МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||
СТОРІНКИ 3СТОРІНКА 2 СТОРІНКА 1 Контрольна робота „Модель ефективної комунікації” – 4 год. ТЕМА 4. МОДЕЛЬ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Завдання на комунікативну вправність У письмовій формі довести або спростувати теореми 9 -12 із переліку в кінці програми. Контрольні запитання: 1. Що таке комунікативна ситуація? 2. Опишіть різні типи комунікативного потенціалу. 3. Назвіть критерії створення інформаційного комфорту. 4. Що таке граф фактологічної структури твору? Дійсності? Контрольне завдання: Підготуватися до тесту за змістом лекції. Рекомендована література [6, 2, 11-13, 20, 26, 30].
Завдання для контрольної роботи:проаналізувати ефективність комунікації для обраної студентом сфери масовоінформаційної діяльності з використанням попередньо засвоєного лекційного матеріалу та відповідно до схеми виконання контрольної роботи.
1. Заповнити інформаційний блок роботи за зразком: Модель ефективної комунікації контрольна робота з курсу „Комунікаційні технології” студент_ 4 курсу відділення журналістики групи ____ Прізвище, ім’я Дата підпис Предмет дослідження:поширення інформації у сфері/ситуації: (на вибір студента вказати сферу комунікації, наприклад: рекламної, масовоінформаційної, комунікації або інформування, побутового мовлення, поширення інформації у локальній мережі тощо). Комунікативна мета: вказати комунікативну мету, яку ставив перед собою автор твору. Важливо!Комунікативна мета не може формулюватися у вигляді розказати про…, поінформувати когось…, наказати щось… – такий підхід є свідченням непрофесійності дослідника й зумовлює низьку оцінку роботи. Модель комунікації: вказати, за якою моделлю була побудована комунікація: резонансною чи ієрархічною. Комунікативний ефект: чітко вказати на комунікативний ефект (ефекти), який планувався автором твору.
2. Подати текст повідомлення, вказати, які його елементи забезпечують реалізацію комунікативної мети (для аналізу обирається текст обсягом 1500-2000 символів. 3. Проаналізувати поданий текст відповідно до позицій, відображених у таблиці. 4. Зробити висновок про ефективність використаної моделі, чітко вказати на її вади, запропонувати шляхи підвищення ефективності комунікації. Схема аналізу твору в контрольній роботі
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|