МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Проведення заняттяПЛАН Проведення лекційного заняття з навчальної ПЛАН Р. Психології управління доц. _______С.С. Макаренко
дисципліни «Юридична психологія» Спеціальність – « Психологія», «Практична психологія» Курс– 3 Група (и) – ПУ-31, 32, ПП-31.
Тема 3/1: „Психологічна структура особистості в юридичній психології” План: 1. Особистість у вимірах психологічної науки. 2. Поняття особистості в психології та правовій науці. 3. Психологічна структура особистості. Час – 2 год. 1. Васильєв В.Л. Юридична психологія. / Для студ. психол. і педагог. спеціальностей. – К.: „Центр навчальної літератури”, 2007. – 656 с. 2. Бедь В.В. Юридична психологія: Навч. пос. – К., «Каравела»; Львів: «Новий світ – 2000», Магнолія плюс, 2003. – 376 с. 3. Костицький М.В. Введение в юридическую психологію: Методологические и теоретические проблеми -- Підручник / К.: Либідь, 2001.- 324 с. 4. Енциклопедия юридической психологи, под ред.. Столяренко А.М. М.: ЮНИТИ ДАНА, закон и право, 2003. – 607 с. 5. Еникеев М.И. Общая, социальная, юридическая психология. Учебное пособие для ВУЗов. – М.: «Издательство ПРИОР», 2002. – 400 с.
Додаткова література: 1. Абульханова-Славская К.А. Деятельность и психология личности. – М.: Наука, 1980. 2. Асмолов А.Г. Психология личности. – М.: Просвещение, 1990. 3. Брушлинский А.В. Субъект: мышление, учение, воображение: Избр. психол. тр. – Москва; Воронеж: МОДЭК, 1996. 4. Варій М.Й. Соціальна психіка нації / Наукова монографія. - Л.: СПОЛОМ, 2002. 5. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., Политиздат, 1975. 6. Тайны сознания и бессознательного: Хрестоматия / Сост. К.В. Сельченок. - Мн.: Харвест, 1988. 7. Психология XXI века: Учеб. для вузов / Под ред. В.Н. Дружинина. – М.: ПЕР СЭ, 2003. 8. Фрейджер Р., Фейдимен Д. Личность. Теории, упражнения, эксперименты. / Пер. с англ. – СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2004. 9. Фройд З. Психология бессознательного. – М.: Прогресс, 1990.
Навчальна мета:дослідити динаміку особистості засудженого та фактори, що впливають на його перевиховання Виховна мета:спонукати засудженого до самовиховання при застосуванні сукупності методів впливу: умов режиму, праці, навчання, розкривати перспективні цілі, яких він може досягти Місце проведення:навчальна аудиторія за розкладом Інформаційно-технічне забезпечення: плакати, слайди, роздатковий матеріал до теми лекції
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|