МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Небезпечні зони на будівельному майданчику.Влаштування доріг і транспортування вантажів. До початку будівельних робіт повинні бути споруджені під'їзди до будівельного майданчика та внутрішні будівельні дороги, що забезпечують вільний доступ транспортних засобів до всіх споруджуваних об'єктів і площа- док для складування та зберігання матеріалів. При в'їзді на будівельний майданчик повинна бути встановлена схема руху транспортних засобів, а на узбіччях доріг і проїздів - добре видимі дорожні знаки, що регламентують порядок руху відповідно до Правил дорожнього руху. Для потреб будівництва варто використовувати існуючі дороги постійного призначення. Якщо це неможливо, то будують тимчасові автомобільні дороги, причому їх проектують так, щоб машини мали круговий проїзд. При влаштуванні тупикових колій підвищується небезпека нещасних випадків. Тимчасові комунікації водопроводу, каналізації, тепломережі та електромережі в місцях перетинань із дорогами та проїздами заглубляються у землю або влаштовують на висоті, що забезпечує проходження транспортних засобів, і надійно захищають настилами. Для безпечного руху автомобілів і інших видів транспортних засобів повинні бути заздалегідь установлені залежно від стану доріг гранично припустимі швидкості руху. Швидкість руху автотранспорту поблизу місць провадження робіт не повинна перевищувати 10 км/год на прямих ділянках і 5 км/год на поворотах. На дорогах, особливо перед небезпечними зонами, установлюються огородження та попереджувальні написи і сигнали, які повинні бути добре видні як удень, так і вночі. Попереджуючі знаки встановлюють до початку небезпечного шляху ділянки поза населеними пунктами на відстані 150...300 м, а в населених пунктах за 50... 100 м. Другий знак установлюється не менш чим за 50 м до небезпечної ділянки. При організації будівельного майданчика, розміщенні робочих місць, проїздів, проходів необхідно встановити небезпечні для людей зони. Під небезпечною зоною розуміють частина простору, у якій діють постійно або виникають періодично фактори, що створюють загрозу життю і здоров'ю працюючих. Небезпечні зони позначаються знаками безпеки та написами встановленої форми. Всі небезпечні для людей зони розділяються на дві групи: зони з постійно діючими небезпечними виробничими факторами; зони з потенційно діючими небезпечними виробничими факторами. При виробництві будівельно-монтажних робіт у небезпечних зонах, забезпечення безпеки робіт - завдання першочергове. На будівельному майданчику, як правило, здебільшого причиною травматизму є падіння предметів з висоти споруджуваного будинку. Важливою профілактичною мірою скорочення травматизму з даної причини є правильне визначення розмірів небезпечної зони, безпечна організація робіт. У небезпечну зону входить простір, що примикає безпосередньо до споруджуваного об'єкта та розташований по його периметру. Правильне визначення розмірів небезпечної зони має велике значення при будівництві об'єктів підвищеної поверховості в населених пунктах, де площа будівельного майданчика обме- жена та насичена різними конструкціями, матеріалами, механізмами і машинами. Величина небезпечної зони залежить від висоти будинку і визначається по СНіП ІІІ-4-80*. Якщо на будівельному майданчику проходить лінія електропередачі, то необхідно встановити величину охоронної зони. Охоронна зона уздовж повітряних ліній електропередач - ділянка землі, що знаходиться між вертикальними площинами, які проходять через паралельні прямі, та знаходяться від крайніх проводів на визначений відстані. Робота будівельних машин під проводами повітряної лінії електропередачі, що перебувають під напругою 110 кВ і більше, допускається, якщо відстань від верхньої частини піднімальної машини або вантажу в будь-якому положенні до проводів не менш величини небезпечної зони. Своєчасне визначення небезпечних зон, пристрій відповідних огороджень, правильна організація робіт забезпечують безпечну роботу на будівельному майданчику. Читайте також:
|
||||||||
|