Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РАДА З АВІАЦІЇ І ВИКОРИСТАННЯ ПОВІТРЯНОГО ПРОСТОРУ

МІЖНАРОДНА ФЕДЕРАЦІЯ АСОЦІАЦІЙ ЛІНІЙНИХ ПІЛОТІВ

(ІФАЛПА)

(International Federation of Air Line Pilots Associations (IFALPA)

ІФАЛПА – профспілкова міжнародна неурядова організація, створена 7 квітня 1948 р. рішенням Лондонської конференції 13 національних асоціацій пілотів з ініціативи об’єднання пілотів США, Великої Британії та Канади. Її правовий статус визначається національним законодавством Великої Британії.

Цілі ІФАЛПА – координація дій асоціацій лінійних пілотів і забезпечення механізму обміну висновками з технічних і професійних питань, надання допомоги і сприяння розробці заходів щодо створення умов для безпечного й упорядкованого розвитку повітряного транспорту, сприяння реалізації професійних інтересів пілотів авіакампаній, захист індивідуальних і колективних прав своїх членів тощо.

Керівні й робочі органи: Конференція – вищий орган, Правління – виконавчий орган, Секретаріат, дослідні групи.

Штаб-квартира розташована в Лондоні (Велика Британія).

 

(Межгосударственный Совет по авиации и использованию

воздушного пространства)

РАВПП (Рада з авіації) - міжнародна регіональна міжурядова організація, рішення про створення якої прийнято у Мінську у грудні 1991 р. державами-учасницями СНД (Азербайджаном, Вірменією, Беларусю, Казахстаном, Киргизстаном, Молдовою, Російською Федерацією, Таджикістаном, Туркменістаном, Узбекістаном, Україною) і Грузією відповідно до ст. 7 угоди «Про цивільну авіацію та про використанні повітряного простору» (Мінська угода).

Цілі РАВПП – розробка правил з використання повітряного простору, організації єдиного управління повітряним рухом; розробка міждержавних нормативних актів і стандартів з безпеки польотів, відповідно до вимог ІКАО; сертифікація авіаційних перевізників для міжнародних польотів, повітряних суден, міжнародних повітряних трас, аеродромів, систем управління повітряним рухом, навігації та зв’язку, льотного та диспетчерського складу і т.п.; розробка вимог і координация кадрової політики; розслідування авіаційних подій; організація розробки і здійснення міждержавних наукових програм і проектів науково-технічного розвитку цивільної авіації; участь у роботі ІКАО і інших міжнародних організацій; координація загальної політики у галузі авіаційних тарифів і аеронавігаційних зборів; розробка заходів та координації роботи щодо запобігання актів незаконного втручання у діяльність цивільної авіації.

Керівні й робочі органи: Міждержавний авіаційний комітет (МАК) – постійно діючий виконавчий орган, уповноважений здійснювати практичну реалізацію Мінської угоди, забезпечувати роботу Ради і виконання її рішень. МАК є правонаступником Комісії з використання повітряного простору і управління повітряним простором, Комісії з державного нагляду за безпекою польотів повітряних суден, Міністерства цивільної авіації, а також щодо зобов’язань за міжнародними угодами бувшого СРСР у галузі міжнародних повітряних сполучень і участі у ІКАО.

Штаб-квартира розташована в Москві.

Центральноамериканська організація по обслуговуванню аеронавігації (КОКЕСНА)

(КОКЕСНА) створена в 1960, штаб-квартира в Тегусигальпе, члени КОКЕСНА – 5 центральноамериканських держав. Мети КОКЕСНА: забезпечення передбаченого в регіональному плані ИКАО аеронавігаційного обслуговування польотів над територією держав – членів КОКЕСНА й іншими районами, зазначеними в міжнародних угодах, модернізація аеропортів й аеронавігаційного встаткування держав-членів. Вищий керівний орган – Адміністративна рада, вищі виконавчі органи – Технічна комісія, Секретаріат. КОКЕСНА одержує технічну допомогу з боку ИКАО й Агентства міжнародного розвитку США, зацікавленого в цій організації, тому що американським авіакомпаніям належить велика кількість літаків, що обслуговують КОКЕСНА.

 

Міжнародна асоціація цивільних аеропортів (ИКАА) створена в 1962, штаб-квартира в Парижу, дійсних членів – 113 (208 аеропортів з 65 країн); асоційованих – 19; почесних – 4. Аеропорт Шереметьєво – член ИКАА. Основні завдання: сприяння розвитку співробітництва між цивільними аеропортами всіх країн, виробітку загальних позицій членів ИКАА, а також розвитку цивільних аеропортів в інтересах повітряного транспорту в цілому, ИКАА має спеціальний консультативний статус ООН з питань будівництва й експлуатації аеропортів. Вищий орган – Генеральна асамблея, що керує орган – Адміністративна рада, виконавчі органи – Виконавчі комітети й Генеральний секретаріат. Асоціація співробітничає з ИКАО, з фірмами – виготовлювачами авіаційної техніки й інших міжнародних організацій.

 

Міжнародне суспільство авіаційного електрозв’язку (СИТА) створене в 1949, штаб-квартира в Брюсселі, члени – 206 авіакомпаній з 98 країн. «Аерофлот» – член СИТА з 1958. Мети СИТА: вивчення, створення, придбання, застосування й експлуатація у всіх країнах засобів, необхідних для передачі й обробки інформації, пов’язаної з роботою авіакомпаній – членів СИТА. Вищий керівний орган – Генеральна асамблея, вищий виконавчий орган – Рада директорів, до складу якого входять генеральні директори авіакомпаній – членів СИТА. Із состава Ради директорів Генеральна асамблея призначає Виконавчий комітет, що керує поточною діяльністю суспільства. У своїй діяльності СИТА співробітничає з ИАТА.

 

Рада цивільної авіації арабських держав (КАКАС)створений в 1967, штаб-квартира в Рабаті, члени – 20 держав. Членом КАКАС може бути будь-яка держава – член Ліги арабських держав. Мети КАКАС: вивчення міжнародних стандартів і рекомендацій ИКАО, що представляють інтерес для арабських країн, і міжнародних угод в області цивільної авіації, керівництво науковими дослідженнями з різних аспектів повітряного транспорту й аеронавігації, сприяння поширенню інформації, урегулювання споровши, розбіжностей між державами – членами КАКАС, планування навчання й підготовки фахівців з арабських країн по обслуговуванню цивільної авіації. Діяльність КАКАС сприяє підвищенню ефективності регулярних міжнародних повітряних перевезень, виконуваних авіакомпаніями арабських держав, розширенню внутрішніх і міжнародних маршрутів, модернізації існуючих аеронавігаційних засобів і застосуванню сучасного встаткування для обслуговування повітряного руху в регіоні. Вищий керівний орган – Рада, виконавчі органи – Вик

 

Міжнародна асоціація цивільних аеропортів (ИКАА) створенав 1962, штаб-квартира в Парижу, дійсних членів – 113 (208 аеропортів з 65 країн); асоційованих – 19; почесних – 4. Аеропорт Шереметьєво – член ИКАА. Основні завдання: сприяння розвитку співробітництва між цивільними аеропортами всіх країн, виробітку загальних позицій членів ИКАА, а також розвитку цивільних аеропортів в інтересах повітряного транспорту в цілому, ИКАА має спеціальний консультативний статус ООН з питань будівництва й експлуатації аеропортів. Вищий орган – Генеральна асамблея, що керує орган – Адміністративна рада, виконавчі органи – Виконавчі комітети й Генеральний секретаріат. Асоціація співробітничає з ИКАО, з фірмами – виготовлювачами авіаційної техніки й інших міжнародних організацій.


[1] Радянський Союз відмовився від участі в роботі Чиказької конференції з огляду на те, що для участі в її роботі було запрошено деякі фашистські та профашистські держави, зокрема, Іспанію.

[2] Україна приєдналася до ЄКЦА в 1999 р..


Читайте також:

  1. V. Антропогенне забруднення навколоземного простору.
  2. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  3. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  4. Аналіз використання капіталу.
  5. Аналіз використання матеріальних ресурсів
  6. Аналіз використання матеріальних ресурсів.
  7. Аналіз використання обладнання.
  8. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  9. Аналіз використання робочого часу на підприємстві
  10. Аналіз використання фонду робочого часу.
  11. Аналіз ефективності використання каналів розподілу
  12. Аналіз ефективності використання оборотних активів




Переглядів: 684

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Лекція 4.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.