МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фірмовий стиль і його елементи.Коди EAN
Фірмовий стиль – це сукупність засобів (кольорів, слів та словосполучень, графіків і друку), які забезпечують бажане відокремлення товарів продуцента від продукції конкурентів. Виділяють наступні складові фірмового стилю: v товарний знак; v логотип – оригінальне зображення повної або скороченої назви фірми; v фірмовий колір – сполучення кольорів; v фірмовий комплект шрифтів; v фірмові константи – формат друку, система друкарського набору тексту і виконання ілюстрацій. 1. Товарний знак (інші використовувані назви: знак обслуговування, торгова марка, фірмовий знак, є центральним елементом фірмового стилю. Товарний знак (ТЗ) являє собою зареєстровані у встановленому порядку образотворчі, словесні, об'ємні, звукові позначення чи їхні комбінації, що використовуються власником ТЗ для ідентифікації своїх товарів. 2. Фірмовий шрифтовий напис (логотип) - оригінальний напис скороченого найменування фірми, товарної групи, виробленою даною фірмою, 3.Фірмовий блок (ФБ) являє собою традиційне, часто уживане сполучення декількох елементів фірмового стилю. Найчастіше - це образотворчий ТЗ (товарна емблема) і логотип, наприклад, - фірмовий блок фірми "Адідас". Фірмовий блок може також містити повну офіційну назва фірми, його поштові і банківські реквізити (наприклад, на фірмових бланках). Іноді ФБ включає і фірмове гасло. 4. Фірмове гасло (слоган) являє собою постійно використовуваний фірмовий оригінальний девіз. Деякі слогани реєструються як товарні знаки. Слоган може містити основні принципи діяльності фірми, її кредо: наприклад, фірма "Найк": "Тільки зроби це!" 5. Фірмовий колір (кольори) також є найважливішим елементом ФС, одним з компонентів загальної картини образа фірми. Колір робить елементи ФС більш привабливими, що краще запам'ятовуються, які дозволяють зробити сильний емоційний вплив. За деякими типами продукції і послуг конкретні кольори закріпилися досить міцно. При цьому можна назвати стійкі асоціації всієї діяльності, зв'язаної з морем і водою, із блакитним кольором; авіації - зі сріблистим; рослинництва і продуктів його переробки - із зеленим і т.п. Як найбільше відомі приклади використання фірмових кольорів можна назвати наступні: мережа ресторанів "Макдональдс" - червоний і жовтий; лідер світового виробництва фототоварів "Кодак" - жовтий і золотавий; 1ВМ — синій; "Пепсі - синій, білий, червоний. 6. Фірмовий комплект шрифтів може підкреслювати різні особливості образа марки, вносити свій внесок у формування ФС. Шрифт може сприйматися як "мужній" чи "жіночний", "легкий" і "важкий", "елегантний" чи "грубий", "міцний", "діловий" і т.п. Задача розроблювачів ФС - знайти "свій" шрифт, який би вписувався в образ марки. Існує безліч типів шрифтів, що умовно поділяються на великі групи: латинські, рубані, похилі, орнаментовані й ін. Групи шрифтів включають велика кількість гарнітур, що відрізняються накресленням, шириною, насиченістю і т.д. 7. Корпоративний герой (КГ) - важлива частина зформованого іміджу фірми. Коммунікатор як би персоніфікує сам себе, розробляючи постійний, стійкий образ свого представника, посередника (коммуниканта) у комунікаціях з цільовою аудиторією. Наприклад, провізор Марія, що одержала в телеглядачів прізвисько Леді Панадол, символізує професійну компетентність і м'яку, ненав'язливу уважність до болів простих споживачів. КГ може також уособлювати фантазийно-идеальный образ споживача. Прикладом тому можуть служити Ковбой Мальборо і Шукач пригод у рекламі Кемел. Обоє героїв явно претендують на лаври суперменів. І, як видно, передбачається, що курці сигарет цих марок підсвідомо будуть ідентифікувати себе з цими корпоративними героями. Інші фірмові константи. Їхній перелік постійно росте, включаючи такі поки екзотичні елементи, як фірмовий прапор, фірмовий гімн, корпоративна легенда (фірмова байка) і ін. Деякі елементи діяльності фірми, у тому числі в сфері комунікацій, що характеризуються сталістю, обов'язковим і довгостроковим характером використання, грають настільки важливу роль у формуванні образа фірми, що також можуть бути віднесені до елементів його ФС. До зазначених констант можуть бути віднесені різні емблеми фірми, що не одержали в силу яких-небудь причин правового захисту і не є ТЗ. Елементами ФС можна назвати також фірмові особливості дизайну. Наприклад, малюнок радіаторних ґрат автомобілів фірми ВМW залишається незмінним уже тривалий час, незважаючи на те, що зовнішній вигляд, силует автомашин цієї фірми постійно і ґрунтовно міняється. Фірма може розробити оригінальні сигнатури і піктограми - абстрактні графічні символи, що позначають товарні групи, розміщення служб і іншу інформацію (наприклад, у фірмових підприємствах роздрібної торгівлі). Основними носіями елементів ФС є наступні: 1. Друкована реклама фірми: плакати, листівки, проспекти, каталоги, буклети, календарі (настінні ікишенькові) і т.д. 2. Засоби ПР: пропагандистський проспект, журнали, 3. Сувенірна реклама: пакети з поліетилена, авто ручки, настільні прилади, сувенірна поздравительная листівка й ін. 4. Елементи діловодства: фірмові бланки (для міжнародного переписування, для комерційного листа, для наказів, для внутрішнього переписування і т.д.), фірмовий конверт (звичайний і для міжнародного переписування), фірмові папки-реєстратори, фірмові записні книжки, фірмові насольные семиденки, фірмові блоки паперів для 5. Документи і посвідчення: пропуски, візитні картки, посвідчення співробітників, значки. 6. Елементи службових интеръеров: панно на стінах, 7. Інші носії: фірмовий рекламний прапор, од носторонний і двосторонній вимпели, фірмовий пакувальний папір, ярлики, запрошувальні білети, фірмовий одяг співробітників, зображення на бортах транспортних засобів фірми і т.д. Основними цілями фірмового стилю можна назвати, по-перше, ідентифікацію виробів фірми між собою і вказівка на їхній зв'язок з фірмою; по-друге, виділення товарів фірми з загальної маси аналогічних товарів її конкурентів. Показові в цьому відношенні іноді використовувані в літературі синоніми терміна "фірмовий стиль": "система фірмової ідентифікації". Фірмовий стиль приносить його власнику наступні переваги: v Допомагає споживачу орієнтуватись в потоці інформації, швидко і безпомилково знайти товар фірми, яка вже завоювала його смаки. v Дозволяє фірмі з меншими витратами виводити на ринок свої нові товари. v Підвищує ефективність реклами. v Знижує витрати на формування комунікацій внаслідок підвищення ефективності реклами. v Допомагає досягнути необхідної єдності не тільки реклами, але і інших засобів маркетингових коммунікацій фірми (наприклад, паблик рилейшнз: проведення прес-конференцій, випуск престижних проспектів і т.п.). v Сприяє підвищенню корпоративного духу, об¢єднує співробітників, виробляє почуття "фірмовий патріотизм". v Позитивно впливає на естетичний рівень фірми.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|