Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ГРОМАДЯНСЬКЕ і правове ВИХОВАННЯ

Моральне виховання

Методи виховання

Метод виховання –спосіб взаємодії вихователя й вихованця, що спрямований на формування в учня переконань і навичок загальнолюдської моралі і культури.

Прийом виховання – складова частина методу

Засіб виховання – об’єкти і явища оточуючої дійсності, за допомогою яких здійснюється виховний процес.

Класифікація методів виховання:

1. Методи формування свідомості особистості

2. Методи організації діяльності і позитивного досвіду поведінки

3. Методи стимулювання і корекції поведінки

4. Методи самовиховання

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Зміст виховання– це система наукових, духовних і професійних знань, умінь і навичок, а також правил поведінки, оволодіння якими забезпечує формування гармонійно розвиненої, суспільно-активної особистості

Світогляд –це специфічна форма свідомості людини, яка включає в себе систему знань, поглядів, переконань та ідеалів, у яких виражається її ставлення до розвитку природи і суспільства та які визначають її суспільно-політичну і морально-естетичну позицію й поведінку в різноманітних сферах життя.

Структура світогляду:

1. Знання

2. Погляди

3. Переконання

4. Уявлення

5. Віра

6. Ідеал

Рівні розвитку світогляду:

· світорозуміння

· світовідчуття

· світосприйняття

Типи світогляду: філософський, політичний, релігійний, науковий, стихійний, античний, середньовічний, світогляд особистості, груповий світогляд, професійний світогляд, національний світогляд, загальнолюдський світогляд.

Шляхи формування наукового світогляду:

1. у професійно-індивідуальному стилі діяльності сучасного вчителя:

2. у процесі вивчення шкільних навчальних дисциплін:

3. у позаурочній виховній роботі

-------------------------------------------------------------------------------------------

Мораль це система ідей, принципів, законів, норм і правил поведінки та діяльності, які регулюють гуманні відносини між людьми за будь-якої життєвої ситуації на основі взаємної поваги.

Моральне виховання — це цілеспрямований процес організації різноманітної діяльності учнів та їхнього спілкування, спрямований на оволодіння школярами моральною культурою, яка базується на кращих досягненнях українського народу і визначає ставлення дітей до навколишнього світу.

Моральна культура — це провідний компонент духовного життя особистості, який характеризує її досягнення в оволодінні основами моралі.

Поведінка — це сукупність учинків, які виявляють моральні якості людини, ставлення до суспільства, інших людей і самого себе.

 

Правове виховання — це виховна діяльність сім'ї, школи, правоохоронних органів, спрямована на формування правової свідомості та правомірної поведінки особистості.

Компоненти правового виховання:

1. Морально-правове самоусвідомлення.

2. Правові й моральні знання.

3. Правова вихованість у широкому її розумінні, яка впливає на формування переконань.

4. Повага до закону й законності, що є свідченням моральності особи.


Читайте також:

  1. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  2. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  3. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  4. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  5. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  6. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  7. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  8. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  9. В галузі фізичного виховання
  10. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії
  11. Взаємозв'язок навчання, виховання та розвитку психіки
  12. Види виховання




Переглядів: 1666

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні концепції виховання у зарубіжній педагогіці. | ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.22 сек.