МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів.Типові вікові особливості розвитку організму дитини. Соціально-педагогічне значення фізичної культури Тема 12. Фізичне виховання дітей шкільного віку. План: 1. Соціально-педагогічне значення фізичної культури. 2. Типові вікові особливості розвитку організму дитини. 3. Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів. 4. Зміст і особливості викладення предмету „фізична культура” в школі. 5. Особливості навчання руховим діям школярів. 6. Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці. 7. Завдання фізичного виховання у середньому шкільному віці. 8. Завдання фізичного виховання у старшому шкільному віці. 9. Підготовка педагога до уроку. До шкільного віку, належать діти від 7 до 18р. У загальній системі навчання цей період поділяється на 3 етапи: молодший, середній, старший. Соціально-педагогічне значення направленого використання засобів фізичної культури у шкільному віці заключається в наступному: 1. створюється фундамент гармонійного фізичного розвитку, укріплення здоров’я, фізкультурної освіти і виховання.; 2. підтримується поточна фізична та розумова працездатність; 3. раціонально організовується вільний час дітей; 4. послідовно збільшується рівень виховної, інтелектуальної, естетичної та трудової культури дітей. Молодший шкільний вік - сенситивний до учбової діяльності. Відносно рівномірний розвиток опорно-рухового апарату, довжина збільшується більше ніж маса, завершується розвиток кісткового апарату, майже завершується розвиток нервової системи. В 7-9 років у дівчат починається пубертатний період. Середній шкільний вік – до учбових справ, які доступні дітям і в яких вони можуть проявляти свої сили, приваблює суспільна з однолітками діяльність. Наступає інтенсивний ріст, збільшення розмірів тіла, за рахунок збільшення довжини ніг, швидко розвивається м’язова система, наступає підлітковий період, який характеризується вдосконаленням моторних здібностей, в 13років спостерігається значний скачок в збільшенні м’язових волокон. Старший шкільний вік – до усвідомлення і освоєння свого внутрішнього світу, характеризується величезною внутрішньою роботою, пошук свого життєвого шляху. Відносно спокійний ріст і розвиток, уповільнений ріст у довжину, збільшується маса і об’єм тіла, спостерігається асиметрія в силі м’язів правої і лівої частини тіла. Розрізняють між юнаками і дівчатами досягають максимуму, уроки проводяться окремо. Уповільнюється розвиток координації. Мета – укріплення здоров’я, підвищити рівень фізичного стану, фізичної підготовленості і працездатності, задоволення потреби окремих учнів і суспільства у формуванні духовно і фізично розвинутої людини та її активної життєвої позиції. Завдання: 1. укріплення здоров’я, покращення рівня життєдіяльності; 2. підвищення функціональних можливостей організму до безпечного чи належного рівня, розвиток рухових вмінь, навичок, якостей; 3. повідомлення знань в області фізичної культури; 4. формування мотиваційних установок на фізичне та духовне самовдосконалення людини; 5. формування світобачення, естетичне і моральне виховання. Читайте також:
|
||||||||
|