МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Капітальні вкладення й експлуатаційні витратиКапітальні вкладенняскладаються з вартості основних і додаткових фондів. До основних фондів відносяться: - будівельна вартість будівництва чи перебудови роздільного пункту; - вартість необхідного для освоєння очікуваних розмірів роботи рухомого складу; - сполучені витрати на розвиток суміжних об'єктів (електрифікації, електричної централізації стрілок, шляхопроводів, будівель і споруд), що розрізняються по довжині й обсягу в порівнюваних варіантах; - в окремих випадках – витрати на житлово-комунальне будівництво для додаткового штату обслуговуючого персоналу. Будівельні витрати при порівнянні варіантів на стадії розробки проектів визначаються звичайно кошторисно-фінансовими розрахунками по укрупнених кошторисних нормах, прейскурантам розрахункових цін, одиничним розцінкам і цінникам. У вартість робіт по укрупненим будівельним нормам варто включати накладні витрати, планові накопичення й інші нарахування. Вартість земляних робіт повинна визначатися індивідуально для кожного порівнюваного варіанта, тому що вона значно залежить від місцевих і інших умов. По запроектованому масштабному плану варіанта будівництва чи розвитку роздільного пункту (його частини), крім земляних робіт, визначаються роботи з будівництва штучних споруд (мости, тунелі, труби і т.д.), укладанню колій і стрілочних переводів, спорудженню пристроїв СЦБ, пасажирських і вантажних пристроїв, пристроїв локомотивного і вагонного господарств і ін. Довжину колій, що знову укладаються, на роздільному пункті варто визначати окремо для різних типів рейок і інших елементів верхньої будови колії на головних, приймально-відправних і інших станційних коліях. При цьому спочатку для кожного типу рейок необхідно визначити довжину пересувки існуючих колій і довжину перекладки рейок колій, що розбираються, для укладання інших колій. Для визначення числа стрілочних переводів і глухих перетинань, що укладаються, складаються відомості стрілочних переводів із указівкою типу рейок, марок хрестовин, кількості стрілок і їх сторонності (ліві, праві). Варто мати на увазі, що в цю відомість входять і існуючі стрілочні переводи. Тому окремо підраховують стрілочні переводи, що укладаються знову, що перекладаються і що розбираються. Способи укладання колій і стрілочних переводів і необхідні для цього машини і механізми встановлюються проектом організації будівництва. Крім будівельної вартості, у суму капітальних вкладень включаються також вартість рухомого складу (вагонів і локомотивів) і маси вантажів “на колесах”, кількість яких різна в порівнюваних варіантах у зв'язку з різним пробігом поїздів, і визначається по діючих методиках. До підсумків визначення вартості робіт додаються витрати на вишукування і проектування, оплату різних пільг будівельникам, подорожчання робіт у зимовий час і т.д., пропорційні прямим витратам.
Експлуатаційні витрати по варіантах будівництва чи перебудови роздільних пунктів включають: витрати на виробничі і допоміжні матеріали, паливо, електроенергію, заробітну плату, а також відрахування на амортизацію і реновацію пристроїв. При цьому річні експлуатаційні витрати підрозділяються на: - витрати, пропорційні розмірам руху (пробіг поїздів і передач, одиночних локомотивів, маневрова робота); - витрати, пов’язані з затримками рухомого складу при перетинанні маршрутів руху в одному рівні; - витрати по утриманню постійних пристроїв; - амортизаційні відрахування. Визначення експлуатаційних витрат по варіантах проектних рішень ведеться по одній із трьох основних систем видаткових норм: одиничних, групових і укрупнених. Допускається їхнє спільне використання. Одиничні норми рекомендується застосовувати при детальних розрахунках при порівнянні й уточненні конструктивних рішень по окремих елементах проектних рішень. Система групових норм характеризується об'єднанням у групу взаємозалежних витрат з віднесенням їх на одиницю однорідної роботи чи на один об'єкт при певних типових умовах. Групові норми звичайно використовуються при техніко-економічному порівнянні варіантів проектних рішень на стадії технічних проектів. Систему укрупнених норм рекомендується застосовувати при орієнтованих розрахунках для передпроектних обґрунтувань і попередньому доборі варіантів. В усіх трьох системах видаткові норми річних експлуатаційних витрат визначаються множенням відповідної норми витрат на величину певного показника по розглянутому варіанті. У техніко-економічних розрахунках при порівнянні варіантів експлуатаційні витрати враховуються по вимірниках, величини яких розрізняються по порівнюваних варіантах. Амортизаційні відрахування приймаються в процентному відношенні до будівельної вартості окремих елементів вузла. З огляду на, що у видаткові ставки по утримуванню колій і стрілочних переводів, земляного полотна і штучних споруд включені амортизаційні відрахування, удруге їх враховувати процентним численням від вартості споруд не слід. У нормах витрат по пробігу поїздів враховані також відрахування на відновлення рухомого складу. Тому ці витрати вдруге також враховуватися не повинні. Читайте також:
|
||||||||
|