Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура та особливості діючої або базової програми.

Підготовка педагога до уроку.

Підготовка педагога до уроку має 2 етапи: попередній та опосередкований.

Попередній – аналіз за минулий рік, виявлення недоліків і складання планів роботи на майбутній рік (річний план, графік, поурочний план – конспект уроку перших занять).

Опосередкований – підготовка до конкретного уроку, планування його змісту, організацїя матеріального і методичного забезпечення.

 

 

Тема 13: Фізичне виховання учнів ПТУ та студентів.

План

1. Значення, мета та задачі фізичного виховання студентів.

2. Структура та особливості діючої або базової програми.

3. Основні напрямки діяльності кафедри фізичного виховання.

4. Специфічні особливості роботи викладача фізичного виховання ВУЗу.

5. Основні напрямки діяльності спортивно-оздоровчого центра.

 

1. Значення, мета та задачі фізичного виховання студентів.

Фізичне виховання студентів – нерозірвана складова частина вищої гуманітарної освіти.

Структура фізичної культури студентів включає 3 відносних самостійних блоки: фізичне виховання, студентський активний та активний дозвіл.

Мета фізичного виховання у ВУЗахсприяти підготовці гармонійно-розвинутих висококваліфікованих спеціалістів. У вузах передбачено вирішення наступних задач:

  1. знання та дотримання основ здорового способу життя;
  2. знання основ організації та методики найбільш ефективних видів і форм раціональної рухової діяльності і вміння застосовувати їх на практиці;
  3. знання основ методики оздоровлення і фізичного вдосконалення,
  4. знання основ професійно-прикладної фізичної підготовки;
  5. знання основ фізичного виховання різних верств населення;
  6. прищеплення стійкої звички до щоденних занять фізичними вправами;
  7. систематичне фізичне тренування з оздоровчою чи спортивною направленістю;
  8. виконання нормативів професійно-прикладної психофізичної підготовки;
  9. інформування про головні цінності фізичної культури та спорту;

Базова програма у фізичному вихованні для ВНЗ I-II, III-IV рівнів акредитації є нормативною.

Програма виділяє 3 основні форми фізкультурної діяльності студентів:

1. форма – реалізується на академічних заняттях в учбовий час, вимагає вирішення трьох задач: освітніх, виховних та оздоровчих;

2. форма – передбачає заняття спортом у позаурочний час. Максимальний розвиток рухових здібностей, який забезпечує досягнення високих рівнів та спортивно-технічної майстерності;

3. форма – активне дозвілля – передбачає організацію занять у позаурочний час, використання різних форм і засобів фізичної культури.

3. Основні напрямки діяльності кафедри фізичного виховання

Відповідальність за постановку та проведення занять навчально-тренувального процесу покладені на кафедру фізичного виховання ВУЗу.

В комплекс заходів з організації педагогічного процесу кафедри входять наступні приоритетні напрями:

  1. патріотичне виховання і розвиток спеціально значущих рис особистості студентів;
  2. формування їх наукового світобачення;
  3. організація поточного контролю та оцінка фізичної підготовленості студентів;
  4. поетапне формування спортивно-технічної майстерності студентів, які займаються на відділені спортивного вдосконалення;
  5. організація наукових досягнень з рішення прикладних задач фізичного виховання студентів;
  6. матеріально-технічне забезпечення навчально-тренувального процесу та його фінансування;
  7. надання оздоровчих послуг студентам та населенню;

Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  8. Аграрне виробництво і його особливості
  9. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  10. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  11. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  12. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ




Переглядів: 684

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання фізичного виховання у старшому шкільному віці. | Тема 14: Загальні положення фізичної реабілітації в спеціальних медичних групах у школах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.