МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПередмоваЗміст Навчальний посібник Частина І ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА КУЛЬТУРОЛОГІЯ
Курс лекцій Художній редактор О. Григір Технічний редактор Т. Щур Коректори A. Бараз, А. Бородавко Комп’ютерна верстка О.Новоселі
Підп. до друку 07.10.05, Формат 84x108/32. Папір офсет. – № 1. Гарн. Тайм. Друк офсет. Ум. друк. арк. 26,88. Обл.вид. арк. 30,00. Вид. – № 4202. Зам. №
Видавництво “Либідь”, 01004 Київ, вул. Пушкінська, 32 Свідоцтво про державну реєстрацію № 404 від 06.04.01. Віддруковано з готових діапозитивів на ВПК “Глобус”, 79010, Львів, Кравчука, 6/3.
Maліновський Б., 13 Байт Л., 12, 71, 72 Бекет В, 13 Беккер Г., 12, 13 Бекон Френсіс, 9, 25, 121 Бенедикт Р., 12 Бернард Л., 13 Віслер К., 12 Гегель, 23, 25, 39, 229 Даусон К., 13 Зіммель Г., 13, 39, 81, 90 Келлер А., 12 Кертман Л., 13, 14 Клакхон, 13 Клакхон К., 11, 14, 125 Кребер, 13 Кребер А., 11, 14, 125, 263, 266 Кребер Л., 13, 80, 81 Лінтон Р., 12, 146 Маркузе Г., 15, 27, 151 Маркузе Герберт, 16 Морган Льюїс Генрі, 15 Ніцше Ф., 15, 59, 138, 234 Ніцше Фрідріх, 15, 159, 234 Остбальд В., 13 Пуфендорф С., 9 Реджін Д., 13 Рогайм Г., 12 Руссо, 15, 214 Руссо ЖанЖак, 15 Самнер В., 12 Сепіра Е., 12 Сорокін П., 12, 77, 155 Тайлор Е., 11, 266 Тьонніс Ф., 16 Тьонніс Фердінанд, 15 Цицерон Марк Лулій, 9 Шнаазе Карл, 22, 23 Шпенглер О., 15, 16, 27, 75, 100, 151, 266 Шпенглер Освальд, 15 Шпрінгер, 23 Шпрінгер Антон, 23 Юнг К., 13 Янг К., 12
м. Самбір, 2010
Самбірський технікум економіки та інформатики
Укладачі: Л. В. Дербіна, О. Я. Вишатицька, Л. В. Касій
Видання 2-ге: перероблене і доповнене
Комп’ютерний набір і друк здійснили:
Коритко А.І., Кордиш О.
м. Самбір, 2010
У навчальному посібнику з урахуванням вимог нормативної програми дисципліни «Економіка підприємства» надається перелік обов’язкових до вивчення питань, розкривається зміст конкретної теми (за змістом десять тем) з викладом розрахунково – аналітичних моментів. Кожна тема містить запитання і завдання для самоконтролю, а також тестові завдання, завдання для домашньої самостійної роботи, що полегшить роботу студентам і викладачам на практичних заняттях. Мета навчального посібника полягає в тому, щоби сформувати у студентів теоретичні та практичні знання з дисципліни «Економіка підприємства», дати їм можливість на основі запитань, завдань та тестів самостійно здійснювати самоконтроль вивченого навчального матеріалу шляхом розв’язку практичних завдань, набути навиків обчислення економічних показників. Навчальний посібник буде корисним для студентів економічних спеціальностей при вивченні дисципліни «Економіка підприємства», при виконанні курсових робіт, проходженні навчальної практики. Економіка походить від грецького слова котре означає ведення господарства. Економіка – це важлива сфера суспільних відносин. Економіка розглядається як: 1.Сукупність суспільних відносин, що визначаються характером власності на засоби виробництва. 2.Як господарство окремого району або країни. 3.Як наукова дисципліна, яка займається вивченням народного господарства, його галузей і окремих підприємств. Економіка підприємства– це наука про ефективність виробництва, шляхи і методи досягнення підприємством найкращих результатів при найменших витратах. Предметом вивчення є методи і способи раціонального поєднання і ефективного використання всіх елементів виробничого процесу на рівні підприємства. Головними завданнями курсу є вивчення сучасної кадрової політики, використання і відтворення основних фондів, формування і визначення ефективності виробничих і фінансових інвестицій, особливості розвитку підприємства на базі науково-технічного прогресу, визначення мотивації праці, якості і конкурентоспроможності продукції і напрямків ефективної діяльності. Об’єктом економіки підприємства є економічні процеси, які відбуваються на вітчизняних підприємствах.
Тема 1 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|