МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Діяльність, її структура та основні видиЛітература План Тема 6. Особистість і діяльність. Між особистісні стосунки, спілкування Лекція 5 Мета: розглянути поняття діяльності з точки зору її механізмів та структури, пізнавальні психічні процеси (відчуття, сприймання, увагу, мислення, мовлення, емоції, почуття, волю). Деталізувати уявлення про спілкування, його психологічну сутність, якості, роль у житті людини; розглянути проблеми спілкування у соціальному контексті. 1. Діяльність, її структура та основні види. 2. Психологічна сутність пізнавальних процесів людини: А.Відчуття та сприймання. Б.Увага. В.Пам’ять. Г.Мислення. Д.Уява. 3. Спілкування, його функції, форми і засоби. 4. Особистість у суспільстві та колективі.
1. Белоус В.В. Темперамент и деятельность: Учеб пособие. – Пятигорск, 1990. – C. 102-112. 2. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М.: Политиздат, 1977. – С. 73-123. 3. Лозниця В.С. Психологія і педагогіка. – К., 2003. – С. 126-167. 4. Немов Р.С. Психология. – М.: Просвещение, 1995. – С. 145-162. 5. Общая психология / Под ред. А.В. Петровского. – М.: Просвещение, 1977. – С. 93-117. 6. Психологія / За ред. Г.С. Костюка. – К.: Рад. шк., 1968. – С. 422-433. 7. Психология: Учебник для технических вузов / Под общ. ред. В.Н. Дружинина. – СПб.: Питер, 2000. – С. 138-154. 8. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – М.: Педагогика, 1989. – С. 64-93. 9. Степанов О.М., Фіцула М.М. Основи психології і педагогіки. – К.: Академвидав, 2005. – С. 58-79, 97-172. 10. Столяренко Л.Д., Столяренко В.Е. Психология и педагогика для технических вузов. – Ростов-на-Д.: Феникс, 2001. – С. 61-126. Живим істотам від природи властива активність, яка забезпечує життєво важливі зв'язки організму із середовищем. Джерелом активності живих істот є потреби, що спонукають їх до відповідних реакцій, дій. Потреба – це стан живої істоти, в якому виявляється її залежність від конкретних умов існування. Проте активність тварин і діяльність людини суттєво відрізняються за психологічними ознаками. Активність тварин характеризується як поведінка й обмежується інстинктивними та умовно-рефлекторними діями, спрямованими на пристосування до умов життя і задоволення різноманітних біологічних потреб – їжі, розмноження, захисту. В потребах тварини предмет їх задоволення постає як безпосередній стимул активності й визначає сам спосіб задоволення потреби. Людська діяльність за сутністю є соціальною. Вона сформувалася історично, у процесі праці. Людина не лише пристосовується до умов життя, а й активно змінює їх відповідно до своїх потреб, що виникли й розвинулися історично. Діяльність людини характеризується свідомістю і цілеспрямованістю. Особистість як суб'єкт діяльності, задовольняючи свої потреби, взаємодіє із середовищем, ставить перед собою певну мету, мотивує її, добирає засоби для її здійснення, виявляє фізичну й розумову активність у досягненні поставленої мети. Свідомий характер людської діяльності виявляється в її плануванні, передбаченні результатів, регуляції дій, прагненні до її вдосконалення. Читайте також:
|
||||||||
|