Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сторінки життя З. Фрейда

Тема 12. Психодинамічна орієнтація в психології особистості

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3. ТЕОРІЇ ОСОБИСТОСТІ

 

 

Питання лекції

1. Сторінки життя З. Фрейда.

2. Концепція психоаналізу

3. Захисні психічні механізми (за Фрейдом)

 

Зіґмунд Фрейд народився 6 травня 1856 р. у м. Фрайбурзі (колишня Моравія), що входила до складу Австро-Угорщини. Ріс у буржуазній родині середнього статку. В автобіографії (1925) він писав: "Мої батьки були євреями, і я залишився євреєм". У 1873 році вступає на медичний факультет Віденського університету, де виявляє цікавість до таких наук, як порівняльна анатомія, гістологія, фізіологія. Будучи студентом, під керівництвом Брюкке, виконує ряд цілком самостійних досліджень з цих дисциплін. З 1882 року працює лікарем у відділенні внутрішніх хвороб Віденської клініки, далі - у психіатричній клініці під керівництвом Мейнерта.

1885 року їде на річне стажування до Шарко в клініку "Сальпетрієр" (Париж). Там же опановує метод гіпнотерапії. Після повернення прослухав курс лекцій з психології філософа Франца Брентано, після чого у нього виникає інтерес до психічного життя людини і його законів. У 1895 р. розробив метод гіпнотичного катарсису (з грецької - очищення). У 1886 році одружується з Марті Берней. З 1901 року (рік публікації монографії "Тлумачення сновидінь") цілком відмовляється від методу гіпнозу і розробляє оригінальну методику вільних асоціацій. У 1904-1905 роках публікує "Психопатологію повсякденного життя", "Дотепність і його відношення до несвідомого", "Три нариси з теорії сексуальності" і інші відомі монографії. До моменту I Світової війни 3. Фрейд зосереджується на розробці філософських і історико-соціологічних аспектів життя суспільства.

У 1908 р. проходить I Міжнародний психоаналітичний конгрес у Зальцбурзі. У 1909 р. виходить у світ перший 1 міжнародний психоаналітичний журнал. У 1909 р. разом з К.Юнгом відвідує США, читає курс із 5 лекцій у Масачуському університеті, по закінченні курсу одержує ступінь почесного доктора права. У 1910 році створюється міжнародна психоаналітична асоціація. У 1920 році відкривається перший психоаналітичний інститут у Берліні. У 1930 році 3. Фрейд одержує міжнародну премію імені Ґете. У 1936 році стає почесним іноземним членом Королівської наукової спілки Англії. У 1939 році публікує останню велику працю "Мойсей і єдинобожжя", у якому продовжує розвиток своїх культурно-історичних концепцій.

Після окупації нацистами Австрії піддається гонінням, домашньому арешту. За клопотання ряду коронованих осіб і великому викупу, заплаченому нацистам Міжнародним союзом психоаналітичних спілок, зміг виїхати в Лондон, де і помер 23 вересня 1939 року. Не зумів визволити з Австрії сестер, що загинули в газових камерах. В останні роки життя страждав через болісні болі (рак нижньої щелепи). Смерть основоположника психоаналізу ні в якій мірі не спричинила за собою забуття створеного ним напрямку.


Читайте також:

  1. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  2. А. 5-7 день життя.
  3. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  4. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  5. Адаптації до паразитичного способу життя
  6. Анамнез життя
  7. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  8. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  9. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  10. Братства,їх роль в активізації культурного життя 16-17ст.
  11. Братства,їх роль в активізації культурного життя 16-17ст.
  12. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення




Переглядів: 605

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спосіб життя особистості | Концепція психоаналізу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.