МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ГРОМАДЯНСЬКЕ і правове ВИХОВАННЯМоральне виховання Методи виховання Метод виховання –спосіб взаємодії вихователя й вихованця, що спрямований на формування в учня переконань і навичок загальнолюдської моралі і культури. Прийом виховання – складова частина методу Засіб виховання – об’єкти і явища оточуючої дійсності, за допомогою яких здійснюється виховний процес. Класифікація методів виховання: 1. Методи формування свідомості особистості 2. Методи організації діяльності і позитивного досвіду поведінки 3. Методи стимулювання і корекції поведінки 4. Методи самовиховання -------------------------------------------------------------------------------------------------- Зміст виховання– це система наукових, духовних і професійних знань, умінь і навичок, а також правил поведінки, оволодіння якими забезпечує формування гармонійно розвиненої, суспільно-активної особистості Світогляд –це специфічна форма свідомості людини, яка включає в себе систему знань, поглядів, переконань та ідеалів, у яких виражається її ставлення до розвитку природи і суспільства та які визначають її суспільно-політичну і морально-естетичну позицію й поведінку в різноманітних сферах життя. Структура світогляду: 1. Знання 2. Погляди 3. Переконання 4. Уявлення 5. Віра 6. Ідеал Рівні розвитку світогляду: · світорозуміння · світовідчуття · світосприйняття Типи світогляду: філософський, політичний, релігійний, науковий, стихійний, античний, середньовічний, світогляд особистості, груповий світогляд, професійний світогляд, національний світогляд, загальнолюдський світогляд. Шляхи формування наукового світогляду: 1. у професійно-індивідуальному стилі діяльності сучасного вчителя: 2. у процесі вивчення шкільних навчальних дисциплін: 3. у позаурочній виховній роботі ------------------------------------------------------------------------------------------- Мораль — це система ідей, принципів, законів, норм і правил поведінки та діяльності, які регулюють гуманні відносини між людьми за будь-якої життєвої ситуації на основі взаємної поваги. Моральне виховання — це цілеспрямований процес організації різноманітної діяльності учнів та їхнього спілкування, спрямований на оволодіння школярами моральною культурою, яка базується на кращих досягненнях українського народу і визначає ставлення дітей до навколишнього світу. Моральна культура — це провідний компонент духовного життя особистості, який характеризує її досягнення в оволодінні основами моралі. Поведінка — це сукупність учинків, які виявляють моральні якості людини, ставлення до суспільства, інших людей і самого себе.
Правове виховання — це виховна діяльність сім'ї, школи, правоохоронних органів, спрямована на формування правової свідомості та правомірної поведінки особистості. Компоненти правового виховання: 1. Морально-правове самоусвідомлення. 2. Правові й моральні знання. 3. Правова вихованість у широкому її розумінні, яка впливає на формування переконань. 4. Повага до закону й законності, що є свідченням моральності особи. Читайте також:
|
||||||||
|