МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальний план будови нервової системиБіологічне значення нервової системи Вид заняття: лекція Мета заняття: встановити біологічне значення нервової системи; поглибити знання про будову нервової тканини, нейрона, природу нервового імпульсу; з’ясувати спосіб передачі електричних імпульсів за допомогою синапсів; довести, що нервова регуляція має рефлекторний характер; обґрунтувати шкідливий вплив алкоголю на формування нервової системи; сприяти вихованню наукового світогляду студентів.
Студенти повинні знати: - поняття ВНД як фізіологічної основи психічних процесів; - природжені та набуті механізми регуляції поведінки; безумовні та умовні рефлекси, інстинкти; - значення мови як другої сигнальної системи; - значення нервової системи в регуляції та узгодженні функцій організму, взаємозв’язку організму з довкіллям; - будову та функції нервової системи; - інтеграцію нервової та гуморальної регуляцій в організмі; - вікові особливості діяльності нервової системи та рефлекторних реакцій. Студенти повинні вміти: - пояснювати зв'язок між будовою та функціями органів і структур нервової системи; - визначати будову рефлекторної дуги; - досліджувати окремі безумовні та умовні рефлекси.
Міжпредметні зв’язки: фізика, медицина.
Забезпечення заняття: атласи з нормальної фізіології, навчально-методичні картки, тематична презентація, неврологічний молоточок.
Нервова система є регулюючою та контролюючою системою організму. Вона регулює, поєднує, узгоджує діяльність органів і систем організму, обумовлює оптимум функціонування, об’єднуючі усі частини організму в єдине ціле. Нервова система забезпечує зв'язок організму з навколишнім середовищем, а також діяльність людини не тільки як біологічної, але і соціальної істоти. Нервова система забезпечує психічні процеси (сприйняття, мовлення, навчання, пам'ять, мислення, емоції), за допомогою яких людина не тільки пізнає навколишнє середовище, але й змінює його.
- регулює роботу органів та систем органів; - узгоджує між собою діяльність різних органів і систем органів; - забезпечує зв'язок організму з зовнішнім середовищем і здійснює пристосування організму до змінний умов цього середовища; - забезпечує діяльність людини як соціальної істоти.
Нервова тканина складається з нейронів та нейроглії. Основною структурно-функціональною одиницею нервової системи є нейрон (від грец. neuron – нерв). Нейрон- це нервова клітина, яка сприймає, переробляє подразнення і передає їх до різних органів тіла або інших нейронів. Нейроглія – клітини нервової тканини, що не здатні генерувати імпульси, але забезпечують захист і живлення нейронів. Читайте також:
|
||||||||
|