МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів.Типові вікові особливості розвитку організму дитини. Соціально-педагогічне значення фізичної культури Тема 12. Фізичне виховання дітей шкільного віку. План: 1. Соціально-педагогічне значення фізичної культури. 2. Типові вікові особливості розвитку організму дитини. 3. Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів. 4. Зміст і особливості викладення предмету „фізична культура” в школі. 5. Особливості навчання руховим діям школярів. 6. Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці. 7. Завдання фізичного виховання у середньому шкільному віці. 8. Завдання фізичного виховання у старшому шкільному віці. 9. Підготовка педагога до уроку. До шкільного віку, належать діти від 7 до 18р. У загальній системі навчання цей період поділяється на 3 етапи: молодший, середній, старший. Соціально-педагогічне значення направленого використання засобів фізичної культури у шкільному віці заключається в наступному: 1. створюється фундамент гармонійного фізичного розвитку, укріплення здоров’я, фізкультурної освіти і виховання.; 2. підтримується поточна фізична та розумова працездатність; 3. раціонально організовується вільний час дітей; 4. послідовно збільшується рівень виховної, інтелектуальної, естетичної та трудової культури дітей. Молодший шкільний вік - сенситивний до учбової діяльності. Відносно рівномірний розвиток опорно-рухового апарату, довжина збільшується більше ніж маса, завершується розвиток кісткового апарату, майже завершується розвиток нервової системи. В 7-9 років у дівчат починається пубертатний період. Середній шкільний вік – до учбових справ, які доступні дітям і в яких вони можуть проявляти свої сили, приваблює суспільна з однолітками діяльність. Наступає інтенсивний ріст, збільшення розмірів тіла, за рахунок збільшення довжини ніг, швидко розвивається м’язова система, наступає підлітковий період, який характеризується вдосконаленням моторних здібностей, в 13років спостерігається значний скачок в збільшенні м’язових волокон. Старший шкільний вік – до усвідомлення і освоєння свого внутрішнього світу, характеризується величезною внутрішньою роботою, пошук свого життєвого шляху. Відносно спокійний ріст і розвиток, уповільнений ріст у довжину, збільшується маса і об’єм тіла, спостерігається асиметрія в силі м’язів правої і лівої частини тіла. Розрізняють між юнаками і дівчатами досягають максимуму, уроки проводяться окремо. Уповільнюється розвиток координації. Мета – укріплення здоров’я, підвищити рівень фізичного стану, фізичної підготовленості і працездатності, задоволення потреби окремих учнів і суспільства у формуванні духовно і фізично розвинутої людини та її активної життєвої позиції. Завдання: 1. укріплення здоров’я, покращення рівня життєдіяльності; 2. підвищення функціональних можливостей організму до безпечного чи належного рівня, розвиток рухових вмінь, навичок, якостей; 3. повідомлення знань в області фізичної культури; 4. формування мотиваційних установок на фізичне та духовне самовдосконалення людини; 5. формування світобачення, естетичне і моральне виховання. Читайте також:
|
||||||||
|