Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕДМОВА

ЛДФА, 2014

Д. 64

ББК 65.052

УДК 657

 

 

Долбнєва Д. В. «Бухгалтерський облік (загальна теорія)» // Опорний конспект лекцій / Д. В. Долбнєва – Львів : ЛДФА, 2014. – 143 с.

 

Опорний конспект лекцій з навчальної дисципліни «Бухгалтерський облік (загальна теорія)» відповідає програмі навчальної дисципліни «Бухгалтерський облік (загальна теорія)» для студентів Львівської державної фінансової академії, які навчаються за галуззю знань 0305 «Економіка та підприємництво» напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» денної форми навчання.

В ньому подано ключові терміни, положення та питання для самоперевірки з двадцяти двох тем лекцій, перелік рекомендованої літератури з навчальної дисципліни: основну і додаткову.

 


ЗМІСТ

ПЕРЕДМОВА
   
Тема 1. Господарський облік, його суть і характеристика Тема 2. Предмет і метод бухгалтерського обліку Тема 3. Методичні прийоми бухгалтерського обліку та їх використання на підприємстві Тема 4. Бухгалтерський баланс Тема 5. Рахунки бухгалтерського обліку і подвійний запис Тема 6. Документація господарських операцій та інвентаризація Тема 7. Оцінювання та калькуляція в системі бухгалтерського обліку Тема 8. Облік основних господарських процесів Тема 9. Облікові регістри, техніка і форми та організація обліку на підприємстві Тема 10. Облік основних засобів Тема 11. Облік нематеріальних активів Тема 12.Облік виробничих запасів Тема 13.Облік грошових коштів і дебіторської заборгованості Тема 14.Облік фінансових інвестицій Тема 15.Облік власного капіталу Тема 16.Облік зобов’язань Тема 17.Облік праці, її оплати та соціального страхування персоналу Тема 18.Облік витрат діяльності підприємства Тема 19.Облік доходів і фінансових результатів Тема 20.Фінансова звітність Тема 21.Облік на підприємствах малого бізнесу Тема 22.Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку    
   
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ літературИ

Навчальна дисципліна «Бухгалтерський облік (загальна теорія)» належить до дисциплін циклу професійної та практичної підготовки, складеної на основі освітньо-професійної програми підготовки фахівців галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» за напрямком підготовки 6.030509 «Облік і аудит» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр».

Вивчення дисципліни передбачає формування системи знань з теорії та практики ведення бухгалтерського обліку на підприємствах, отримання базових знань про інформаційну систему підприємства, навичок організації відбиття фактів господарської діяльності, їх фіксації в первинних документах, оцінки, узагальнення на рахунках методом подвійного запису, відображення інформації в реєстрах бухгалтерського обліку, розкриття поняття балансу та фінансової звітності.

Значна увага при освоєнні навчальної дисципліни приділяється вивченню рахунків, їх властивостей, узагальнення на них даних про динаміку господарських процесів і явищ, забезпеченню точності інформації, способам виправлення допущених помилок тощо.

Предметом навчальної дисципліни є методика та організація ведення бухгалтерського обліку на підприємстві, формування об’єктивної і неупередженої інформації про діяльність суб’єкта господарювання і прийняття управлінських рішень, формування інформації для внутрішніх і зовнішніх споживачів, здійснення автоматизованої обробки бухгалтерських даних, використовуючи комп’ютерну техніку і прикладні програми для рішення професійних знань.

Метою дисципліни є формування базових знань з теорії бухгалтерського обліку та методики його ведення, надання основ практичних знань з ведення синтетичних та аналітичних рахунків, узагальнення їх результатів в оборотних відомостях, формування знань з класифікації первинних документів і вимог до їх складання, зберігання, складання оборотних відомостей, ведення реєстрів обліку, складання бухгалтерського балансу та інших форм звітності, розвиток економічного мислення студентів, формування навичок адекватно діяти в умовах зміни методик обліку, вдосконалення нормативних і законодавчих актів.

Основними завданнями дисципліни є:

- надати студентам навчальний матеріал з теорії бухгалтерського обліку та методики його ведення, сформувати основи практичних знань;

- допомогти їм оволодіти теоретико-методичними основами ведення аналітичних і синтетичних рахунків, узагальнення їх результатів в оборотних відомостях;

- виробити навички складання бухгалтерського балансу, сформувати знання з класифікації первинних документів і вимог з їх складання, зберігання;

- ознайомити з видами, формами реєстрів бухгалтерського обліку і правилами їх ведення, призначенням і видами бухгалтерської (фінансової) звітності;

- сформувати основи знань з документування та навички обліку активів підприємства, капіталу та зобов’язань, порядку визначення і відображення фінансових результатів;

- розвиток економічного мислення студентів, вміння приймати виважені рішення у складних та мінливих економічних умовах;

- формування навичок адекватно діяти в умовах ринкових відносин, зміни методик обліку, вдосконалення нормативних і законодавчих актів.

Навчальна дисципліна «Бухгалтерський облік (загальна теорія)» є нормативною дисципліною підготовки бакалаврів з обліку і аудиту. Вона формує базу знань та взаємопов’язана з такими дисциплінами, як «Фінанси підприємств», «Облік у зарубіжних країнах», «Кошторисне планування у бюджетних установах», «Банківські операції», «Звітність підприємств», «Фінансовий облік», «Економічний аналіз», «Фінансовий аналіз» та інші.


Тема 1. Господарський облік, його суть і характеристика

 

Мета лекції – сформувати систему знань про господарський облік, його сутність, характеристику та його види. Визначити місце бухгалтерського обліку в єдиній системі народногосподарського обліку. Розкрити сутність і зміст фінансового і внутрішньогосподарського (управлінського) обліку.

 


Читайте також:

  1. ПЕРЕДМОВА
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. Передмова
  9. Передмова
  10. Передмова
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Законодательные акты | Тема 4. Бухгалтерський баланс

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.