Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТОРІНКИ 3

СТОРІНКА 2

СТОРІНКА 1

Контрольна робота „Модель ефективної комунікації” – 4 год.

ТЕМА 4. МОДЕЛЬ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.

Завдання на комунікативну вправність

У письмовій формі довести або спростувати теореми 9 -12 із переліку в кінці програми.

Контрольні запитання:

1. Що таке комунікативна ситуація?

2. Опишіть різні типи комунікативного потенціалу.

3. Назвіть критерії створення інформаційного комфорту.

4. Що таке граф фактологічної структури твору? Дійсності?

Контрольне завдання:

Підготуватися до тесту за змістом лекції.

Рекомендована література [6, 2, 11-13, 20, 26, 30].

 


Завдання для контрольної роботи:проаналізувати ефективність комунікації для обраної студентом сфери масовоінформаційної діяльності з використанням попередньо засвоєного лекційного матеріалу та відповідно до схеми виконання контрольної роботи.

 

1. Заповнити інформаційний блок роботи за зразком:

Модель ефективної комунікації

контрольна робота

з курсу „Комунікаційні технології”

студент_ 4 курсу

відділення журналістики

групи ____

Прізвище, ім’я

Дата підпис

Предмет дослідження:поширення інформації у сфері/ситуації: (на вибір студента вказати сферу комунікації, наприклад: рекламної, масовоінформаційної, комунікації або інформування, побутового мовлення, поширення інформації у локальній мережі тощо).

Комунікативна мета: вказати комунікативну мету, яку ставив перед собою автор твору. Важливо!Комунікативна мета не може формулюватися у вигляді розказати про…, поінформувати когось…, наказати щось… – такий підхід є свідченням непрофесійності дослідника й зумовлює низьку оцінку роботи.

Модель комунікації: вказати, за якою моделлю була побудована комунікація: резонансною чи ієрархічною.

Комунікативний ефект: чітко вказати на комунікативний ефект (ефекти), який планувався автором твору.

 

2. Подати текст повідомлення, вказати, які його елементи забезпечують реалізацію комунікативної мети (для аналізу обирається текст обсягом 1500-2000 символів.

3. Проаналізувати поданий текст відповідно до позицій, відображених у таблиці.

4. Зробити висновок про ефективність використаної моделі, чітко вказати на її вади, запропонувати шляхи підвищення ефективності комунікації.


Схема аналізу твору в контрольній роботі

Позиція аналізу Зміст дослідження
1. Зміст повідомлення Відобразити фактологічну структуру твору, вказавши на зв’язки між елементами змісту та дати коротку характеристику логічності повідомлення.
2. Емоційне тло повідомлення Вказати на експресиви в повідомленні, розкрити їх значення, коротко проаналізувати емоційну структуру повідомлення.
3. Очікування комуніката Проаналізувати заголовковий комплекс і визначити, які очікування в ньому закладені, виявити як вони задовольняються текстом, встановити їх відповідність комунікативній меті.
4. Комунікативні ефекти Вказати на прийоми, що використані у творі. Визначити основний спосіб упливу й допоміжні. Обґрунтувати доцільність їх використання. Описати стратегію й тактику формування комунікативного ефекту.
5. Аналіз ефективності роботи автора Описати можливі негативні ефекти при сприйманні твору, комунікативні девіації, ситуації непорозуміння, продумати систему засобів, що гарантувала б однозначне розуміння твору читачем.

 



Читайте також:

  1. Вимоги до бланків документів. Оформлювання сторінки
  2. Завдання режиму сторінки
  3. Основні правила оформлення сторінки документа: поля, абзаци, рубрикація, нумерація сторінок
  4. Оформлення сторінки
  5. Оформлення сторінки документа
  6. Оформлювання сторінки
  7. Правила оформлювання сторінки, рубрикація тексту, правила оформлення заголовків, виділення окремих частин тексту
  8. СТОРІНКИ 3-N
  9. Сторінки життя З. Фрейда
  10. ТЕМА. ОФОРМЛЕННЯ ТИТУЛЬНОЇ СТОРІНКИ
  11. Установка параметрів сторінки




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 3. Умови та критерії ефективної комунікації – 2 год. | Як умова ефективності в комунікації – 2 год.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.