Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СТОРІНКИ 3-N

СТОРІНКА 2

СТОРІНКА 1

Схема виконання контрольної роботи.

Прийоми та методи досягнення комунікативного ефекту” – 4 год.

Контрольна робота

КОМУНІКАТИВНОГО ЕФЕКТУ

ТЕМА 4. ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ ДОСЯГНЕННЯ

Завдання для контрольної роботи: побудувати модель ефективної комунікації для обраної студентом сфери масовоінформаційної діяльності з використанням попередньо засвоєного лекційного матеріалу та відповідно до схеми виконання контрольної роботи.

 

1. Заповнити інформаційний блок роботи за зразком:

Модель ефективної комунікації

контрольна робота

з курсу „Комунікаційні технології”

студент_ 4 курсу

відділення журналістики

групи ____

Прізвище, ім’я

Дата підпис

Предмет дослідження:поширення інформації у сфері/ситуації: (на вибір студента вказати сферу комунікації, наприклад: рекламної, масовоінформаційної, комунікації або інформування, побутового мовлення, поширення інформації локальній у мережі тощо).

Комунікативна мета: вказати власнукомунікативну мету. Важливо!Комунікативна мета не може формулюватися у вигляді розказати про…, поінформувати когось…, наказати щось… – такий підхід є свідченням непрофесійності дослідника й зумовлює низьку оцінку роботи.

Модель комунікації: вказати, за якою моделлю була побудована комунікація: резонансною чи ієрархічною.

Комунікативний ефект: чітко вказати на комунікативний ефект (ефекти), який має спричинити твір.

2. Подати власнийтекст повідомлення, вказати які його елементи забезпечують реалізацію комунікативної мети (для аналізу студент зобов’язаний попередньо створити текст будь-якого жанру). Обґрунтувати доцільність обсягу твору та жанр.

3. Проаналізувати поданий текст відповідно до позицій, відображених у таблиці.

4. Зробити висновок про ефективність застосованої моделі, чітко вказати на можливі вади сприймання твору, запропонувати шляхи підвищення ефективності комунікації для різних умов спілкування.


Схема аналізу твору в контрольній роботі

Позиція аналізу Зміст дослідження
1. Зміст повідомлення Описати факти, відобразити фактологічну структуру твору, вказавши на зв’язки між елементами змісту та дати коротку характеристику логічності повідомлення.
2. Емоційне тло повідомлення Вказати на експресиви в повідомленні, розкрити їх значення, коротко проаналізувати повідомлення щодо емоційної цілісності.
3. Очікування комуніката Проаналізувати заголовковий комплекс і визначити, які очікування в ньому закладені, виявити як вони задовольняються текстом, встановити їх відповідність комунікативній меті.
4. Комунікативні ефекти Назвати комунікативні ефекти, що формуються повідомленням, класифікувати їх, проаналізувати доцільність формування таких ефектів відповідно до комунікативної мети. Окреслити відповідність твору етичним стандартам.
5. Умови і критерії ефективності комунікації Описати ситуацію спілкування, комунікативний потенціал спілкування. Вказати на способи створення інформаційного комфорту для комуніката, які використані в тексті. Зробити висновок про ефективність комунікації.

 



Читайте також:

  1. Вимоги до бланків документів. Оформлювання сторінки
  2. Завдання режиму сторінки
  3. Основні правила оформлення сторінки документа: поля, абзаци, рубрикація, нумерація сторінок
  4. Оформлення сторінки
  5. Оформлення сторінки документа
  6. Оформлювання сторінки
  7. Правила оформлювання сторінки, рубрикація тексту, правила оформлення заголовків, виділення окремих частин тексту
  8. СТОРІНКИ 3
  9. Сторінки життя З. Фрейда
  10. ТЕМА. ОФОРМЛЕННЯ ТИТУЛЬНОЇ СТОРІНКИ
  11. Установка параметрів сторінки




Переглядів: 596

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання на комунікативну вправність | ТЕОРЕМИ КОМУНІКАЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.