МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
Проведення заняттяПЛАН Проведення лекційного заняття з навчальної ПЛАН Р. Психології управління доц. _______С.С. Макаренко
дисципліни «Юридична психологія» Спеціальність – « Психологія», «Практична психологія» Курс– 3 Група (и) – ПУ-31, 32, ПП-31.
Тема 3/1: „Психологічна структура особистості в юридичній психології” План: 1. Особистість у вимірах психологічної науки. 2. Поняття особистості в психології та правовій науці. 3. Психологічна структура особистості. Час – 2 год. 1. Васильєв В.Л. Юридична психологія. / Для студ. психол. і педагог. спеціальностей. – К.: „Центр навчальної літератури”, 2007. – 656 с. 2. Бедь В.В. Юридична психологія: Навч. пос. – К., «Каравела»; Львів: «Новий світ – 2000», Магнолія плюс, 2003. – 376 с. 3. Костицький М.В. Введение в юридическую психологію: Методологические и теоретические проблеми -- Підручник / К.: Либідь, 2001.- 324 с. 4. Енциклопедия юридической психологи, под ред.. Столяренко А.М. М.: ЮНИТИ ДАНА, закон и право, 2003. – 607 с. 5. Еникеев М.И. Общая, социальная, юридическая психология. Учебное пособие для ВУЗов. – М.: «Издательство ПРИОР», 2002. – 400 с.
Додаткова література: 1. Абульханова-Славская К.А. Деятельность и психология личности. – М.: Наука, 1980. 2. Асмолов А.Г. Психология личности. – М.: Просвещение, 1990. 3. Брушлинский А.В. Субъект: мышление, учение, воображение: Избр. психол. тр. – Москва; Воронеж: МОДЭК, 1996. 4. Варій М.Й. Соціальна психіка нації / Наукова монографія. - Л.: СПОЛОМ, 2002. 5. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., Политиздат, 1975. 6. Тайны сознания и бессознательного: Хрестоматия / Сост. К.В. Сельченок. - Мн.: Харвест, 1988. 7. Психология XXI века: Учеб. для вузов / Под ред. В.Н. Дружинина. – М.: ПЕР СЭ, 2003. 8. Фрейджер Р., Фейдимен Д. Личность. Теории, упражнения, эксперименты. / Пер. с англ. – СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2004. 9. Фройд З. Психология бессознательного. – М.: Прогресс, 1990.
Навчальна мета:дослідити динаміку особистості засудженого та фактори, що впливають на його перевиховання Виховна мета:спонукати засудженого до самовиховання при застосуванні сукупності методів впливу: умов режиму, праці, навчання, розкривати перспективні цілі, яких він може досягти Місце проведення:навчальна аудиторія за розкладом Інформаційно-технічне забезпечення: плакати, слайди, роздатковий матеріал до теми лекції
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|