики; 2.10. планування асортименту; 3. управління збутом та розподілом: 1.1. організація продажу товарів; 1.2. встановлення комерційних зв’язків; 1.3. надання додаткових послуг; 1.4. транспортування; 1.5. складування; 1.6. складання планів організації продажу; 1.7. організація торговельної комунікації; 1.8. реалізація товарів; 1.9. аналіз продажу; 1.10. прогнозування кон’юнктури ринку; 1.11. управління торговельним персоналом; 4. управління рекламою і стимулюванням збуту: 4.1. проведення рекламної політики з використання засобів масової інформації; 4.2. стимулювання працівників збуту; 4.3. стимулювання попиту (знижки, подарунки, виставки, конкурси, купони); 4.4. відгуки у пресі. Особливості товарної політики торговельного підприємства полягають в наступному: 1. у торгівлі оновлення товарів більш динамічне, особливо модних; 2. формування асортименту пов’язане із спеціалізацією фірми; 3. планується оптимальне співвідношення постійної частини асортименту з додатковою (сувеніри); 4. торгівля безпосередньо вивчає поведінку і попит покупців і передає інформацію виробнику; 5. торгівля виконує крім основної функції ще й виробничу – транспортування, складування. Для ефективної реалізації товарної політики застосовуються маркетингові програми, які можуть мати три підходи до їх розробки: 1) розробка загальної програми та її складових здійснюється керівництвом; 2) функціональні підрозділи складають окремі програми, які після затвердження керівництвом з’єднуються у загальну програму; 3) загальні цілі встановлює керівництво, а конкретні програми їх досягнення розробляють функціональні підрозділи, після чого вони затверджуються керівництвом і для їх здійснення виділяються ресурси. Залежно від періоду, на який розробляються програми товарної політики торговельного підприємства, вони можуть бути довгостроковими та короткостроковими. За призначенням маркетингові програми можна поділити на загальні і спеціальні, що пов’язані зі здійсненням окремих цільових проектів. Спеціальні програми розробляються спеціально створеною функціональною групою. На основі маркетинової стратегії складається програма (план), в якому встановлюються конкретні завдання, розробляється кошторис доходів та витрат, визначаються заходи щодо виконання плану. Типова схема побудови загальної програми (плану) маркетингу: 1. Програма маркетингових досліджень: 1.1. Дослідження ринку. 1.2. Дослідження асортименту та конкурентоспроможності товарів та послуг. 1.3. Дослідження збуту. 1.4. Дослідження реклами і стимулювання збуту. 1.5. Дослідження вимог покупців до товарів та послуг.
2. Програма управління асортиментом та конкурентоспроможністю товарів та послуг: 2.1. Планування асортиментної концепції. 2.2. Формування замовлення для виробників. 2.3. Зустріч з виробниками. 2.4. Формування торговельного асортименту. 2.5. Закупка товарів.
3. Програма управління збутом та розподілом товарів: 3.1. Складання плану реалізації. 3.2. Планування і здійснення основних і додаткових послуг. 3.3. Планування і здійснення зовнішньоторговельних операцій. 3.4. Складання кошторису витрат на збут і розподіл.
4. Програма управління рекламою і стимулюванням збуту: 4.1. Планування рекламної політики. 4.2. Стимулювання попиту покупців. 4.3. Стимулювання торговельного персоналу. Програма товарної політики складається з конкретних заходів, строку їх виконання, визначення відповідальних та кошторису витрат на здійснення програми (табл. 1.2.). Таблиця 1.2. Читайте також:
|
||||||||
|