Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання на комунікативну вправність

Лекція 3. Прийоми реклами та PR: ефективність журналістського матеріалу – 4 год.

ТЕМА 3. ПРИЙОМИ РЕКЛАМИ ТА PR: ЕФЕКТИВНІСТЬ ЖУРНАЛІСТСЬКОГО МАТЕРІАЛУ

Завдання на комунікативну вправність

У письмовій формі довести або спростувати теореми 1-3 із переліку в кінці програми.

Контрольні запитання:

1. Що таке структура твору?

2. Які типи структур твору Ви можете назвати? Дайте їм коротку характеристику.

3. Як формується додатковий смисл у творі? Назвіть типи підтексту.

4. Дайте коротку характеристику структурним прийомам впливу, вкажіть можливості їх використання в конкретних ситуаціях мовлення.

Контрольне завдання:

Підготуватися до тесту за змістом лекції.

Рекомендована література [6, 7, 9, 10, 16, 19, 20, 22-24].

 


Функціональні комунікативні відмінності між рекламою та PR. Рекламна комунікація і її характеристика. Поняття віртуального світу. Проникнення аспектів рекламної комунікації у сферу публічного мовлення: ситуації, типи, образність і символічність, міфотворення. Ефективні прийоми реклами, оцінка їх комунікативного потенціалу: образ-вампір, ефект краю, уведення еталону, типи еталонів, нарощування закономірності та її злам, відтяжка, наклеювання ярликів, „сяючі узагальнення”.

PR як сфера комунікативної діяльності. Жанри інформаційної діяльності в PR. Прийоми підвищення ефективності прес-релізу. Напрямки організаційної діяльності в PR. Поняття інформаційної акції. Прийоми інформаційних акцій: формування порядку денного, „свої хлопці”, просування через медіаторів, зв’язування, використання референтних груп, рефреймінг інформації. Поняття стратегії й тактики впливу: контекст технологій ефективної комунікації.

 

Питання, які повинні бути засвоєні:

1. Реклама та PR як різні види інформаційної діяльності: функціональний аспект.

2. Символічність та віртуальність рекламного світу.

3. Ефективність прийомів реклами, специфіка їх застосування в журналістському творі.

4. Прийоми PR як система забезпечення інформаційних акцій у журналістській діяльності .

Завдання для самостійної роботи (2 год.)

1. Описати приклади використання прийомів реклами і PR у масовій комунікації. (Письмово, 2 прийоми)

У письмовій формі довести або спростувати теореми 17-20 із переліку в кінці програми.

Контрольні запитання:

1. В чому різниця між інформаційною діяльністю в сфері реклами і PR?

2. Назвіть найбільш типові прийоми реклами, що використовуються в журналістських матеріалах? Дайте їм коротку характеристику.

3. Назвіть найбільш типові прийоми PR, що використовуються для забезпечення інформаційних акцій? Дайте їм коротку характеристику.

4. В чому різниця між стратегічними й тактичними підходами до організації інформаційної діяльності?

Контрольне завдання:

Підготуватися до тесту за змістом лекції.

Рекомендована література [4, 6, 11, 12, 15, 20, 26, 30].



Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 1219

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як умова ефективності в комунікації – 2 год. | СТОРІНКИ 3-N

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.