Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні завдання лікування

Сполучена

Гнатична форма

Зубоальвеолярна форма

Класифікація Л.В.Ільїної-Маркосян

Травматичний відкритий прикус (внаслідок шкідливих звичок).

Класифікація Д.А.Калвеліса

Форми відкритого прикусу за величиною вертикального зазора

Більше 9 мм.

Класифікація Ф.Я.Хорошилкіної

Форми відкритого прикусу за протяжністю вертикальної щілини

Не змикання й молярів.

Класифікація З.Ф.Василевської

Класифікація А.І.Бетельмана

Класифікація ЕНГЛЯ

Відкритий прикус, як правило, сполучається з компресією, тобто з звуженням верхньої зубної дуги й верхньої щелепи в цілому. При цьому спостерігається дуже високе склепіння піднебіння – «готичне піднебіння».

Не порушений «ключ оклюзії».

ОЗНАКИ

ВНУТРІШНЬОРОТОВІ

Клінічна діагностика

Вузькі ніздрі».

ОЗНАКИ

ПОЗАРОТОВІ

Клінічна діагностика

Функціональні порушення

Порушення міжоклюзійних контактів у трансверзальному й сагітальному напрямку при сполученні з іншими аномаліями прикусу.

Вертикальний зазор – відсутність змикання зубів різної локалізації й величини.

Деформація нижньої щелепи й розгорнутість її кута та ін.

Неповне прорізування зубів на одній чи обох щелепах на фронтальній чи боковій ділянках.

Недорозвиток щелепних кісток на фронтальній ділянці й надмірний ріст на бокових ділянках.

Морфологічні порушення

Рахіт

Порушення акту відкушування та пережовування їжі;

Порушення мови;

Порушення дихання (ЖЄЛ);

Порушення ковтання – симптом наперстка (фібриляція підборідних м’язів)

 

Аденоїдний тип обличчя (впалі очниці, недорозвиток гайморових пазух);

Подовження нижньої частини обличчя*;

Розгорнутість кута нижньої щелепи;

Згладженість носогубних складок;

Незмикання губ чи напруження кругового м’яза рота при їх змиканні, симптом «наперстка» при ковтанні у результаті фібриляції підборідних м’язів;

Наявність вертикальної щілини на фронтальній чи боковій ділянці (з однієї чи з обох сторін) при змиканні зубних рядів у центральній оклюзії;

Порушення мови;

3 форми відкритого прикусу за протяжністю вертикальної щілини:

– не змикання фронтальних зубів;

– не змикання й премолярів;

3 форми відкритого прикусу за величиною вертикального зазора:

– до 5 мм;

– до 9 мм;

Справжній відкритий прикус (рахітичний)

Рентгенологічні класифікації (Шварц, Ф.Я.Хорошилкіна та ін.)

• Боротьба зі шкідливими звичками;

• Стимулювання чи гальмування росту щелеп;

• Забезпечення міодинамічної рівноваги м’язів;

• Розміщення зубів по дузі зі створенням апроксимальних контактів між ними;

• Нормалізація міжоклюзійних контактів з урахуванням 6 ключів оклюзії за Ендрюсом;

• Нормалізація функцій;


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Активні інгредієнти, що входять до складу препаратів для симптоматичного лікування лихоманки.
  7. Активні інгредієнти, що входять до складу препаратів для симптоматичного лікування сухого кашлю.
  8. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  9. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  10. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  11. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  12. Артеріальний пульс, основні параметри




Переглядів: 686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шкідливі звички | Методи лікування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.