Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні концептуальні проблеми регулювання відкритої економіки.

ТЕМА 3. РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ

3.1. Основні концептуальні проблеми регулювання відкритої економіки.

3.2. Митно-тарифне регулювання в міжнародній практиці.

3.3. Застосування нетарифних інструментів та інтереси України.

 

 

З прийняттям у 1990р. Декларації про державний суверенітет Україна самостійно здійснює і регулює міжнародну економічну діяльність, керуючись при цьому як внутрішнім, так і міжнародним законодавством.

Цілі регулювання МЕД:

· захист економічних інтересів України та інтересів суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності;

· забезпечення збалансованості економіки та рівноваги внутрішнього ринку;

· створення найбільш сприятливих умов для залучення економіки України в систему світового поділу праці;

· стимулювання прогресивних структурних змін в економіці;

· заохочення конкуренції та ліквідація монополізму у сфері ЗЕД.

Регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні здійснюється:

· державою в особі її органів у межах їх компетенції (державні та місцеві органи влади).

· недержавними органами управління економікою (товарні, фондові, валютні біржі, торгово-промислові палати України),

· самим суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності (суб’єкти господарської діяльності, спільні підприємства).

Основними методами регулювання МЕДУ є :

1. Правове забезпечення ЗЕД

2. Адміністративні методи регулювання ЗЕД

3. Економічні інструменти регулювання ЗЕД.

Будь-який суб'єкт господарської діяльності функціонує : у відповідному правовому середовищі, яке формується на основі законодавчої бази. Тобто правила поведінки суб'єктів визначаються законодавством тієї країни, на ринку якої функціонує підприємство.

Правове регулювання МЕД включає:

Національну нормативно – правову базу розробка та прийняття законів, положень, постанов, інструктивних документів у країні.

Міжнародну нормативно - правову базу виконання норм міжнародного права, приєднання держави до міжнародних організацій та конвенцій, підписання міжнародних договорів та угод.

Акти, в яких закріплені основні принципи організації та напрями здійснення зовнішньоекономічної діяльності: Конституція України, Декларація про державний суверенітет України, Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність» та інші.

Державні органи, які регулюють зовнішньоекономічну діяльність України керуються законами і нормативно-правовими актами прийнятими Верховною Радою України, Указами Президента, Декретами Кабінету Міністрів. Серед них основними є Закони України „Про зовнішньоекономічну діяльність”, „Про єдиний митний тариф”, „Про захист від недобросовісної конкуренції" „Про інвестиційну діяльність”, „Про операції з давальницької сировиною у зовнішньоекономічних відносинах”, „Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті”, „Про регулювання товарообмінних (бартерних) операцій в галузі зовнішньоекономічної діяльності”, „Про режим іноземного інвестування”, Митний та Цивільний кодекси України; Декрети Кабінету Міністрів „Про систему валютного регулювання і валютного контролю”, "Про єдиний митний тариф", Постановами Кабінету Міністрів України „Про деякі питання регулювання товарообмінних (бартерних) операцій у галузі зовнішньоекономічної діяльності”, „Про посилення контролю за проведення розрахунків резидентів і нерезидентів за зовнішньоекономічними операціями”, „Про сприяння зовнішньоекономічній діяльності”, „Про типові платіжні умови зовнішньоекономічних договорів (контрактів) та типові форми захисних застережень до зовнішньоекономічних договорів (контрактів), які передбачають розрахунки в іноземній валюті”.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  3. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  4. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  5. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  6. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  7. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  8. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  9. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  10. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  11. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  12. Автоматичне регулювання.




Переглядів: 637

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Право на здійснення зовнішньоекономічної діяльності. | Правові режими ЗЕД

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.