Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Контрольні запитання

1. Дайте визначення поняття “ стійка автоматична система регулювання”.

2. Зобразіть перехідні процеси для стійкої, нестійкої системи та знаходження її на межі стійкості.

3. Що таке вільний (перехідний) та змушений рух системи?

4. Проведіть аналіз характеристичного рівняння системи. Поясніть, чому дійсні корені цього рівняння повинні бути від’ємними для забезпечення стійкості?

5. Покажіть розташування коренів характеристичного рівняння на комплексній площині.

6. Як тримати характеристичне рівняння системи за її передаточними функціями?

7. Наведіть формулювання алгебраїчного критерія стійкості Рауса-Гурвиця.

8. Визначте умови стійкості системи 1-го, 2-го, 3-го порядків на основі критерія Рауса-Гурвиця.

9. Сформулюйте частотний критерій стійкості Найквіста.

10. Покажіть годограф для статичних та астатичних систем при використанні критерія Найквіста.

11. Наведіть формулювання та математичні залежності для частотного критерія стійкості Михайлова.

12. Як використовуються логарифмічні частотні характеристики для оцінки стійкості АСР?

13. Що таке області стійкості, від чого залежать їх розміри?

14. Чому необхідно забезпечувати запас стійкості АСР? Які показники запасу стійкості?

15. Що таке критичне значення коефіцієнта передачі системи. Наведіть приклад .

16. Наведіть приклад побудови області стійкості для системи 3-го порядка.

17. Що таке D-розбиття і як цей метод використовується при побудові областей стійкості.

18. Наведіть приклад структурно нестійкої системи.

19. Як впливає значення коефіцієнта передачі системи на стійкість?

 



Читайте також:

  1. Бесіда за запитаннями.
  2. Відповісти на запитання письмово.
  3. Відповісти на запитання письмово.
  4. Відповісти на запитання письмово.
  5. Відповісти на запитання письмово.
  6. Відповісти на запитання письмово.
  7. Грошові кошти — готівка, кошти на рахунках у банку та депозити до запитання.
  8. Дайте відповіді на контрольні питання
  9. Закриті запитання
  10. Запитання
  11. ЗАПИТАННЯ
  12. ЗАПИТАННЯ




Переглядів: 640

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Область стійкості. Запас стійкості | Поняття та показники перехідних процесів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.