МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||
СТОРІНКИ 3-NСТОРІНКА 2 СТОРІНКА 1 Схема виконання контрольної роботи. Прийоми та методи досягнення комунікативного ефекту” – 4 год. Контрольна робота КОМУНІКАТИВНОГО ЕФЕКТУ ТЕМА 4. ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ ДОСЯГНЕННЯ Завдання для контрольної роботи: побудувати модель ефективної комунікації для обраної студентом сфери масовоінформаційної діяльності з використанням попередньо засвоєного лекційного матеріалу та відповідно до схеми виконання контрольної роботи.
1. Заповнити інформаційний блок роботи за зразком: Модель ефективної комунікації контрольна робота з курсу „Комунікаційні технології” студент_ 4 курсу відділення журналістики групи ____ Прізвище, ім’я Дата підпис Предмет дослідження:поширення інформації у сфері/ситуації: (на вибір студента вказати сферу комунікації, наприклад: рекламної, масовоінформаційної, комунікації або інформування, побутового мовлення, поширення інформації локальній у мережі тощо). Комунікативна мета: вказати власнукомунікативну мету. Важливо!Комунікативна мета не може формулюватися у вигляді розказати про…, поінформувати когось…, наказати щось… – такий підхід є свідченням непрофесійності дослідника й зумовлює низьку оцінку роботи. Модель комунікації: вказати, за якою моделлю була побудована комунікація: резонансною чи ієрархічною. Комунікативний ефект: чітко вказати на комунікативний ефект (ефекти), який має спричинити твір. 2. Подати власнийтекст повідомлення, вказати які його елементи забезпечують реалізацію комунікативної мети (для аналізу студент зобов’язаний попередньо створити текст будь-якого жанру). Обґрунтувати доцільність обсягу твору та жанр. 3. Проаналізувати поданий текст відповідно до позицій, відображених у таблиці. 4. Зробити висновок про ефективність застосованої моделі, чітко вказати на можливі вади сприймання твору, запропонувати шляхи підвищення ефективності комунікації для різних умов спілкування. Схема аналізу твору в контрольній роботі
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|