МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||
ВИЗНАЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАКлючові поняття і терміни Основні питання теми Підприємство в сучасній системі господарювання. 1.1 Визначення підприємства. 1.2 Напрямки підприємства. 1.3 Правові основи діяльності підприємства. 1.4 Статут. Колективний договір. 1.5 Види підприємств. 1.6 Структура підприємств. 1.7 Добровільні та інституціональні об’єднання підприємств та організацій. Асоціації, концерни, корпорації, холдинги. 1.8 Об’єктивна необхідність та сутність управління суб’єктами господарювання. 1.9 Основні функції управління. Планування, організація, мотивація і контроль. 1.10 Економічні, організаційно-розпорядчі, соціально-психологічні методи управління. Сутність і практичне застосування. 1.11 Організаційні структури управління підприємствами. Матричні, лінійно-функціональні, дивізіональні. 1.12 Вищі органи державного управління підприємствами в Україні. 1.13 Зовнішнє середовище господарювання підприємств. Ринок і ринкова інфраструктура. 1.14 Поведінка суб’єктів господарювання на ринку.
ü підприємство ü ознаки підприємства ü місія підприємства ü статут підприємства ü колективний договір ü виробнича структура підприємства ü класифікація підприємств ü управління ü принципи управління ü типи організаційних структур управління ü функції управління ü мотивація ü організація ü планування ü контроль ü методи управління ü форми об’єднання підприємств ü асоціація ü корпорація ü холдинг ü концерн ü ринок ü ринкова інфраструктура ü форми підприємницької діяльност Будь-яке суспільство для забезпечення нормального рівня життя займається різними видами конкретної праці. З цією метою працездатні люди створюють організації, які виконують завдання і діють на основі певних правил і процедур, але мета і характер діяльності організації можуть бути різні. За цією ознакою всі організації можна поділити на: 1.Підприємницькі, комерційні. 2.Не підприємницькі, не комерційні. Комерційні– це такі, які функціонують і розвиваються за рахунок власних коштів. Не комерційні– це такі, які функціонують за рахунок бюджетного фінансування.
Підприємство – це самостійна первинна ланка виробничої сфери народного господарства, яка призначена для виробництва продукції або надання послуг або виконання робіт з метою насичення ринку ними і отримання прибутку.
Місією Місією підприємства на сучасному етапі є насичення ринку своєю продукцією і отримання за рахунок цього прибутку. Щоби досягти місії підприємство ставить перед собою певні цілі. Цілі мають відповідати таким вимогам: -
- бути прогнозованими в часі; - бути досяжними, не досяжні цілі мають негативні наслідки в роботі підприємства ; - бути взаємопідтримуючими, тобто досягнення однієї цілі не повинно перешкоджати досягненню іншої цілі; - цілі повинні бути чітко сформульованими, зрозумілими для кожного виду діяльності. Визначення цілей має велике значення, тому що місія і цілі – це є основа стратегічного планування на підприємстві, це є основа… і це є мотивація до дій.
1) Статут; 2) Відкритий рахунок в банку; 3) Печатка з повною офіційною назвою; 4) Закінчена система обліку і звітності; 5) Товарний знак.
1.2 НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Головними напрямками діяльності підприємства є вивчення ринку товарів, інноваційна діяльність, виробнича діяльність, комерційна діяльність, післяпродажний сервіс, соціальна діяльність, економічна діяльність.
Рис.1.1 Взаємоузгоджені головні напрямки діяльності підприємств (фірм) - продуцентів
Ситуаційний аналіз передбачає вивчення попиту, каналів збуту продукції, конкурентів, ціноутворення, товарорух. Інновація– це нововведення. Підприємство мусить впроваджувати нововведення для того, щоби вижити в умовах жорсткої конкуренції. Інноваційна діяльність передбачає впровадження у виробничий процес досягнень науково-технічного прогресу. Нововведення впроваджується також в технологію виробництва, в покращення дизайну для того щоб вибір відповідав сучасним вимогам. Виробнича діяльність– це основний вид діяльності підприємства, який передбачає формування і реалізацію виробничої програми. Виробнича програма – це план випуску продукції відповідного асортименту і якості в чітко зазначені терміни. Виробнича програма повинна бути забезпечена усіма видами ресурсів (матеріальними, трудовими, фінансовими), а також виробничими потужностями. Комерційна діяльність – це пошук каналів збуту, правильне ціноутворення і дієва реклама. Післяпродажний сервіс передбачає гарантійне обслуговування, забезпечення запасними частинами, монтаж, встановлення, консультації по використанню. Цей напрямок діяльності дозволяє підприємству отримувати інформацію про якість своєї продукції. Економічна і соціальна діяльність – це два інтегровані напрямки, тобто такі, які прогнозують всі попередні напрямки діяльності. Економічна діяльність – це стратегічне, тактичне планування діяльності підприємства. Складання бізнес-планів. Здійснення належного обліку всіх виробничо-господарських операцій, оформлення звітності за результатами господарської діяльності, вибір методу ціноутворення і його стратегій, вибір системи оплати праці, забезпечення підготовки кадрів, здійснення зовнішньо-економічної діяльності. Соціальна діяльність – це створення безпечних умов праці, забезпечення соціальних гарантій, створення сприятливого клімату в колективі. Сюди відноситься будівництво житла, утримання дитячих садків, спортивних установ, баз відпочинку, профілакторіїв.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||
|