МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ГРОМАДЯНСЬКЕ і правове ВИХОВАННЯМоральне виховання Методи виховання Метод виховання –спосіб взаємодії вихователя й вихованця, що спрямований на формування в учня переконань і навичок загальнолюдської моралі і культури. Прийом виховання – складова частина методу Засіб виховання – об’єкти і явища оточуючої дійсності, за допомогою яких здійснюється виховний процес. Класифікація методів виховання: 1. Методи формування свідомості особистості 2. Методи організації діяльності і позитивного досвіду поведінки 3. Методи стимулювання і корекції поведінки 4. Методи самовиховання -------------------------------------------------------------------------------------------------- Зміст виховання– це система наукових, духовних і професійних знань, умінь і навичок, а також правил поведінки, оволодіння якими забезпечує формування гармонійно розвиненої, суспільно-активної особистості Світогляд –це специфічна форма свідомості людини, яка включає в себе систему знань, поглядів, переконань та ідеалів, у яких виражається її ставлення до розвитку природи і суспільства та які визначають її суспільно-політичну і морально-естетичну позицію й поведінку в різноманітних сферах життя. Структура світогляду: 1. Знання 2. Погляди 3. Переконання 4. Уявлення 5. Віра 6. Ідеал Рівні розвитку світогляду: · світорозуміння · світовідчуття · світосприйняття Типи світогляду: філософський, політичний, релігійний, науковий, стихійний, античний, середньовічний, світогляд особистості, груповий світогляд, професійний світогляд, національний світогляд, загальнолюдський світогляд. Шляхи формування наукового світогляду: 1. у професійно-індивідуальному стилі діяльності сучасного вчителя: 2. у процесі вивчення шкільних навчальних дисциплін: 3. у позаурочній виховній роботі ------------------------------------------------------------------------------------------- Мораль — це система ідей, принципів, законів, норм і правил поведінки та діяльності, які регулюють гуманні відносини між людьми за будь-якої життєвої ситуації на основі взаємної поваги. Моральне виховання — це цілеспрямований процес організації різноманітної діяльності учнів та їхнього спілкування, спрямований на оволодіння школярами моральною культурою, яка базується на кращих досягненнях українського народу і визначає ставлення дітей до навколишнього світу. Моральна культура — це провідний компонент духовного життя особистості, який характеризує її досягнення в оволодінні основами моралі. Поведінка — це сукупність учинків, які виявляють моральні якості людини, ставлення до суспільства, інших людей і самого себе.
Правове виховання — це виховна діяльність сім'ї, школи, правоохоронних органів, спрямована на формування правової свідомості та правомірної поведінки особистості. Компоненти правового виховання: 1. Морально-правове самоусвідомлення. 2. Правові й моральні знання. 3. Правова вихованість у широкому її розумінні, яка впливає на формування переконань. 4. Повага до закону й законності, що є свідченням моральності особи. Читайте також:
|
||||||||
|