Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Засоби та методи розвитку рухових якостей.

Основні форми фізичного виховання дітей від народження до 3 років.

Зміст та методика фізкультурно-оздоровчих занять з дітьми дошкільного віку.

Вікова періодизація дітей.

1. немовля (1-10днів);

2. грудний вік (11днів-1рік);

3. раннє дитинство (1-3роки);

4. перше дитинство (4-7років);

5. друге дитинство (хл. 8-12р., 8-11р. дів.);

6. підлітковий вік (хл.13-16, 12-15дів.);

7. юнацький вік (хл.17-21, 16-20дів.).

Вікові періоди з урахуванням навчання і виховання:

1. передшкільний вік (від народження до 3 років);

2. дошкільний вік (3-6(7) років.);

3. шкільний: молодший (6(7)-10 років); середній (11-14 років); старший (15-18 років).

Основна мета фізичного виховання – забезпечення оптимального режиму фізичної активності для досягнення позитивно емоційного стану, нормування фізичної і нервово – емоційної або нервово – психічної, розвиток та укріплення здоров’я.

Режим – це послідовний розподіл в часі основних фізіологічних потреб дітей (сон, їжа).

У ДНЗ поширенні такі форми занять фізичною культурою:

1. заняття фізичними вправами у формі уроку;

2. заняття фізичними вправами у режимі дня дитячого садка (ранкова і гігієнічна гімнастика після денного сну, рухливі ігри, спортивні розваги, фізкультхвилинки, прогулянки, дні здоров’я;

3. фізкультурні свята;

4. самостійні заняття дітей;

5. прогулянки пішки у зони відпочинку.

Фізкультхвилинки. Мета – підвищити розумову працездатність, активізувати діяльність мозку на заняттях з математики, читання, тощо.

Фізкультурні свята проводяться 2 рази в рік у старшій і підготовчих групах. Мета – демонстрація досягнутого результату. Дні здоров’я проводять 2 рази в рік.

Самостійна діяльність дітей – забезпечується під керівництвом вихователя або батьків.

В процесі занять фізичних вправ створюються умови для комплексного та всебічного формування особливості дошкільнят. Методика занять фізичних вправ залежить від направленості, задач та конкретного змісту занять, умов їх передбачення вікових особливостей й рухових можливостей дітей.

Основні форми: масаж, гімнастика, загартовування, плавання, ранкова та гігієнічна гімнастика після денного сну, організовані заняття у яслах та дитячих садках, самостійні заняття.

Масаж. Легкий (фізіологічний) – сприяє розвитку психіки, укріпляє здоров’я, кровоносну і м’язову систему, покращує обмін речовин. Починати проводити масаж з одномісячного віку.

Гімнастичні вправи – включать в себе рефлекторні пасивно-активні та активні вправи.

Розвиток швидкості– до 4-5 років діти охоче доганяють предмети, а потім один одного. Розвивають швидкість з допомогою ігор.

Розвиток спритності – рівень розвитку залежить від об’єму сформованих вмінь та навичок. Сприяти оволодінню руховими вміннями в різних видах вправ, розвивати здібність виконувати вправи в різних умовах.

Розвиток гнучкості. Мета – покращити рухливість суглобів і еластичності м’язово-зв’язкового апарату для створення необхідних передумов у оволодінні різними руховими діями.

Розвиток сили. Гармонійне укріплення всіх м’язових груп опорно-рухового апарату, розвиток здібності раціонально проявляти м’язеві зусилля.

Розвиток витривалості. Пристосовувати організм до довгого виконання вправ помірної інтенсивності; сприяти вихованню вольових якостей.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  6. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  7. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  8. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  9. V Засоби навчання
  10. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  11. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  12. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.




Переглядів: 690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 11. Фізичне виховання дітей дошкільного віку. | Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.