МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Контрольні питання і завданняТаблиця 2. Карта дефектування Таблиця 1. Початкові дані для дефектації колінчастого валу Рис.2. Ескіз валу
1. Розраховуємо величину загального зносу для всіх де =82 – корінні, =66 – шатунні - діаметр шийки до початку експлуатації (найменший граничний розмір по робочому або ремонтному кресленню); — мінімальний діаметр шийки (використовувати значення з найбільшим зносом);
Для шийки № 1 Для шийки № 2 Для шийки № 3 Для шийки № 4 Для шийки № 5 Для шийки № 1* Для шийки № 2* Для шийки № 3* Для шийки № 4*
2. Розраховуємо величину одностороннього нерівномірного зносу мм: де — коефіцієнт нерівномірності зносу =0,75. Для шийки № 1 ; Для шийки № 2 ; Для шийки № 3 ; Для шийки № 4 ; Для шийки № 5 ; Для шийки № 1* ; Для шийки № 2* ; Для шийки № 3* ; Для шийки № 4* . 3. Розраховуємо не циліндричність (овальність і конусність), мм: 4.Для кожної шийки отримати два значення овальності і два — конусності. Отримані значення заносимо до форми 1.Найбільше значення записати в карту дефектації;
5. Розраховуємо ремонтний розмір обробки корінних шийок, мм (розрахунок вести по шийці, що має найбільший знос): де — мінімальний односторонній припуск на обробку (для шліфування 2Z=0.10 мм); Для шийки № 1 Для шийки № 2 Для шийки № 3 Для шийки № 4 Для шийки № 5 Для шийки № 1* Для шийки № 2* Для шийки № 3* Для шийки № 4*
6. Порівнюємо величинуіз значеннями категорійних ремонтних розмірів і призначити найближчу меншу категорію одну для всіх шийок:
5. Порівняти дійсний стан параметрів конструктивних елементів з вимогами по капітальному ремонту і в гафу «Висновок» звіту (карти дефектації) записати категорію стану деталі («Без ремонту», «В ремонт», «Брак»). При напрямі деталі в ремонт вказати спосіб усунення дефекту;
1.Перерахуєте конструктивні елементи колінчастого валу, що підлягають дефектації. 2.як розрахувати конусність шийки? 3. Як розрахувати овальність шийки? 4. Як перевірити колінчастий вал на прогин? 5. Як визначити значення ремонтного розміру для шийок валу.
Висновок:виконавши лабораторну роботу я здобув навички підготовки початкових даних для дефектації, визначення технічного стану дефектних конструктивних елементів колінчастого вала, сортування деталей за наслідками контролю; призначення способів ремонту і змісту операцій по технології ремонту. Деталь ремонту не підлягає.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|