МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісні і натуральні показники, що враховуються при порівнянні варіантівКоли капітальні вкладення хоча б по одному з варіантів намічається здійснювати в кілька термінів, а також коли залежність перемінних експлуатаційних витрат від часу не відноситься до прямолінійної. У цьому випадку при порівнянні варіантів необхідно приводити витрати більш пізніх років до сучасного моменту шляхом множення їх на коефіцієнт приведення. Цей коефіцієнт відображає зменшення значимості витрат, чинених не в початковий момент, а в наступні роки, і визначається по формулі де Eнп= 0,08 –норматив для приведення різночасних витрат; t - число років, що передують розглядаємому року, рахуючи від року, до якого приводяться витрати. На коефіцієнт приведення збільшуються як капітальні витрати, так і експлуатаційні витрати наступних років. Значення коефіцієнтів для приведення витрат майбутніх років на початок базисного року наведені в табл. 19.1. Таблиця 19.1
Якщо на останній розрахунковий термін, на який є економічні дані про вантажообіг, усі порівнювані варіанти будуть мати рівну потужність і однакове технічне оснащення, то цей термін може бути прийнятий як кінцевий рік розрахункового періоду підсумовування витрат. Приведені витрати по кожнім варіанті (19.3) де tp- період, за який враховуються витрати, tp ³ Тн tl- початковий рік підрахунку експлуатаційних витрат (після здачі в експлуатацію 1-ї черги чи 1-го етапу розвитку), однаковий для усіх варіантів. Найкращим вважається варіант, що дає найменшу величину сумарних витрат, приведених до початкового року. Якщо експлуатаційні витрати по порівнюваних варіантах перебудови роздільного пункту істотно відрізняються, то у формулі (19.3) значення tpзаміняється більшим періодом підсумовування витрат tc, тривалість якого рекомендується приймати рівним 20 рокам (при Ен= 0,10). У розрахунках експлуатаційних витрат для перспективного періоду (tc - tp) років можна припустити, що вони залишаться постійними на рівні останнього року розрахункового періоду tp.
Для найбільш повної характеристики порівнюваних варіантів і остаточного вибору оптимального, крім розрахунку вартісних показників, необхідно всебічно проаналізувати особливості варіантів і дати зіставлення по достоїнствах і недолікам, а також по якісних і натуральних показниках. До числа таких показників відносяться: 1) продуктивність праці, що може бути виражена економією в чисельності працівників чи кількістю перероблених вагонів чи тонн на одного працівника станції; для пасажирських станцій - кількістю відправлених пасажирів чи поїздів на одного працівника станції; 2) забезпечення вимог безпеки руху й охорони праці; 3) ступінь зручності обслуговування пасажирів, що характеризується відстанню підходу до поїздів, висотою спусків і підйомів для переходів у різних рівнях, ув'язкою з міським транспортом, швидкістю пересування в межах вузла; 4) рівень механізації й автоматизації й умови, що сприяють підвищенню безпеки руху поїздів, маневрової роботи і проходу пасажирів, безпеки обслуговуючого персоналу (електрична централізація стрілок і сигналів, механізація й автоматизація процесу сортування вагонів і ін.); 5) резерви в пропускній і перероблювальній спроможності станції, число перетинань поїзних маршрутів і завантаження точок перетинання; 6) ступінь використання існуючих пристроїв; 7) компактне розташування пристроїв станції в цілому й особливо її горловин, найменше заняття міських територій і сільськогосподарських земель; 8) зручність під'їздів з міста до вантажних районів; 9) умови виконання і терміни будівельних робіт; 10)потреба в дефіцитних матеріалах; 11)дотримання містобудівних, протипожежних і санітарно-технічних вимог по спеціальних нормах; 12)урахування можливості подальшого розвитку. Особливо важливо враховувати якісні і натуральні показники при порівнянні таких варіантів, що по приведених витратах мало розрізняються чи навіть вважаються рівноцінними. До останніх відносяться варіанти, що розрізняються по приведених витратах у межах до 5-10 % (при підрахунку з однаковою точністю). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|