Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання фізичного виховання у старшому шкільному віці.

Завдання фізичного виховання у середньому шкільному віці.

Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці.

Особливості навчання руховим діям школярів.

Зміст і особливості викладення предмету „фізична культура” в школі.

Знання, отриманні на інших уроках допомагають зрозуміти учням вплив фізичних вправ та організм. На практиці ЗОШ діє базова програма з фізичного, в якій регламентовані вимоги до учбового предмету „фізична культура”, передбачені мета і задачі, організаційно-методичні вказівки, приблизний розподіл часу, базовий розділ змісту.

В ЗОШ, ліцеях, тощо фізичне виховання організовуються на основі викладання спеціальної учбової дисципліни – фізична культура.

Разом з навчанням руховим діям треба навчати розумовим та інтелектуальним знанням, треба дотримуватись усіх етапів навчання рухової дії.

Компоненти змісту навчання рухової дії:

1. створення посилань та стимулів учбової діяльності;

2. сприйняття учнями нового матеріалу;

3. оволодіння технікою рухової дії на основі придбаних знань;

4. досвід застосування спеціальних знань, рухових вмінь та навичок в більш складних умовах;

5. формування гармонійної тілобудови, попередження порушення постави, розвиток рухових якостей необхідних для освоєння рухової дії;

6. самоконтроль, аналіз, взаємооцінка та самооцінка учнями досягнутого результату в засвоєнні техніки рухової дії.

1. сприяти укріпленню здоров’я;

2. створювати школу рухів на основі вдосконалення вмінь та навичок придбаних у дошкільному віці і поповнювання їх порівняно нескладними по координації рухами;

3. сприяти розвитку рухових якостей;

4. формувати навичку правильної постави;

5. прищеплювати основи знань про режим дня, особисту гігієну, значення фізичних вправ для здоров’я;

6. виховувати стійкий інтерес та звичку до систематичних занять фізичними вправами;

7. формувати навички культури поведінки.

1. сприяти укріпленню здоров’я нормальному фізичному розвитку;

  1. сприяти розвитку рухових якостей;
  2. закріплювати навичку правильної постави;
  3. формувати раціональні і складні життєво-прикладні і спортивні види рухів в ігровій і змагальній обстановці;
  4. навчати основам техніки виконання легкої атлетики, гімнастики, плавання, спортивних ігор;
  5. ознайомити з основами самоконтролю та дозування навантаження за показниками ЧСС під час занять фізичними вправами.

Старший шкільний вік відноситься до початку юнацького і співпадає з закінченням періоду статевого дозрівання:

1. укріплювати здоров’я і сприяти всебічному фізичному розвитку, досягненню та підтримці високої працездатності в процесі навчання;

  1. забезпечувати всебічний розвиток всіх рухових якостей ;
  2. поглиблювати знання з основ спортивного тренування і самоконтролю;
  3. формувати стійку звичку до самостійних занять фізичними вправами, вміння скласти індивідуальну програму занять фізичними вправами і систематичного виконувати її в процесі самовдосконалення.

Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  10. Аудит, його мета та завдання
  11. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  12. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.




Переглядів: 843

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів. | Структура та особливості діючої або базової програми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.