МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура та особливості діючої або базової програми.Підготовка педагога до уроку. Підготовка педагога до уроку має 2 етапи: попередній та опосередкований. Попередній – аналіз за минулий рік, виявлення недоліків і складання планів роботи на майбутній рік (річний план, графік, поурочний план – конспект уроку перших занять). Опосередкований – підготовка до конкретного уроку, планування його змісту, організацїя матеріального і методичного забезпечення.
Тема 13: Фізичне виховання учнів ПТУ та студентів. План 1. Значення, мета та задачі фізичного виховання студентів. 2. Структура та особливості діючої або базової програми. 3. Основні напрямки діяльності кафедри фізичного виховання. 4. Специфічні особливості роботи викладача фізичного виховання ВУЗу. 5. Основні напрямки діяльності спортивно-оздоровчого центра.
1. Значення, мета та задачі фізичного виховання студентів. Фізичне виховання студентів – нерозірвана складова частина вищої гуманітарної освіти. Структура фізичної культури студентів включає 3 відносних самостійних блоки: фізичне виховання, студентський активний та активний дозвіл. Мета фізичного виховання у ВУЗах–сприяти підготовці гармонійно-розвинутих висококваліфікованих спеціалістів. У вузах передбачено вирішення наступних задач:
Базова програма у фізичному вихованні для ВНЗ I-II, III-IV рівнів акредитації є нормативною. Програма виділяє 3 основні форми фізкультурної діяльності студентів: 1. форма – реалізується на академічних заняттях в учбовий час, вимагає вирішення трьох задач: освітніх, виховних та оздоровчих; 2. форма – передбачає заняття спортом у позаурочний час. Максимальний розвиток рухових здібностей, який забезпечує досягнення високих рівнів та спортивно-технічної майстерності; 3. форма – активне дозвілля – передбачає організацію занять у позаурочний час, використання різних форм і засобів фізичної культури. 3. Основні напрямки діяльності кафедри фізичного виховання Відповідальність за постановку та проведення занять навчально-тренувального процесу покладені на кафедру фізичного виховання ВУЗу. В комплекс заходів з організації педагогічного процесу кафедри входять наступні приоритетні напрями:
Читайте також:
|
||||||||
|