Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів.

Типові вікові особливості розвитку організму дитини.

Соціально-педагогічне значення фізичної культури

Тема 12. Фізичне виховання дітей шкільного віку.

План:

1. Соціально-педагогічне значення фізичної культури.

2. Типові вікові особливості розвитку організму дитини.

3. Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів.

4. Зміст і особливості викладення предмету „фізична культура” в школі.

5. Особливості навчання руховим діям школярів.

6. Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці.

7. Завдання фізичного виховання у середньому шкільному віці.

8. Завдання фізичного виховання у старшому шкільному віці.

9. Підготовка педагога до уроку.

До шкільного віку, належать діти від 7 до 18р. У загальній системі навчання цей період поділяється на 3 етапи: молодший, середній, старший.

Соціально-педагогічне значення направленого використання засобів фізичної культури у шкільному віці заключається в наступному:

1. створюється фундамент гармонійного фізичного розвитку, укріплення здоров’я, фізкультурної освіти і виховання.;

2. підтримується поточна фізична та розумова працездатність;

3. раціонально організовується вільний час дітей;

4. послідовно збільшується рівень виховної, інтелектуальної, естетичної та трудової культури дітей.

Молодший шкільний вік - сенситивний до учбової діяльності. Відносно рівномірний розвиток опорно-рухового апарату, довжина збільшується більше ніж маса, завершується розвиток кісткового апарату, майже завершується розвиток нервової системи. В 7-9 років у дівчат починається пубертатний період.

Середній шкільний вік – до учбових справ, які доступні дітям і в яких вони можуть проявляти свої сили, приваблює суспільна з однолітками діяльність. Наступає інтенсивний ріст, збільшення розмірів тіла, за рахунок збільшення довжини ніг, швидко розвивається м’язова система, наступає підлітковий період, який характеризується вдосконаленням моторних здібностей, в 13років спостерігається значний скачок в збільшенні м’язових волокон.

Старший шкільний вік – до усвідомлення і освоєння свого внутрішнього світу, характеризується величезною внутрішньою роботою, пошук свого життєвого шляху. Відносно спокійний ріст і розвиток, уповільнений ріст у довжину, збільшується маса і об’єм тіла, спостерігається асиметрія в силі м’язів правої і лівої частини тіла. Розрізняють між юнаками і дівчатами досягають максимуму, уроки проводяться окремо. Уповільнюється розвиток координації.

Мета – укріплення здоров’я, підвищити рівень фізичного стану, фізичної підготовленості і працездатності, задоволення потреби окремих учнів і суспільства у формуванні духовно і фізично розвинутої людини та її активної життєвої позиції.

Завдання:

1. укріплення здоров’я, покращення рівня життєдіяльності;

2. підвищення функціональних можливостей організму до безпечного чи належного рівня, розвиток рухових вмінь, навичок, якостей;

3. повідомлення знань в області фізичної культури;

4. формування мотиваційних установок на фізичне та духовне самовдосконалення людини;

5. формування світобачення, естетичне і моральне виховання.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  10. Аудит, його мета та завдання
  11. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  12. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.




Переглядів: 1142

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Засоби та методи розвитку рухових якостей. | Завдання фізичного виховання у старшому шкільному віці.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.