Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Небезпечні зони на будівельному майданчику.

Влаштування доріг і транспортування вантажів.

До початку будівельних робіт повинні бути споруджені під'їзди до бу­дівельного майданчика та внутрішні будівельні дороги, що забезпечують ві­льний доступ транспортних засобів до всіх споруджуваних об'єктів і площа-


док для складування та зберігання матеріалів. При в'їзді на будівельний май­данчик повинна бути встановлена схема руху транспортних засобів, а на уз­біччях доріг і проїздів - добре видимі дорожні знаки, що регламентують по­рядок руху відповідно до Правил дорожнього руху. Для потреб будівництва варто використовувати існуючі дороги постійного призначення. Якщо це не­можливо, то будують тимчасові автомобільні дороги, причому їх проектують так, щоб машини мали круговий проїзд. При влаштуванні тупикових колій підвищується небезпека нещасних випадків.

Тимчасові комунікації водопроводу, каналізації, тепломережі та елект­ромережі в місцях перетинань із дорогами та проїздами заглубляються у зем­лю або влаштовують на висоті, що забезпечує проходження транспортних за­собів, і надійно захищають настилами.

Для безпечного руху автомобілів і інших видів транспортних засобів повинні бути заздалегідь установлені залежно від стану доріг гранично при­пустимі швидкості руху. Швидкість руху автотранспорту поблизу місць про­вадження робіт не повинна перевищувати 10 км/год на прямих ділянках і 5 км/год на поворотах. На дорогах, особливо перед небезпечними зонами, установлюються огородження та попереджувальні написи і сигнали, які по­винні бути добре видні як удень, так і вночі.

Попереджуючі знаки встановлюють до початку небезпечного шляху ділянки поза населеними пунктами на відстані 150...300 м, а в населених пунктах за 50... 100 м. Другий знак установлюється не менш чим за 50 м до небезпечної ділянки.

При організації будівельного майданчика, розміщенні робочих місць, проїздів, проходів необхідно встановити небезпечні для людей зони.

Під небезпечною зоною розуміють частина простору, у якій діють по­стійно або виникають періодично фактори, що створюють загрозу життю і здоров'ю працюючих. Небезпечні зони позначаються знаками безпеки та на­писами встановленої форми. Всі небезпечні для людей зони розділяються на дві групи: зони з постійно діючими небезпечними виробничими факторами; зони з потенційно діючими небезпечними виробничими факторами.

При виробництві будівельно-монтажних робіт у небезпечних зонах, за­безпечення безпеки робіт - завдання першочергове.

На будівельному майданчику, як правило, здебільшого причиною тра­вматизму є падіння предметів з висоти споруджуваного будинку. Важливою профілактичною мірою скорочення травматизму з даної причини є правильне визначення розмірів небезпечної зони, безпечна організація робіт. У небезпе­чну зону входить простір, що примикає безпосередньо до споруджуваного об'єкта та розташований по його периметру. Правильне визначення розмірів небезпечної зони має велике значення при будівництві об'єктів підвищеної поверховості в населених пунктах, де площа будівельного майданчика обме-


жена та насичена різними конструкціями, матеріалами, механізмами і маши­нами. Величина небезпечної зони залежить від висоти будинку і визначається по СНіП ІІІ-4-80*.

Якщо на будівельному майданчику проходить лінія електропередачі, то необхідно встановити величину охоронної зони. Охоронна зона уздовж пові­тряних ліній електропередач - ділянка землі, що знаходиться між вертикаль­ними площинами, які проходять через паралельні прямі, та знаходяться від крайніх проводів на визначений відстані.

Робота будівельних машин під проводами повітряної лінії електропе­редачі, що перебувають під напругою 110 кВ і більше, допускається, якщо відстань від верхньої частини піднімальної машини або вантажу в будь-якому положенні до проводів не менш величини небезпечної зони.

Своєчасне визначення небезпечних зон, пристрій відповідних огоро­джень, правильна організація робіт забезпечують безпечну роботу на будіве­льному майданчику.


Читайте також:

  1. Вибухонебезпечні зони.
  2. Газонебезпечні роботи
  3. Генеральні плани промислових підприємств. Планування та забудова виробничого майданчику.
  4. Геологічні небезпечні явища
  5. Геологічні небезпечні явища
  6. Геологічні небезпечні явища.
  7. Геологічно небезпечні явища
  8. Геологічно небезпечні явища
  9. Геологічно небезпечні явища.
  10. Гідрологічні небезпечні явища
  11. Гідрологічні небезпечні явища
  12. Джерела небезпек, небезпечні ситуації та вражаючі фактори




Переглядів: 835

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення охорони праці та техніки безпеки при ви­конанні будівельно-монтажних робіт. | Техніка безпеки при виробництві земельних робіт.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.