МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання фізичного виховання у старшому шкільному віці.Завдання фізичного виховання у середньому шкільному віці. Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці. Особливості навчання руховим діям школярів. Зміст і особливості викладення предмету „фізична культура” в школі. Знання, отриманні на інших уроках допомагають зрозуміти учням вплив фізичних вправ та організм. На практиці ЗОШ діє базова програма з фізичного, в якій регламентовані вимоги до учбового предмету „фізична культура”, передбачені мета і задачі, організаційно-методичні вказівки, приблизний розподіл часу, базовий розділ змісту. В ЗОШ, ліцеях, тощо фізичне виховання організовуються на основі викладання спеціальної учбової дисципліни – фізична культура. Разом з навчанням руховим діям треба навчати розумовим та інтелектуальним знанням, треба дотримуватись усіх етапів навчання рухової дії. Компоненти змісту навчання рухової дії: 1. створення посилань та стимулів учбової діяльності; 2. сприйняття учнями нового матеріалу; 3. оволодіння технікою рухової дії на основі придбаних знань; 4. досвід застосування спеціальних знань, рухових вмінь та навичок в більш складних умовах; 5. формування гармонійної тілобудови, попередження порушення постави, розвиток рухових якостей необхідних для освоєння рухової дії; 6. самоконтроль, аналіз, взаємооцінка та самооцінка учнями досягнутого результату в засвоєнні техніки рухової дії. 1. сприяти укріпленню здоров’я; 2. створювати школу рухів на основі вдосконалення вмінь та навичок придбаних у дошкільному віці і поповнювання їх порівняно нескладними по координації рухами; 3. сприяти розвитку рухових якостей; 4. формувати навичку правильної постави; 5. прищеплювати основи знань про режим дня, особисту гігієну, значення фізичних вправ для здоров’я; 6. виховувати стійкий інтерес та звичку до систематичних занять фізичними вправами; 7. формувати навички культури поведінки. 1. сприяти укріпленню здоров’я нормальному фізичному розвитку;
Старший шкільний вік відноситься до початку юнацького і співпадає з закінченням періоду статевого дозрівання: 1. укріплювати здоров’я і сприяти всебічному фізичному розвитку, досягненню та підтримці високої працездатності в процесі навчання;
Читайте також:
|
||||||||
|