МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальний план будови нервової системиБіологічне значення нервової системи Вид заняття: лекція Мета заняття: встановити біологічне значення нервової системи; поглибити знання про будову нервової тканини, нейрона, природу нервового імпульсу; з’ясувати спосіб передачі електричних імпульсів за допомогою синапсів; довести, що нервова регуляція має рефлекторний характер; обґрунтувати шкідливий вплив алкоголю на формування нервової системи; сприяти вихованню наукового світогляду студентів.
Студенти повинні знати: - поняття ВНД як фізіологічної основи психічних процесів; - природжені та набуті механізми регуляції поведінки; безумовні та умовні рефлекси, інстинкти; - значення мови як другої сигнальної системи; - значення нервової системи в регуляції та узгодженні функцій організму, взаємозв’язку організму з довкіллям; - будову та функції нервової системи; - інтеграцію нервової та гуморальної регуляцій в організмі; - вікові особливості діяльності нервової системи та рефлекторних реакцій. Студенти повинні вміти: - пояснювати зв'язок між будовою та функціями органів і структур нервової системи; - визначати будову рефлекторної дуги; - досліджувати окремі безумовні та умовні рефлекси.
Міжпредметні зв’язки: фізика, медицина.
Забезпечення заняття: атласи з нормальної фізіології, навчально-методичні картки, тематична презентація, неврологічний молоточок.
Нервова система є регулюючою та контролюючою системою організму. Вона регулює, поєднує, узгоджує діяльність органів і систем організму, обумовлює оптимум функціонування, об’єднуючі усі частини організму в єдине ціле. Нервова система забезпечує зв'язок організму з навколишнім середовищем, а також діяльність людини не тільки як біологічної, але і соціальної істоти. Нервова система забезпечує психічні процеси (сприйняття, мовлення, навчання, пам'ять, мислення, емоції), за допомогою яких людина не тільки пізнає навколишнє середовище, але й змінює його.
- регулює роботу органів та систем органів; - узгоджує між собою діяльність різних органів і систем органів; - забезпечує зв'язок організму з зовнішнім середовищем і здійснює пристосування організму до змінний умов цього середовища; - забезпечує діяльність людини як соціальної істоти.
Нервова тканина складається з нейронів та нейроглії. Основною структурно-функціональною одиницею нервової системи є нейрон (від грец. neuron – нерв). Нейрон- це нервова клітина, яка сприймає, переробляє подразнення і передає їх до різних органів тіла або інших нейронів. Нейроглія – клітини нервової тканини, що не здатні генерувати імпульси, але забезпечують захист і живлення нейронів. Читайте також:
|
||||||||
|