МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання на комунікативну вправністьЛекція 3. Прийоми реклами та PR: ефективність журналістського матеріалу – 4 год. ТЕМА 3. ПРИЙОМИ РЕКЛАМИ ТА PR: ЕФЕКТИВНІСТЬ ЖУРНАЛІСТСЬКОГО МАТЕРІАЛУ Завдання на комунікативну вправність У письмовій формі довести або спростувати теореми 1-3 із переліку в кінці програми. Контрольні запитання: 1. Що таке структура твору? 2. Які типи структур твору Ви можете назвати? Дайте їм коротку характеристику. 3. Як формується додатковий смисл у творі? Назвіть типи підтексту. 4. Дайте коротку характеристику структурним прийомам впливу, вкажіть можливості їх використання в конкретних ситуаціях мовлення. Контрольне завдання: Підготуватися до тесту за змістом лекції. Рекомендована література [6, 7, 9, 10, 16, 19, 20, 22-24].
Функціональні комунікативні відмінності між рекламою та PR. Рекламна комунікація і її характеристика. Поняття віртуального світу. Проникнення аспектів рекламної комунікації у сферу публічного мовлення: ситуації, типи, образність і символічність, міфотворення. Ефективні прийоми реклами, оцінка їх комунікативного потенціалу: образ-вампір, ефект краю, уведення еталону, типи еталонів, нарощування закономірності та її злам, відтяжка, наклеювання ярликів, „сяючі узагальнення”. PR як сфера комунікативної діяльності. Жанри інформаційної діяльності в PR. Прийоми підвищення ефективності прес-релізу. Напрямки організаційної діяльності в PR. Поняття інформаційної акції. Прийоми інформаційних акцій: формування порядку денного, „свої хлопці”, просування через медіаторів, зв’язування, використання референтних груп, рефреймінг інформації. Поняття стратегії й тактики впливу: контекст технологій ефективної комунікації.
Питання, які повинні бути засвоєні: 1. Реклама та PR як різні види інформаційної діяльності: функціональний аспект. 2. Символічність та віртуальність рекламного світу. 3. Ефективність прийомів реклами, специфіка їх застосування в журналістському творі. 4. Прийоми PR як система забезпечення інформаційних акцій у журналістській діяльності . Завдання для самостійної роботи (2 год.) 1. Описати приклади використання прийомів реклами і PR у масовій комунікації. (Письмово, 2 прийоми) У письмовій формі довести або спростувати теореми 17-20 із переліку в кінці програми. Контрольні запитання: 1. В чому різниця між інформаційною діяльністю в сфері реклами і PR? 2. Назвіть найбільш типові прийоми реклами, що використовуються в журналістських матеріалах? Дайте їм коротку характеристику. 3. Назвіть найбільш типові прийоми PR, що використовуються для забезпечення інформаційних акцій? Дайте їм коротку характеристику. 4. В чому різниця між стратегічними й тактичними підходами до організації інформаційної діяльності? Контрольне завдання: Підготуватися до тесту за змістом лекції. Рекомендована література [4, 6, 11, 12, 15, 20, 26, 30]. Читайте також:
|
||||||||
|