Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проведення заняття

ПЛАН

Проведення лекційного заняття з навчальної

ПЛАН

Р.

Психології управління

доц. _______С.С. Макаренко

 

дисципліни «Юридична психологія»

Спеціальність – « Психологія», «Практична психологія»

Курс– 3

Група (и) – ПУ-31, 32, ПП-31.

 

Тема 3/1: „Психологічна структура особистості в юридичній психології”

План:

1. Особистість у вимірах психологічної науки.

2. Поняття особистості в психології та правовій науці.

3. Психологічна структура особистості.

Час – 2 год.

1. Васильєв В.Л. Юридична психологія. / Для студ. психол. і педагог. спеціальностей. – К.: „Центр навчальної літератури”, 2007. – 656 с.

2. Бедь В.В. Юридична психологія: Навч. пос. – К., «Каравела»; Львів: «Новий світ – 2000», Магнолія плюс, 2003. – 376 с.

3. Костицький М.В. Введение в юридическую психологію: Методологические и теоретические проблеми -- Підручник / К.: Либідь, 2001.- 324 с.

4. Енциклопедия юридической психологи, под ред.. Столяренко А.М. М.: ЮНИТИ ДАНА, закон и право, 2003. – 607 с.

5. Еникеев М.И. Общая, социальная, юридическая психология. Учебное пособие для ВУЗов. – М.: «Издательство ПРИОР», 2002. – 400 с.

 

Додаткова література:

1. Абульханова-Славская К.А. Деятельность и психология личности. – М.: Наука, 1980.

2. Асмолов А.Г. Психология личности. – М.: Просвещение, 1990.

3. Брушлинский А.В. Субъект: мышление, учение, воображение: Избр. психол. тр. – Москва; Воронеж: МОДЭК, 1996.

4. Варій М.Й. Соціальна психіка нації / Наукова монографія. - Л.: СПОЛОМ, 2002.

5. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., Политиздат, 1975.

6. Тайны сознания и бессознательного: Хрестоматия / Сост. К.В. Сельченок. - Мн.: Харвест, 1988.

7. Психология XXI века: Учеб. для вузов / Под ред. В.Н. Дружинина. – М.: ПЕР СЭ, 2003.

8. Фрейджер Р., Фейдимен Д. Личность. Теории, упражнения, эксперименты. / Пер. с англ. – СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2004.

9. Фройд З. Психология бессознательного. – М.: Прогресс, 1990.

 

 

Навчальна мета:дослідити динаміку особистості засудженого та фактори, що впливають на його перевиховання

Виховна мета:спонукати засудженого до самовиховання при застосуванні сукупності методів впливу: умов режиму, праці, навчання, розкривати перспективні цілі, яких він може досягти

Місце проведення:навчальна аудиторія за розкладом

Інформаційно-технічне забезпечення: плакати, слайди, роздатковий матеріал до теми лекції


№ п/п Зміст Час (хв.)
І Вступна частина: ­ перевірка наявності курсантів (студентів), їх готовності до заняття; ­ оголошення теми лекційного заняття і питань; ­ надання основної та додаткової літератури за темою; ­ визначення навчальної та виховної мети заняття; визначення актуальності теми, її логічного зв’язку з іншими темами і практичною діяльністю.   до 10
ІІ Основна частина:
  1. Особистість у вимірах психологічної науки.:
­ особистість у зарубіжній психології. ­ особистість у вітчизняній психології. ­ особистість у сучасній українській психології (концепції психоенергетичної цілісності М.Й.Варія). Висновки: Психічні властивості особистості відчувають на собі вплив соціальних чинників, які виступають зовнішнім психічним. Однак тріада біологічне-психічне соціальне по-різному діє в структурі особистості та співвідноситься на різних ступенях її розвитку, у різній діяльності і за різних обставин.
  1. Поняття особистості в психології та правовій науці.:
­ структура та зміст особистості; ­ типологічний опис особистості; ­ типи особистості. Висновки: вищий рівень психічного розвтку особистості, при якому повністю домінує її «екзопсихічна сторона», а «ендопсихіка» є лише природнім її підґрунтям. Сьогодні розповсюдження одержала типологія особистісних типів в залежності від головних, найбільш яскраво виражених (акцентуйованих) властивостей характеру (К.Лернгарда, А. Личко та ін.).
  1. Психологічна структура особистості:
- свідомість, відповідальність та правосвідомість; - система психічних процесів та їх роль в правовій науці. Висновки: Правослухняна поведінка є результатом соціалізації, в результаті якої відбувається засвоєння суб’єктом моральних та правових заборон, соціальних стереотипів поведінки, що в свою чергу визначається груповою та індивідуальною правосвідомістю, почуттям соціальної відповідальності, соціальної справедливості, правової інтуїції тощо.  
     
ІІІ Підсумкова частина заняття 1) висновки до лекції: Особистість – фундаментальне поняття, одна з головних проблем в психології. В психологічній науці до сьогодні не створено єдиної загальновизнаної теорії особистості. Все це створює певні труднощі не тільки для психологів але і для правознавців, юристів для яких поняття: особистість суб’єкта правовідносин, особистість учасників кримінального, цивільного процесу, особистість винуватого, потерпілого є наповнені цілком конкретним, у тому числі і психолого-правовим змістом. 2) відповіді на запитання: 1. У чому полягає психоенергенична концепція особистості? 2. Яка психічна структура особистості? 3. Розкрийте правове значення поняття особистість. 4. Розкрийте психологічну структуру особистості. 3) Лекція прочитана на високому науковому рівні з активним залученням студентів до запитань. 4) постановка завдань на самостійну роботу та наступне заняття. до 10

 

 



Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  7. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  8. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  9. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  10. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  11. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  12. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛІТЕРАТУРА | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.