Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання фізичного виховання у старшому шкільному віці.

Завдання фізичного виховання у середньому шкільному віці.

Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці.

Особливості навчання руховим діям школярів.

Зміст і особливості викладення предмету „фізична культура” в школі.

Знання, отриманні на інших уроках допомагають зрозуміти учням вплив фізичних вправ та організм. На практиці ЗОШ діє базова програма з фізичного, в якій регламентовані вимоги до учбового предмету „фізична культура”, передбачені мета і задачі, організаційно-методичні вказівки, приблизний розподіл часу, базовий розділ змісту.

В ЗОШ, ліцеях, тощо фізичне виховання організовуються на основі викладання спеціальної учбової дисципліни – фізична культура.

Разом з навчанням руховим діям треба навчати розумовим та інтелектуальним знанням, треба дотримуватись усіх етапів навчання рухової дії.

Компоненти змісту навчання рухової дії:

1. створення посилань та стимулів учбової діяльності;

2. сприйняття учнями нового матеріалу;

3. оволодіння технікою рухової дії на основі придбаних знань;

4. досвід застосування спеціальних знань, рухових вмінь та навичок в більш складних умовах;

5. формування гармонійної тілобудови, попередження порушення постави, розвиток рухових якостей необхідних для освоєння рухової дії;

6. самоконтроль, аналіз, взаємооцінка та самооцінка учнями досягнутого результату в засвоєнні техніки рухової дії.

1. сприяти укріпленню здоров’я;

2. створювати школу рухів на основі вдосконалення вмінь та навичок придбаних у дошкільному віці і поповнювання їх порівняно нескладними по координації рухами;

3. сприяти розвитку рухових якостей;

4. формувати навичку правильної постави;

5. прищеплювати основи знань про режим дня, особисту гігієну, значення фізичних вправ для здоров’я;

6. виховувати стійкий інтерес та звичку до систематичних занять фізичними вправами;

7. формувати навички культури поведінки.

1. сприяти укріпленню здоров’я нормальному фізичному розвитку;

  1. сприяти розвитку рухових якостей;
  2. закріплювати навичку правильної постави;
  3. формувати раціональні і складні життєво-прикладні і спортивні види рухів в ігровій і змагальній обстановці;
  4. навчати основам техніки виконання легкої атлетики, гімнастики, плавання, спортивних ігор;
  5. ознайомити з основами самоконтролю та дозування навантаження за показниками ЧСС під час занять фізичними вправами.

Старший шкільний вік відноситься до початку юнацького і співпадає з закінченням періоду статевого дозрівання:

1. укріплювати здоров’я і сприяти всебічному фізичному розвитку, досягненню та підтримці високої працездатності в процесі навчання;

  1. забезпечувати всебічний розвиток всіх рухових якостей ;
  2. поглиблювати знання з основ спортивного тренування і самоконтролю;
  3. формувати стійку звичку до самостійних занять фізичними вправами, вміння скласти індивідуальну програму занять фізичними вправами і систематичного виконувати її в процесі самовдосконалення.

Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  10. Аудит, його мета та завдання
  11. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  12. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.




Переглядів: 892

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів. | Структура та особливості діючої або базової програми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.